Dzisiaj jest 08 sie 2025, 14:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 11:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 18:45
Posty: 866
Pojazd:
jechałem 60km w jedna stronę ac ( do babci) nic nie zauważyłem żeby osłab itp i to terany co musiałem pod górę dużo jechać


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 21:10 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
^DawiD^, heh kumpel ma Lc NRG i ja mam NRG AC i nawet po rozgrzaniu w upał 30stopni oby dwa idą tak samo!! Moje AC nie traci nic na mocy..I ja mam przebieg 24tyś i wymieniłem tylko pierścionki i przed tym nikt silnika nie tykał a on ma też 24tyś w LC i było widać po śladach ,że silnik już był rozbierany..
I do AC możesz też założyć chwytak powietrza i też lepiej będzie..
Więc mogę szczerze polecić AC:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 lip 2010, 21:10 przez DrivterGSI1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 21:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
AC lepszy do stuntu bo sie np: niegrzeje . Chyba ze sie myle... ; p

Ale wiadomo LC lepszy ; ]




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2010, 22:04
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Ja uważam że AC do dużych miast jest lepszy. W korkach np. gdy liczy się przyspieszenie a nie Vmax

Pochwale się że dzisiaj ''wziąłem" VW Passata na światłach (full seria bez blokad)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 21:46 
*

Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:44
Posty: 68
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Heh ludzie ustalmy sobie jedno:

AC - setup znany z wyśmiewanego Fiata, stary system świetnie sprawdzający się w skuterach bo przecież skutery mają być do miasta, obrzeży i wypadków nad jezioro.

LC - nowoczesny (jak na skutery) sposób chłodzenia w wielu skuterach nie sprawdza się totalnie w ich przeznaczeniu (miasto)

Miałem powietrzaka i mam cieczaka (F12) i z czystym sumieniem przesiądę się niedługo spowrotem na AC. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 22:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
barto987 pisze:
Pochwale się że dzisiaj ''wziąłem" VW Passata na światłach (full seria bez blokad)


Jaki VW passat ? :P

Napewno nie jechał na pełnym gazie :mrgreen: :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 30 lip 2010, 22:57 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 23:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2010, 22:04
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Droga dwupasmowa. Stałem na swiatłach i mój pas sie konczył i zaczyna się jednopasmowa. To ja delikatnie podleżdżam i passat obok mnie również. No to on daje gazu i ja. No i sie przed niego wepchałem. OK moze nie dał full gazu ale ostro ruszył :D
Po zdjeciu blokad to w ogole inna jazda




_________________

Mój sprzęt --->> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=79209




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Tak jest, kiblem wziąłeś bez problemów auto... Leże i kwicze, kierowca auta gdyby chciał to w mig wyprzedziłby cię i tyle by było, a że jemu się nie chciało ścigać z pseudo rajdowcem bo czym tu się chwalić ("haha wyprzedziłem skuter") to inna bajka.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 22:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2010, 22:04
Posty: 111
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Ale gdyby to był maluch zapakowany w 5 osób :D




_________________

Mój sprzęt --->> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=79209




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 22:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
*Hbi* pisze:
Heh ludzie ustalmy sobie jedno:

AC - setup znany z wyśmiewanego Fiata, stary system świetnie sprawdzający się w skuterach bo przecież skutery mają być do miasta, obrzeży i wypadków nad jezioro.

LC - nowoczesny (jak na skutery) sposób chłodzenia w wielu skuterach nie sprawdza się totalnie w ich przeznaczeniu (miasto)

Miałem powietrzaka i mam cieczaka (F12) i z czystym sumieniem przesiądę się niedługo spowrotem na AC. :)


zgodzę się z tobą również miałem ac oraz lc teraz ciągle mykam na ac i nie narzekam na jakieś "osłabnięcie" przynajmniej ja tego nie odczuwam jeżeli chodzi o długość jazdy zdarzyło mi się jechać spory kawał drogi i żadnego przegrzania oraz osłabnięcia nie było ( około 40 km ) fakt że lc idzie do przodu przyszłościowo jak wspomniałeś ale simsony jawki itp są na powietrze nikt nie narzeka więc ja też nie będę ; )


Ostatnio zmieniony 31 lip 2010, 22:40 przez assane, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 11:21 
*

Rejestracja: 15 lut 2010, 15:06
Posty: 12
Lokalizacja: .....
Pojazd:
W rzeczywistości każdy chwali to co ma i uważa ze akurat jego sposób chłodzenia silnika jest "naj" i chociażbyś dawał różnego rodzaju argumenty on i tak będzie w przekonaniu ze ma racje. pozdro :/


Ostatnio zmieniony 01 sie 2010, 11:52 przez sqad, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 12:50 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 10:27
Posty: 78
Pojazd:
LC jest lepsze na 100%




_________________

http://www.zdobyjnagrody.blogspot.pl WEJDŹ MÓJ BLOG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 12:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
giweradna, no co ty nie powiesz:)
A argumenty jakieś powiesz?Takie coś jak ty to każdy głupi napisać umie;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 13:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
heh kumpel ma Lc NRG i ja mam NRG AC i nawet po rozgrzaniu w upał 30stopni oby dwa idą tak samo!! Moje AC nie traci nic na mocy..I ja mam przebieg 24tyś i wymieniłem tylko pierścionki i przed tym nikt silnika nie tykał a on ma też 24tyś w LC i było widać po śladach ,że silnik już był rozbierany..
I do AC możesz też założyć chwytak powietrza i też lepiej będzie..
Więc mogę szczerze polecić AC:)


Nie wkręcaj tu ludzi ,że mój skuter był remontowany.
Mam przejechane 25tys i skuter chodził dobrze tylko rozleciało się magneto i w poszukiwaniu usterki rozkręciłem cylek i na tłoku jet jak byk wybity znaczek piaggio.

Jedyną wadą w lc to to że lubi wydmuchać uszczelkę.

DrivterGSI1
*** Każdy chwali swoje.,:)




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 13:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 15:29
Posty: 200
Lokalizacja: Gdów
Pojazd:
nie powiedział bym ze każdy chwali swoje miałem AC i zdecydowałem sprzedać i przesiąść się na LC i jestem w 100 % zadowolony ze zmiany i polecam lc mi się wgl w korkach nie przegrzewa ani 1/2 temperatury nie podskoczy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 13:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
Ja jeszcze skutera w ac nie miałem ale mogę powiedzieć ,że lc utrzymuje dużo niższą temperaturę pracy ja jak jeżdżę w upalne dni to po dłuższej trasie mogę sobie położyć rękę na cylek i zaczyna delikatnie parzyć po chwili a w ac jak by się rękę na cylek położyło po dłuższej trasie to by się pewnie zostawiło skórę na cylku.




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 13:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Hmmm
mam rometa 717 w ac jak to większość chińczyków i nigdy nie zauważyłem osłabnięcia a z kumplami robimy niezłe trasy przy niezłych prędkościach...(ok 85 ciągle), nigdy mi się nie przegrzał a kumpel ma longije też AC i mu się przegrzewa cały czas.... ale to chinole więc inna bajka kumpel ma tph w ac i nigdy mu się nie przegrzał;]
Jak się domyślam mowa tu o firmowych skuterach więc nie ma znaczenia czy jest w ac czy lc....
Teraz mam sende (jak wiadomo w LC xD) i nie zauważam żadnej różnicy....
Dla mnie i Ac i Lc będzie dobre;]

AdiPiaggioNTT pisze:
Ja jeszcze skutera w ac nie miałem ale mogę powiedzieć ,że lc utrzymuje dużo niższą temperaturę pracy ja jak jeżdżę w upalne dni to po dłuższej trasie mogę sobie położyć rękę na cylek i zaczyna delikatnie parzyć po chwili a w ac jak by się rękę na cylek położyło po dłuższej trasie to by się pewnie zostawiło skórę na cylku.


Ale zauważ że cylek Lc ma jakby 2 warstwy....jest komora (tam gdzie tłok "jeździ";])później jest ciecz i znowu metal....a w Ac cylek ma jedną "warstwę" więc nie porównuj temperatury zewnętrznej cylka Ac do Lc...


Ostatnio zmieniony 01 sie 2010, 13:29 przez BartriczkoSM, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 17:41 
***

Rejestracja: 19 maja 2010, 20:29
Posty: 522
Lokalizacja: Lsc
Pojazd:
wystraczy troche chęci i w LC wkłądamy wiatraczek za chłodnice i juz sie nam nic nie grzeje w korku




_________________

Łosice Stunt Team!! Zapraszam wszystkich zmotoryzowanych!!

www.losicestuntteam.cba.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 17:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Zależy pod względem utrzymania, czy żywotności. Pod względem utrzymania na pewno wygrywa AC bo LC trzeba sprawdzać płyn chłodniczy, zimą jak woda w układzie też nie ciekawie. No i w przypadku minarelli te reperturki pompy wody. Jeśli chodzi o żywotność skutera to LC choć AC jak nie jest katowany w upały to też daje radę. Osiągi minimalnie ale to minimalnie lepsze LC no i oczywiście lepsze chłodzenie w LC co powoduje że nie musimy się przejmować w upały choć zdarza się LC zagotować, sam wiem po sobie. Mam LC i jestem zadowolony i na pewno bym go nie wymienił na AC.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 19:27 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
AdiPiaggioNTT, mo bo w Lc masz metal -ciecz-metal i ty dotykasz tej ostatniej warstwy , a skad wiesz , że pierwsza warstwa metalu nie jest cieplejsza, a napewno jest i to dużo, wiec nie porównuj temperatur poprzez dotykanie cylka i zostawianie skóry na nim.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy