Dzisiaj jest 12 sie 2025, 11:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lip 2010, 21:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 21:22
Posty: 17
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Witam !

Otóż mam następujący problem. Włożyłem już dwie 70ccm i zatarły się w ten sam sposób mianowicie. Obydwa cylindry chodziły na seryjnym gaźniku czyli 12mm i dysza 50. Jako resztę tuningu były wymieniane: Stage6 Pro Replica, Wariator Polini Speed Control (rolki 4,5g)
Sprężyna dociskowa Polini 7% oraz czerwone sprężynki sprzęgła Hebo. Wracając do tematu.
Mam taki problem: założyłem cylinder o pojemności 70cm3 zrobiłem nim 700km i w trakcie docierania i jazdy szybszej zaczęły się upalać świece, elektrody, nie wiem dlaczego tak się dzieje, w komorze spalania musi być nieziemska temperatura, ale czy wentylator nie powinien tego chłodzić i wszystko nie powinno być w porządku?. Druga tak samo, jeździłem wolno było w porządku po dotarciu jeździłem z większą prędkością i wyższymi obrotami. Na 50cm3 było wszystko w porządku, ponieważ zatarła mi się dlatego, że pompka oleju się zepsuła i z braku oleju się zatarł, do 70cm3 lałem olej Stihla do baku.

Czy może mi ktoś powiedzieć dlaczego tak się dzieje?




_________________

Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lip 2010, 21:34 
*

Rejestracja: 18 lip 2010, 12:29
Posty: 7
Pojazd:
keczo95 pisze:
Obydwa cylindry chodziły na seryjnym gaźniku czyli 12mm i dysza 50.

Masz odpowiedz, Zmień dysze na conajmniej 85 90 i wyreguluj pożadnie gaznik !


Ostatnio zmieniony 24 lip 2010, 21:35 przez tasior, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 21:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:28
Posty: 277
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
jakie to były cylindry?
sam gaźnik to nie powód, tu chodzi o złą regulacje, a może źle coś złożyłeś




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=160 <----- Nie wchodź, NIE DLA IDIOTÓW :!:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 21:22
Posty: 17
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Ale zostało tak zrobione, że cały czas jeżdżę na ssaniu więc wydaje mi się że miał dość paliwa, jak jeździłem to nieważne czy jechałem 5 minut czy godzinę zawsze chmura dymu zostawała za mną




_________________

Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 21:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 21:22
Posty: 17
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
janica94 pisze:
jakie to były cylindry?
sam gaźnik to nie powód, tu chodzi o złą regulacje, a może źle coś złożyłeś


Nie zbyt znana firma, miałem po znajomości nowe. Barikit pierwszy był żeliwo drugi alu.
Wydawały się konkretne.




_________________

Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 22:03 
*

Rejestracja: 18 lip 2010, 12:29
Posty: 7
Pojazd:
Dalej będe sie trzymał za małej dyszy , bo na dyszy 50 to nawet 50-tka ledwo co pojedzie i będzie sie grzać ;)


Ostatnio zmieniony 24 lip 2010, 22:05 przez tasior, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lip 2010, 23:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
chłopie ty się dziwisz że 2 cylki ci się zatarły i to jeszcze 70ccm? ja miałem 50cm chińską i z dysza 62 przegrzała się i tłok się stopił. zakładaj dysze w przedziale 85-90 lub zmień gaznik

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 24 lip 2010, 23:43 przez Tomek SR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy