Dzisiaj jest 02 lis 2024, 5:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sie 2010, 18:18 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
Witam.
Posiadam aprilie rs z silnikiem am5.
Mam w niej włozone
Cylinder polini race 80
Gaznik 19
Wzmocniony wał

V-max przy max obrotach wynosi 80-85 km/h
Optymalna predkosc na srednich obrotach to 60km/h
Zebatki - 13/46

V-max sie w ogole nie polepszył, jest taki sam jak przed tuningiem, poprawiło sie jedynie przyspieszenie.

Czego moze byc tego przyczyna?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Dobrze dotarłeś? :D Bo jak przejechałeś go na dotarciu, to będzie słabo chodził ;) Stracił może kompresje i nic już z tego nie będzie ;)




_________________

http://www.youtube.com/user/Zimny1233?feature=mhee

ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 20:41 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
kompresje ma chyba dobra, nie mierzyłem manometrem, ale palca w zyciu nie mozna utrzymac...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
a docierałeś ile ?




_________________

http://www.youtube.com/user/Zimny1233?feature=mhee

ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 21:00 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
500km na niskich obrotach a potem stopniowo zwiększałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 21:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
przed każdą jazdą dobrze rozgrzewałeś silnik? czy tak na zimnym? nie będę Ci tutaj pisał jak wygląda docieranie, ale jak wiesz że dobrze docierałeś, to powiem Ci że nie wiem, a ile teraz masz już przejechane?


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 21:07 przez z1mny, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 21:23 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
jak byl zimny to go odpaliłem pochodzi z 1-2 min u ruszalem na jak najnizszych obrotach, gdzies po 500m sie bardziej rozpedzalem... a kiedy moto stal i byl jeszcze cieply to normalnie odpalilem i ruszałem.
Na nowym cylindrze mam przejechane jakies 1300km


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 21:24 przez mkbwe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 21:24 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
jezeli załozyłes wiekszy cylinder a nie zmieniles przłozenia to jak ma ci v max wzrosnac ? jezeli wkreca sie do maxymalnych oborotow i jedzie 85 to wsadz wieksze zebatki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 21:41 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
no ale jak jest wieksza moc to i na tych zebatkach powinien byc wiekszy vmax




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 22:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Zębatki masz 13/46 to powinien dużo lecieć... Ja mam 12/53 i osiągam większą prędkosć na Serii.... Weź sprawdź kąpresje...




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 22:38 
Zbanowany

Rejestracja: 28 lip 2010, 15:57
Posty: 22
Pojazd:
zle docieranie,zla regulacja itp




_________________

full tuning seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 7:16 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
ale jak załozyłem nowy cylinder, to jak jechałem na małych obrotach to tak samo jak teraz na małych. Czy predkosc zwieksza sie dopiero po dotarciu cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 8:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
po co piszecie ze ma zmierzyc kompresje skoro silnik mu kręci na 6 biegu max obroty ? kompresja nie ma z tym nic wspólnego. jedyne rozwiązanie to zmienic przełożenia, np z tyłu dać 43z a z przodu 14-15z i powinno być ok




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 11:21 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
Chcialbym zeby leciala tak 80km/h na wolniejszych obrotach.. Jakie zebatki zeby tak bylo?
Skrzzynie mam 5 biegowa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 11:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 16:49
Posty: 129
Lokalizacja: Kazimierz Biskupi
Pojazd:
Też mam skrzynię 5 biegową .
Ja mam cylinder Alu 50 i Mój v - max 105 km/h.
Myślę że winą niskiego v-maxu jest złe docieranie.
Ja docierałem 2000km.
Pozdrawiam.




_________________

RS Racing :D
Wbijać do Mnie:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=629026#629026
Mój profil na youtube, dużo filmików z Moją RS :):
http://www.youtube.com/user/VGN94n




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 11:36 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
Ale jak bym zle docieral to bym mial slaba kompresje...
Kiedy wlozylem cylinder na mocy sie nic nie zmienilo od kiedy go dotarlem, chodzi mi o to ze nawet jak cylinder byl niedotarty i mial przejechane 100 km mial takie same przyspieszenie jak teraz...
Przyspieszenie w porownaiu ze starym cylindrem jes o wiele lepsze, idzie juz od malych obrotow...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 13:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
na 100% zębatki. nic innego




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 17:10 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
z jaka predkoscia bede mogl jechac na wolniejszych obrotach na zebatkach 15/45?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 17:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
Teraz pomysl co miało sie zmienica skoro slnik krecił sie np do 11 tyś teraz tez sie do tylu kręci więc jedzie dalej tyle samo tylko ze ma wiecej mocy i tym samym leprze przyśpieszenie zmien zębatki




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 17:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
coś koło 100km/h będzie




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy