Dzisiaj jest 13 sty 2025, 10:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 15:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Problem jest w czym innym niż w gaźniku. Gaźnik jest dobrze wyregulowany.! Ale tak to pół motoru wymienię... Membranki są dobra bo na wiosnę pamiętam, ze je sprawdzałem i były ok. A więc to coś innego...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 15:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
A od kiedy tak sie dzieje ?? Jak wymieniłes ten modoł to zaczeło tak sie dziać ?.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 15:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
przed wymianą to samo było. Ale moduł padł i musiałem wymienić. Nie mam pojęcia czemu tak jeździ byle jak...

Edit

Sprawdziałem dzisiaj czy na ssaniu jedzie lepiej. I nie jedzie lepiej jest to samo. Jak wejdzie na troszke wyzsze obroty na niżsyzm biegu (3) i dam mu pełnego buta to sekunde jak by chciał sie rozpędzać 2 sekundy rpzerwya i tak cialge. na 1/2 manetki najlepiej jedzie. Moze dysza za mała w gaźniku ?



Edytuj posty/Jurek


Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 17:34 przez kubacki, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 16:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Jaką masz dysze przy jakim gaźniku ile (mm) ?.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 16:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Przy starym gaźniku miałem 84 dysze przy 16mm a teraz mam 17,5 Tec ale nie wiem jaka dysza musze sprawdzić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 16:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Ja mam 16mm gaźnik i dysze 105 ; ] Sprawdź jaka masz dysze . ; ) :cool:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, 16:28 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 16:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
mam dysze 90 w tym 17,5 taka oryginalnie dali. przy sporcie 70 i wydechu racing potrzebna większa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 16:36 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
jasne ze tak ja mam 90 przy serii i gaźniku 12mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 16:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Czemu taką małą dali to nie rozumiem. To jaką dysze kupić czyta em ze trzeba kilka żeby idealnie dopasować. to jakie kupić poiwedzmy, ze jakieś 2. A zabrudzona wata w tłumiku moze go mulić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 17:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
hahah :P no już bez przesady z tą watą. :P W wydechu może mulic , blokada albo duuuzo duuuzo nagaru :P wata , czy bez nie ma nic do rzeczy :P Ej Ty a może koła za szerokie i go muli ?? hehe :P juz bez paranoi :P




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 18:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Ty pierwg do dobrze dotrzyj a nie mu dajesz na maxa ...




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 18:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Ale nie rozumiesz ze on nawet nie wkręca się na obroty większe niż ok 5k... Bo sie muli...Pewnie dysza winna, za mała. A jaką polecacie kupić ? A rozwiercanie dyszy ?

Edit

Jakie są objawy za małej dyszy ? Bo nie chce kolejny raz kupować jakiejś części bez sensu.
Bo kupie większą, założę i okaże się, że się nic nie zmieniło.



Edytuj posty/Jurek


Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 17:36 przez kubacki, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
U mnie tak się działo jak u ciebie to świeca była na wykończeniu wsadziłem nową i było git zobacz a może tam na cewce jest luźno podpięte




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Miałem nową bR9Es świece do xps przeznaczoną i to samo było... Teraz mam jakąś inną ale jeździ identycznie. Rozwierciłem (drucikiem jak w poradniku na mielochu) dysze główną ze starego gaźnika (84) i nic nawet gorzej jeździł, bardziej się dusił, postanowiłem włożyć starą 90 dysze i jej nie ruszać.

Jakieś konkrety ? BO tak to pół moto wymienię 'a może to a może tamto'...
Nie mam pojęcia co robić. Nie wiem czy dysza coś da bo rozwierciłem starą i sie pogorszyło... Jest też opcja że za bardzo ją rozwierciłem w co wątpię. No to czekam na inne propozycje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 21:20 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Jaką masz kompresje ile bar :?: ...




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 21:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
kompresja bardzo dobra. Ręką lepiej nie odpalać...Bo jak odbije :mrgreen: Duży opór czyli kompresja bdb ;) pamiętam jak się odpalało na starym cylku gdzie później już kompresja była mała i słabą kompresje można wyeliminować od razu. To nie to.

Jakieś inne propozycje czemu tak chodzi do d**py... :angry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 21:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
kubacki pisze:
Duży opór czyli kompresja bdb ;)

Może sie zacierać... Sprawdź manometrem. I wtedy wszytsko będzie jasne.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 22:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Nic sie nie zaciera :mrgreen: Z cylkiem wszytko w porządku na 101%.
Nareszcie temat ruszył i mam nadzieje, ze za jakiś czas napisze 'do zamknięcia' bo problem bezie rozwiązany :mrgreen: I dzięki wszystkim za dotychczasowe odpowiedzi. :D

No to czekam na dalsze pomysły. Jutro jeszcze spróbuje coś zrobić z komorą pływakową. Coś tam można ustawiać gdzieś czytałem musze jutro o tym doczytac jeszcze. Jak to nie pomoże to ustawie tak jak było i ustawie z powrotem iglice tak jak była bo nic sie nie zmieniło a pali jak krowa teraz...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 10:32
Posty: 5
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
z tego co wiem, to jak membranki są złe, to są zbyt odgięte, powinny dolegać do obudowy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 22:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Membranki są dobre. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy