Dzisiaj jest 29 lip 2025, 2:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2010, 17:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Witam mam taki problem nie wiem dlaczego ,ale w kółko odkręca mi się śrubka tam gdzie jest wariator słyszałem że się to smaruje jakimś klejem to prawda ? Jakim ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 19:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
A mocno dokręcasz? To podstawa. Jeśli mocno to daj na niebieskim kleju do śrub albo zakręć nakrętkę z takim plastikiem (samokontrującą). Ale ona nie powinna się sama popuszczać, moim zdaniem słabo dokręcasz.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 20:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Dokręcam mocno /spróbuje na tym kleju jeszcze i zobaczymy :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 13:22 
*

Rejestracja: 15 lip 2010, 8:21
Posty: 28
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Śróba samokontrująca, albo mocno dokręcic, najlepiej Pneumatem, najlepiej tak będzie. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 14:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Skąd jak ci klucz pneumatyczny wezmę :d ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 14:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Pneumat zbyteczny może masz słaby gwint a pneumat go dojedzie , spróbuj na klej i tyle..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 15:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
a i jak dokręcasz wariator to pamiętaj żeby ścisnąć korektor momentu obrotowego i poluzować pasek i wsunąć go wyżej na gładzi żeby nie klinował się bo to może być przyczyną że przeciwtalerz nie dochodzi do końca




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 15:07 
*

Rejestracja: 02 sie 2010, 10:11
Posty: 11
Pojazd:
Sferki tak mają, sam mam Sfere i mi się chyba 2 razy odkręciła czego skutkiem było uszkodzenie wentylatora wariatora no i ciągniecie skutera przez 10km.

To jest "dziwna śruba", trzeba ja bardzo, ale to bardzo mocno dokręcic, jeżeli myślisz, że jest już dość mocna to jeszcze dokręć :twisted: (tylko tak z wyczuciem) , a jeżeli chcesz mocniej i na łatwizne to pneumat, a jak coś twarszego i przy mniejszym użyciu siły to polecam klej, masz wiele rozwiązań, a które wybierzesz zależy od ciebie :wink:


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 15:08 przez Player125, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 15:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
to jednaka ta nakrętką to zmora Piaggio mi też się 2 razy poluzowała ale jak dokręcałem z luźnym paskiem to było ok




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D


Ostatnio zmieniony 03 sie 2010, 15:17 przez driwer88, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 15:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Idz do pierwszego lepszego sklepu mechanicznego i kup śróbe samokontrującą.




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Właśnie mam zamiar jutro kupić śrubę samo kontrującą i z luźnym paskiem przykręcę ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 22:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
koranx, tylko pamiętaj że tam jest gwint drobno zwojowy i musisz kupić podkładkę z takim samym skokiem gwintu bo inaczej zryjesz wał




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 23:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Jaką podkładkę z takim samym skokiem gwintu ? Podkładka to podkładka chyba nie ma gwintu ;D ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
sorry miało być nakrętka :D




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Wiem ,ale dobra koniec temat już kupiłem klej ,ale drogi jest !!!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy