Dzisiaj jest 24 gru 2024, 18:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 cze 2010, 12:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 19:54
Posty: 43
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:
Witam. Zwracam się do was z pytaniem:

Co może być problemem że nie mam kierunków?! Ani kontrolki się nie świecą, ani kierunki nie świecą.. Sprawdzałem kable, i wszystko w porządku.

Druga sprawa, piszczą mi klocki. Okładziny są jeszcze i nie chcą się wypiszczeć... :/

Znacie rozwiązanie tego problemu? Najbardziej mi zależy na tych kierunkowskazach




_________________

Pozdrawiam Browarczyk :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 12:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Brak kierunkow kontrolek itp to prawdopodobnie wina przepalonego lub zle stykajacego bezpiecznika (powinien byc kolo akumulatora) Jesli piszcza ci klocki to sa juz zuzyte ;p




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 13:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:17
Posty: 514
Lokalizacja: MMz
Pojazd:
tak jak Given mówi sprawdź bezpiecznik. Co do hamulców zupełnie się z Tobą nie zgodzę.Hamulce piszczą zazwyczaj gdy są nowe lub są z twardego materiału.Masz trzy wyjścia..albo zmiana klocków,lub wyjmij je i przejedz papierem ściernym,lub też możesz odwrócić je i się kawałek przejechać( wtedy metal klocków trze o tarcze i ściera powłokę osadu na tarczy) ostatnio kolega tak zrobił i jak ręką odjął.Tylko musisz uważać,żeby tarczy zbyt mocno nie zjechało.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=37615

Aprilia Area 70ccm!

POLEROWANIE LAKIERU I USUWANIE RYS Z PLASTIKÓW!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 810#912810




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 20:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2009, 15:54
Posty: 222
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
nymo pisze:
,lub też możesz odwrócić je i się kawałek przejechać( wtedy metal klocków trze o tarcze i ściera powłokę osadu na tarczy)


a nie lepiej przetrzec tarcze benzyna ekstrakcyjną?




_________________

RS V-max 115km/h

"...Mowisz wrocmy do czasow gdy bylismy nieznani..."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 20:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak nie działają ci tylko kierunki to:
-Gdzieś nie ma styku
-Poszło zwarcie i spaliło wszystkie żarówki
-Padł przerywacz (regulator napięcia).




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 19:54
Posty: 43
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:
hmm, bezpiecznika to ja w ogóle nie mam :P nigdy tam nie było, przynajmniej w moim modelu.

Żarówki sprawne wszystkie, bo sprawdzałem. Co ciekawe gdy jest wilgotno, to świecą kierunki..

A klockami przestałem się przejmować po dzisiejszej przejażdżce :P




_________________

Pozdrawiam Browarczyk :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 7:56 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
Browarczyk pisze:
ezpiecznika to ja w ogóle nie mam nigdy tam nie było

hmm jak to przeczytałem to się poczułem głupi bo myślałem że każde moto ma bezpieczniki :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 12:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To jak nie ma bezpiecznika to go zamontuj. Jak jest wilgotno to pewnie łapie gdzieś styk. Prze pacz całą instalacje i przeczyść wszystkie styki bo mogło gdzieś coś pośniedzieć itd.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 4:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2010, 23:11
Posty: 165
Lokalizacja: z miasta
Pojazd:
czyli z hamulcami jest juz ok?jesli nie to powiedz czy piszcza gdy sa na deszczu czy bez tez...




_________________

odkryj efekt działania lipton ice tea .

zapraszam na nowe forum www.am6-forum.tk jest to forum poswięcone wszystkim maszyną posiadających silnik am6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 22:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 19:54
Posty: 43
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:
piszczą na sucho i z deszczem, ale nie zwracam już na to uwagi ;)




_________________

Pozdrawiam Browarczyk :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 15:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 19:54
Posty: 43
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:
Przepraszam za pp.

Sprawy kierunków dalej nie rozwiązałem. Męczę się z tym i męczę.

Zauważyłem ciekawą sprawę. Jak włączę miernik na tryb piszczenia jeżeli wykryje jakieś napięcie, i przełącznik od kierunków ustawię na pozycję zero, a przełączę w prawo lub w lewo niezależnie w którym kierunku się podpinam to i tak piszczy.

Dziwne jeszcze jest to że wykrywa napięcie po przekręceniu kluczyka, ale jak chcę włączyć migacz prąd znika. Połączenie między regulatorem napięcia, a przełącznikami jest. (Pomarańczowy kabel wychodzący z regulatora).

Może Wy coś poradzicie szanowni forumowicze? Mnie się już pomysły skończyły. :(




_________________

Pozdrawiam Browarczyk :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 22:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Morze przełącznik zwarcie robi ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 0:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 19:54
Posty: 43
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:
Hmm, o tym zapomniałem. Sprawdzę dzisiaj jak wstanę :P

Jakiś sposób żeby to sprawdzić? Nie mam pomysłu ;)




_________________

Pozdrawiam Browarczyk :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 11:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Pomierzyć albo rozebrać i zobaczyć.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 20:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 19:54
Posty: 43
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:
Rozebrane, zobaczone.

Pomierzone i d**a, że tak brzydko się wyrażę.

Zwieram kabelek który idzie od przerywacza z kabelkiem który idzie do kierunkowskazu i wtedy napięcie spada. Przełącznik wydaje się być dobry.

Moim zdaniem jest gdzieś zwarcie / spięcie za przełącznikiem, możliwe że coś jakiś kabel który od kierunków idzie. Dzisiaj już nie będę tego szukał.

Nawiasem mówiąc rozbiórka tego przełącznika to masakra jakaś.




_________________

Pozdrawiam Browarczyk :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 14:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2010, 19:54
Posty: 43
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd:
Cóż, i problem zlokalizowany. Padł albo regulator napięcia albo przerywacz. (nie wiem dokładnie co bo to wszystko razem tam upchane, ale wymienię to i tak.)

Dziękuję za pomoc




_________________

Pozdrawiam Browarczyk :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy