Dzisiaj jest 24 lis 2024, 22:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 lip 2010, 20:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Witam i mam taki problem posiadam boostera z :
Cyl Polini Sport 70
Wał po regneracji
Nowe łożyska skf c3 uszczelniacze contero
Wario malossi multivar

I reszta seria i mam takie pytanie bo chciałbym zmienić wydech jak i gaźnik .
I tak się waham miedzy 17,5 a 19 i wydechem zależy mi głównie na przyspieszeniu v-max moze być nawet 70 ale chce mięć kopyto .Bo aktualnie seria wydech i gaźnik 12 ....
Osobiście wolałbym wydech używke lub ewnetualnie doskładac i kupić nowy . Więc co byście mi polecili ?




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 20:31 
*

Rejestracja: 29 lis 2009, 17:05
Posty: 55
Lokalizacja: Tłuszcz (WWL)
Pojazd:
no to tak gaznik 17,5 i yasuni r i jak chcesz miec kopyto równe to poleciłbym za miast multivara -->hebo ng daje grubo na przyspieche i troche na v max ( hebo ng lubi lekkie rolki a multivar cięzkie tak 7g a ng 4 ,3 gramy :P




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 31 lip 2010, 20:32 przez wasik777, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 20:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Wiem , że malossi lubi ciężkie ale wario hebo mnie odstrasza . A pozatym dostać yasuni do verticala graniczy z cudem więc tylko nowy zostaje . Kolo ma do sprzedania Wydech MK Pro Race za 300zł i tak się zastanawiam .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 20:43 
*

Rejestracja: 29 lis 2009, 17:05
Posty: 55
Lokalizacja: Tłuszcz (WWL)
Pojazd:
jarek337 pisze:
MK Pro Race
jak masz okazje to bierz.!!! yasuni to yasuni nie trzeba bardzo regulowac a jak z MK to musisz zobaczyc .. a co do jaska do ver. to prawda uzywke cięzko znalesc do boostera czy sildera :roll:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 31 lip 2010, 20:44 przez wasik777, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 20:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Nie wiem czy 300 zł okazja kota w worku nie chcę kupować . Bo mało jest info na temat tego wydechu




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sie 2010, 19:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
jarek337 pisze:
Wiem , że malossi lubi ciężkie ale wario hebo mnie odstrasza . A pozatym dostać yasuni do verticala graniczy z cudem więc tylko nowy zostaje . Kolo ma do sprzedania Wydech MK Pro Race za 300zł i tak się zastanawiam .

A miałeś hebo że tak mówisz??? hebo lubi lżejsze rolki... wydech jak nie jest nigdzie pognieciony i nie pęka to bierZ... choć do boostera szukał bym przy twoim setupie tecnigasa rsII lub leo rr... oczywiście Yaśki R i bidaloty 3r ale tego trzeba się nieźle naszukać do verticala... ja bym jednak zastanowił się nad zmianą tego multivaraa...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2010, 23:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2010, 22:04
Posty: 65
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
zrobił bym tak jak kolega wyżej


___________________________________________________________________

domino napisał :

sprzedam! seryjny wydech z kiłeja huragana za 400zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 9:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2008, 21:16
Posty: 215
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Po pierwsze: Multivar potrzebuje ciezszych rolek bo całkowita [sucha] masa wariatora jest mniejsza niz w hebo ng.


Po drugie: Kolejny raz musze powtarzać, NIE MA czegoś takiego jak wariator na przyspieszenie lub na vmax. Nie ma zasady ze np. multivar jest na przyspieszenie. Nie wiem skąd sie naczytaliscie takich bzdur. Całą magia to TYLKO regulacja. Jak sobie wyregulujesz tak bedziesz miał.


Kup gaźnik 17,5, spokojnie wystarcy i wydech pokroju yasuni R. Z góry mówie kolego ze "buta" będziesz miał i sobie wyregulujesz. Regulacja polega na tym aby skuter miał bdb przyspieszenie przy równoczesnie dobrym vmax. Tak sie reguluje skuter !



Pozdrawiam Pietras




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 9:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
pietras pisze:
Po pierwsze: Multivar potrzebuje ciezszych rolek bo całkowita [sucha] masa wariatora jest mniejsza niz w hebo ng.


Po drugie: Kolejny raz musze powtarzać, NIE MA czegoś takiego jak wariator na przyspieszenie lub na vmax. Nie ma zasady ze np. multivar jest na przyspieszenie. Nie wiem skąd sie naczytaliscie takich bzdur. Całą magia to TYLKO regulacja. Jak sobie wyregulujesz tak bedziesz miał.


Kup gaźnik 17,5, spokojnie wystarcy i wydech pokroju yasuni R. Z góry mówie kolego ze "buta" będziesz miał i sobie wyregulujesz. Regulacja polega na tym aby skuter miał bdb przyspieszenie przy równoczesnie dobrym vmax. Tak sie reguluje skuter !



Pozdrawiam Pietras
koledzy maja s6 i Multivara ja mam ng i wybraliśmy jeden skuter(malaguti f12) i ustawialismy je jak tylko sie dalo... Na hebo uzyskaliśmy najlepsze przyspieszenie na multivarze vmax a s6 byl wogole jakos tak so środku... Minus s6 polega na tym zE kolega zrobił 6kkm i porobiły sie progi... Nie moge edytowac... Średnica Multivara jest wieksza niż hebo, s6 ma ta sama średnicę co Multivar ktory byl najlzejszy z tych trzech... Hebo i s6 nie mal jednakowe pod względem wagi...
Pietras nie chodzi tu tylko o wage wariatora... Multivar ma strome bieżnie rolek, a hebo ma niemal płaskie bieżnie...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 08 sie 2010, 10:12 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 9:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2008, 21:16
Posty: 215
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
no to chyba nie potraficie regulować. Bo na multivar + Rs II skuter wyregulowany jest identycznie jak na hebo ng. Dla mnie waria s6 to shit. Jeszcze raz wspomne ze jezeli wyregulujesz idealnie to bedziesz miał to samo, na wariu multi i hebo ng.

Ogólnie nie polecam multivarów. Szybko sie scieraja w porównaniu do Hebo Ng i nie maja powłoki galwanicznej. Hebo ng maja przktycznie wszyscy, nikt nie narzeka. Kilka dni namu na malossi sport 70ccm, 17,5, pfr3 etc. kumplowi zmieliło multivara.

Jak chcesz sie przekonać to załóż sobie do nowego multivara kevlara i do nowego hebo kevlara. Zauważysz różnice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 10:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
pietras pisze:
no to chyba nie potraficie regulować. Bo na multivar + Rs II skuter wyregulowany jest identycznie jak na hebo ng. Dla mnie waria s6 to shit. Jeszcze raz wspomne ze jezeli wyregulujesz idealnie to bedziesz miał to samo, na wariu multi i hebo ng.

Ogólnie nie polecam multivarów. Szybko sie scieraja w porównaniu do Hebo Ng i nie maja powłoki galwanicznej. Hebo ng maja przktycznie wszyscy, nikt nie narzeka. Kilka dni namu na malossi sport 70ccm, 17,5, pfr3 etc. kumplowi zmieliło multivara.

Jak chcesz sie przekonać to załóż sobie do nowego multivara kevlara i do nowego hebo kevlara. Zauważysz różnice.

Mam nówke... Kumple swego czasu tez mieli nowki co zamawialismy z roznica tygodnia- dwoch... Tylko kumpel od s6 robi duzo km dziennie 100-200...
Skoro tak to jakie rolki bys polecił do hebo ng w serii verticalu? Na razie jest dobrze na 4.9 Ale vmaX wzrósł o 7-9 km\h ;) ja bym koledze ogolnie polecił zacząć od gaznika... 17.5 w zupełności wystarczy... Pozniej jakis używany rs2, i hebo ng...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 12:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2008, 21:16
Posty: 215
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Może inaczej, nie ma czegos takiego, jakie rolki polecisz. Ja mam obecnie Overrange Kit kompletny, mam do niego wszystkie rolki. Regulacja polega na tym ze inwestujesz nie tylko pieniądze w wariator, cylindry itp. Co z tego ze nakupisz Fantów jak nie potrafisz tego wyregulować ? Dużo dzieciaków neo rezygnuje z regulacji bo wg nich szkoda np. wydać 100 zł na rolki, centralki itp. [a nawet wiecej]. Dlatego pytania typu" mam tecnigasa, jakie rolki polecicie zeby targał na koło" są żenujące.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 17:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ostatecznie nie tuninguje już boostera tylko robie swap 125 4t . CO do waria multivara jak regulowałem go to na lekkich rolkach wył a nie jechał najlepiej zbierał się na rolkach 8g ale nie miał już tego v-maxu i zostały założone rolki 7g i jest przyspiecha i większy v-max




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 20:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
pietras pisze:
Może inaczej, nie ma czegos takiego, jakie rolki polecisz. Ja mam obecnie Overrange Kit kompletny, mam do niego wszystkie rolki. Regulacja polega na tym ze inwestujesz nie tylko pieniądze w wariator, cylindry itp. Co z tego ze nakupisz Fantów jak nie potrafisz tego wyregulować ? Dużo dzieciaków neo rezygnuje z regulacji bo wg nich szkoda np. wydać 100 zł na rolki, centralki itp. [a nawet wiecej]. Dlatego pytania typu" mam tecnigasa, jakie rolki polecicie zeby targał na koło" są żenujące.

Ja wiem tylko myślałem że skoro tak bardzo rozgryzłeś przekładnie wariacyjne to może wiesz jakie rolki dla największych osiągów dać... Ja wiem z doświadczalnej wiedzy które wario ile i co poprawiło... Przy większych mocach niż te 5-10km może się wyrównują osiągi ale na serii jest tak jak mówiłem na początku...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy