WITAM!!!
Mam skuterka Suzuki AP 50. I mam taki problem. Jest tam kranik podciśnieniowy bodajże tak to się nazywa. I nie wiem kompletnie jak połączyć jego wyloty z gaźnikiem. Jedynie co dobrze zrobiłem to podłączyłem wlot paliwa z baku. Skuter pali bardzo dobrze, tylko że nie umiem za bardzo zrozumieć tego mechanizmu.
Gdy poprowadzę wężyk z otworu kranika OUT to paliwo leci cały czas i prowadzę ten wężyk do otworu NR 1 zaznaczonego na gaźniku. Wtedy gaźnik zaciągnie paliwo i niby chce zapalić ale się zaleje. Wtedy wężyk przeciągam do otworu nr. 2 w gaźniku silnik trochę kręci aż w końcu zapali. I można nim jeździć ale wolno bo przy większej prędkości motor się zalewa.
A wylot VENT w kraniku myślę że jest to podciśnieniowy wylot i gażnik zaciąga paliwo wtedy kiedy chce. Nie wiem kompletnie jak to połączyć, może ktoś z was ma taki sam problem i jest w stanie mi pomóc?
Do tego dochodzi rola tej igły w gaźniku, która się dźwiga jak dostanie prąd nie wiem kompletnie do czego służy i to co zaznaczyłem na zdjęciu poniżej:
Nie wiem kompletnie co tam podłączyć.
Jestem w stanie zapłacić tej osobie dzięki której skuter się przebudzi i zacznie działać.
Pozdrawiam i naprawdę zależy mi na szybkiej pomocy!