Dzisiaj jest 04 mar 2025, 0:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Suzuki AP 50
Post: 29 lip 2010, 13:23 
*

Rejestracja: 29 lip 2010, 13:01
Posty: 2
Pojazd:
WITAM!!!
Mam skuterka Suzuki AP 50. I mam taki problem. Jest tam kranik podciśnieniowy bodajże tak to się nazywa. I nie wiem kompletnie jak połączyć jego wyloty z gaźnikiem. Jedynie co dobrze zrobiłem to podłączyłem wlot paliwa z baku. Skuter pali bardzo dobrze, tylko że nie umiem za bardzo zrozumieć tego mechanizmu.

Obrazek
Obrazek

Gdy poprowadzę wężyk z otworu kranika OUT to paliwo leci cały czas i prowadzę ten wężyk do otworu NR 1 zaznaczonego na gaźniku. Wtedy gaźnik zaciągnie paliwo i niby chce zapalić ale się zaleje. Wtedy wężyk przeciągam do otworu nr. 2 w gaźniku silnik trochę kręci aż w końcu zapali. I można nim jeździć ale wolno bo przy większej prędkości motor się zalewa.

A wylot VENT w kraniku myślę że jest to podciśnieniowy wylot i gażnik zaciąga paliwo wtedy kiedy chce. Nie wiem kompletnie jak to połączyć, może ktoś z was ma taki sam problem i jest w stanie mi pomóc?

Do tego dochodzi rola tej igły w gaźniku, która się dźwiga jak dostanie prąd nie wiem kompletnie do czego służy i to co zaznaczyłem na zdjęciu poniżej:

Obrazek

Nie wiem kompletnie co tam podłączyć.

Jestem w stanie zapłacić tej osobie dzięki której skuter się przebudzi i zacznie działać.

Pozdrawiam i naprawdę zależy mi na szybkiej pomocy!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 17:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Chaotycznie piszesz ale rola igly to ssanie sprawdź czy na króccu niemasz gdzies podcisnienia moze




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 22:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
W tej całej opowieści wspomniałeś o tym, że skuter odpala ale gaśnie bo się zalewa. Jeżeli odpali i chodzi (słabo, ale chodzi) to znaczy, że dobrze podłączyłeś wężyki i zostaje kwestja regulacji. To moje zdanie :cool:




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy