Dzisiaj jest 20 lip 2025, 17:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sie 2010, 0:00 
*

Rejestracja: 22 sty 2009, 2:15
Posty: 15
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
wiec tak wymienilem cylinder na Airsal Sport 80cc kupilem glowice 80 i tak wymienilem wszystko okej wiem ze dobrze jest to zlozone odpalam skuter odpalilem go daje gazu a on nie jedzie obroty sie wkrecaja a on nie jedzie i gasnie po chwili modul jest dobry pasek tez sprzego tak samo <bezradny> prosze o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 0:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2010, 21:03
Posty: 188
Lokalizacja: Biker boyz lubin
Pojazd:
Maslak, a dobrze założyłeś tłok i ustawiłeś rozrząd ?




_________________

Romet 777 SPORT
+cylinder- 72cm \ROLKI MALLOSI 5.2
+sprężynki- sprzęgła HEBO 1500+
+wał WM
+wałek - rozrządu
+sprężyna dociskowa +7 MALOSSI
+świeca irydowa
+opona AVINA
+Pasek ATHENA
+Polerka gaźnika +dysza 85
+pierścienie Wm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=657071#657071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 0:10 
*

Rejestracja: 22 sty 2009, 2:15
Posty: 15
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
tak ustawilem wszystko ok robiłem to z moim majstrem a on juz nie raz skladal calego 4t on kiedys pracowal w salonie skuterowym jako mechanik wiec wszycho jest ;x




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 0:17 
Zbanowany

Rejestracja: 27 cze 2009, 17:53
Posty: 223
Pojazd:
...




_________________

://img.userbars.pl/123/24476.jpg[/img]


Ostatnio zmieniony 06 lis 2010, 13:30 przez keeway_f-act, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 0:37 
*

Rejestracja: 22 sty 2009, 2:15
Posty: 15
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
wariatora wcale przekladni nie sciagalem bo po co ? pasek jest dobry bo wymienialem ostanio i tak dalej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 8:52 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Jaka ta głowica? Daj foto komory bo airsal ma taki kształt tłoka że pracuje tylko z seryjną głowicą chyba, że ta Twoja ma taką komorę jak seria.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sie 2010, 17:04 
*

Rejestracja: 22 sty 2009, 2:15
Posty: 15
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
glowa byla taka sama zreszta tu masz link

http://allegro.pl/item1167539484_glowic ... kuter.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 9:00 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Z tego co widzę na foto to komora jest powiększona w porównaniu do serii. Spróbuj z seryjną głowicą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 15:52 
*

Rejestracja: 22 sty 2009, 2:15
Posty: 15
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
ale zobacz skadalem seryjny cylek i to samo mi sie dzieje dalem cylek seryjny i glowice na starych uszczelkach i to samo ;/ to nic napewno z silnika chyba ze wario dawno nie rozkracalem i ma juz przejechane z 20 tys :D ale bardzie wydaje mi sie ze elektryka cos ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 15:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2010, 21:03
Posty: 188
Lokalizacja: Biker boyz lubin
Pojazd:
Maslak, możliwe ,spr to!




_________________

Romet 777 SPORT
+cylinder- 72cm \ROLKI MALLOSI 5.2
+sprężynki- sprzęgła HEBO 1500+
+wał WM
+wałek - rozrządu
+sprężyna dociskowa +7 MALOSSI
+świeca irydowa
+opona AVINA
+Pasek ATHENA
+Polerka gaźnika +dysza 85
+pierścienie Wm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=657071#657071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 18:12 
*

Rejestracja: 22 sty 2009, 2:15
Posty: 15
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
w tym jest problem ze śruba sie nie chce odkrecic a nie mam jak tego zablokowac wario zostawie na koniec a tak to co moze byc jeszcze powodem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 22:58 
*

Rejestracja: 22 sty 2009, 2:15
Posty: 15
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
up pomoze ktos jeszcze ;x?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 10:01 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:19
Posty: 34
Lokalizacja: PsK
Pojazd:
Pisałeś że składałeś go ze swoim majstrem i on już składał skuter no to on nie wie o o chodzi ? może go spytaj :lol:




_________________

Masz Mordę Jak Akumulator Ino Ładować ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 19:58 
*

Rejestracja: 26 wrz 2009, 19:17
Posty: 130
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
Jak na moje to złe ustawienie rozrządu.
Zrób tak.

Tłok maksymalnie w górę, a wałek małymi otworami po bokach równolegle do głowicy.
Dusi się pewnie, za dużo powietrza/paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 21:34 
*

Rejestracja: 22 sty 2009, 2:15
Posty: 15
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
teraz mechanika nie ma gdzies tam pojechal hmm ale rozrząd ustawiał tak jak mowisz ale juto zobacze a wlasnie i skuter teraz wcale nie odpala ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 13:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 17:34
Posty: 166
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
slyszalem ze jak miedzy cylindrem a glowica dasz za gruba uszczelke to tak tez moze sie dziac.




_________________

Zip Vega.... ;]
-Cylinder 72ccm WM
-Dysza 80, stozek
-Wariator Naraku high speed(rolki 5.5g)
-Przedluzka 5cm

V-max (licznikowy) 90km/h moze wiecej licznika zabraklo ;p

Yamaha TZR 125
v-max 110km/h
rok produkcji 1998




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 16:34 
*

Rejestracja: 22 sty 2009, 2:15
Posty: 15
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
no i wszystko na temat sie wku,,, i zobaczylem wszystko i sie nie dowiedzialem dalem do mechanika i wiem co jest powodem wał korbowy i powiedziecie mi bo chce za wymiane 200 zl to jest duzo ? wiem ze roboty tam troche jest no ale czekam na opinie i najlepiej jaki wał kupic dobry a za male pieniądze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 17:01 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Maslak,
Jak 200zł to łaczny koszt wału i założenia to nie jest źle.Taniej nie zrobisz,chyba,że samemu.Ja jak sie jeszcze nie znałem zeby samemu wymienić to płaciłem za wymianę wału 300 zł 150 zł wał + 150 zł robocizna.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Ostatnio zmieniony 19 sie 2010, 17:01 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 17:18 
*

Rejestracja: 22 sty 2009, 2:15
Posty: 15
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
wlasnie on chce za wymiane 200 zl czyli koszty robocizny + do tego wał <sciana> nigdy wiecej chiniola !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy