Dzisiaj jest 29 lip 2025, 13:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sie 2010, 12:35 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 17:03
Posty: 127
Pojazd:
Mam w Gilerze runner 50ccm z 2001r. :

- wariator Top Racing Next Generation

- sprzęgło Stage6 Sport PRO

- wydech Yasuni Z

Noi mam problem z 'wyregulowaniem' Na samym wydeszku i napędzie serii Runner chodzil 105 na blacie na protej... a po kupnie wario i sprzęgla.. to jak jest 90 to jest dobrze.. ;/

:arrow: W warioatorze mam aktualnie rolki 6g a sprężynki mam średnie Stage6:
- Skuterek jeździ na niskich obrotach caly czas [nie wkręca się] lecz gdy lekko jest z górki to licznik pokaze spokojnie 95- czasem nawet 100.. Na starcie mało mocy [praktycznie wogole] pod górk iteż słabo bo spada nawet do 55 na blacie :/

:arrow: Miałem także w wariatorze rolki 6g a sprężynki miekkie
- tak jak wyżej nie wkręca się ale na liczniku gdy skuterek mógl się poturlać z górki wskazywal 105-110km/h... lecz malo mocy ma pod gorki i na starcie w ogóle jej nie czuć....
pod górki spada tak do 60-65km/h

:arrow: Założyłem rolki 4,5g i sprężynki najtwardsze..
-skuter ma wyzsze obroty lecz na prostej 85.... a z gorki po malym turlaniu 90-95 ...

Nie wiem co może temu być..
Skuter ma mało mocy i mały v-max.. Patrzylem na PJ noi strasznie się ździwiłem jak zobaczylem Runerki 50ccm z wydechem leovince zx i np wario hebo ng i lecą 110 na prostej lajtowo... Wiem że Ja mam w napędzie tańsze czesći no ale powinny one coś dać jednak.. Bo przecierz na orginalnych szedł poczatkowo 105 na prostej...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 13:48 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 17:03
Posty: 127
Pojazd:
Dziś jeszcze założyłem seryjny wydech z ciekawości.. I okazało się że skuter ma więcej mocy... i lepszy zryw i napewno przyspieszenie też lepsze ... v-max'u jeszcze nie sprawdzalem ale napisze jak sprawdze...
Aktulany setup :
rolki 6g
sprężynki średnie Stage6
wydech seryjny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 10:05 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 17:03
Posty: 127
Pojazd:
Na seryjnym wydechu leci na prostej 80 czasem 85 na rolkach i sprężynkach jak w wyżej wymienionym poście..

POMOŻE MI KTOŚ? co może być przyczyną tak małej mocy oraz osiągów na tych częściach tuningowych? Może inaczej wyregulować napęd?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 10:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
a jak zrzuciłbyś sprzęgło i zostawił tak jak było wcześniej, poleci te 105?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 13:53 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 17:03
Posty: 127
Pojazd:
No , nie właśnie... :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 13:58 
*

Rejestracja: 17 maja 2009, 18:09
Posty: 160
Pojazd:
spróbuj go wyregulować na samym wydechu i sprzęgle :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 14:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Sony95, a co z sprężyną centralną? nie doczytałem, lub nie napisałeś, jaką masz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 14:51 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 17:03
Posty: 127
Pojazd:
aha.. 50% jest :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 14:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
a może to cylek?
wsadziłeś sportowe sprzęgło i zaczął kręcić obrotów.
jak kompresja?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 15:02 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 17:03
Posty: 127
Pojazd:
Wydaje mi się że kompresja dobra.. Tylko jak to dokładnie sprawdzić.. Nie mam przyrządu..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 18:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
jaki przebieg?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 19:17 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 17:03
Posty: 127
Pojazd:
20 000 tyś Napewno nie przekręcany ani nic nie robione ;P A skuterek naprawde zadbany przez poprzedniego właściciela , przezemnie też...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 19:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2010, 16:45
Posty: 339
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
A masz blokadę z tłumika ściągniętą?? Na wario też?




_________________

Mam na sprzedaż plastiki do Piaggio Typhoona:
- przedni od kierownicy,
- lewy i prawy bok tylny (boczki),
- przedni (duży).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 8:44 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 17:03
Posty: 127
Pojazd:
Tak Wszystkie blokady ściągnięte... Dysza Paliwa 79




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 12:03 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
Po 20.000 przebiegu mogą być zmęczone łożyska napędu.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 12:04 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 17:03
Posty: 127
Pojazd:
I dlatego taki mały v-max i malo mocy? możliwe to jest?»Łożyska napędu, czyli co? ;? Bo nie wiem..


Ostatnio zmieniony 07 sie 2010, 12:16 przez Sony95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 12:14 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
U mnie podobne objawy przy zatartych łożyskach przekładni i koła momentu obrotowego.Zdejmij pasek i zakręć kołem momentu na wałku przekładni i sprawdź czy ma opory.spawdź też łozyska przekładni.




_________________

fizyki nie oszukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 12:17 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 17:03
Posty: 127
Pojazd:
Jak mam sprawdzić łożyska przekładni w jakim są stanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 12:36 
**

Rejestracja: 09 lip 2009, 21:14
Posty: 249
Lokalizacja: sztetke
Pojazd:
zdejmij koło momentu, i zakręć kołem.Zobacz czy koło ma opory.Spuść olej , zdejmij pokrywe przekładni wyjmij środkowwe zębatki załóż spowrotem pokrywke przekladni zakręć kołem i zobacz czy jest duża różnica.Napewno będzie ,zależy jak duża.Jeżeli wszystko ok można jeszcze sprawdzić z kapą i bez (z kopletem zębatek).




_________________

fizyki nie oszukasz


Ostatnio zmieniony 07 sie 2010, 17:16 przez Tupac, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 20:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Tupac pisze:
Po 20.000 przebiegu mogą być zmęczone łożyska napędu.


chodzi Ci o łożysko na kole?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy