Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 21:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sie 2010, 18:56 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 18:44
Posty: 51
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Witam, dałem swój skuter do naprawy ponieważ kupiłem go z zatartym silnikiem i całkiem przestał palić. Stał w garażu u jakiegoś pajaca 4 tygodnie bo ten pijaczek go w ogóle nie naprawiał. Zdesperowany dałem go do innego mechanika który wymienił cylinder tłok i pierścienie. Skuter przestał palić po 2 dniach. Nie zdążyłem go nawet odebrać. Tak więc nie widziałem skutera od prawie 6 tygodni. Nie wiecie co może być przyczyną tego nie palenia? Jutro mechanik będzie wymieniał moduł. Powiedział mi że już sam nie wie co jest grane. Jakie części jeszcze mogły zawieść?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 19:46 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 18:44
Posty: 51
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Właśnie rozmawiałem z mechanikiem i skuter podczas próby uruchomienia wydaje jakiś dziwny dźwięk inny niż przed naprawą. Czy to może być wina modułu?


Ostatnio zmieniony 09 sie 2010, 19:46 przez rower, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sie 2010, 20:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
oj tak to jest jak się szpecom daje
ja wolę sam robić i wiedzieć co mam

prawdopodobnie zrypał sprawę z pierścionkami i tłokiem może coś źle złożył etc.etc.

tak w ogóle to iskra jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 6:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Niech sprawdzi podstawowe rzeczy iskra czy jest czy jej niegubi czy przebić nie ma podstawowe rzeczy. Posprawdzać napięcie jakie jest na iskrowniku module i w tedy dopiero wymieniać a nie tak wszystko na oślep .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 10:40 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 18:44
Posty: 51
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
ale te dziwne dzwięki mogą być spowodowane złym poskładaniem? naprawa nie była na oślep bo silnik był zatarty. I po naprawie 2 dni palił a teraz wydaje dziwne dźwięki i nie pali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 15:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2010, 19:48
Posty: 117
Lokalizacja: Brzeg City
Pojazd:
Sprawdź czy ma kompresje. Ja swojego cyla też rozwaliłem przez to ze ktoś go źle poskładał i pierścienie poszły:)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Ita ... a_50/70347 ''Żółtek"

http://www.youtube.com/watch?v=AcBu_hRqiUA Speed




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 19:53 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 18:44
Posty: 51
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
a jak sprawdzic kompresje? i jak zle poskladany to co moglo sie zjebac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 18:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
kompresje trzeba manometrem takim urządzonkiem

na oko też możesz zobaczyć czy z zakręconą świecą ciężko chodzi kopniak i czy jak zatkasz wydech i z rozrusznika czy czujesz ciśnienie gazów


ale to są takie sposoby na oko

manometrem najlepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 16:51 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 18:44
Posty: 51
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
dobra wreszcie cos ruszylo ze skuterem. chodzi o to ze nie ma ssania. bo tam jest elektryczne i sie to zepsuło i pali na ciepłym a rano nie idzie go zapalić. To co tam trzeba wymienić? A oprócz tego można w tym skuterze lać mieszanke do baku czy to skuter musi dozować? Bo też mi gaźnik strzelił.

Znaczy trochę jaśniej. Jaka część odpowiada za ssanie na zimnymi czy można wymienić tylko tą część czy trzeba wymienić jakiś większy zespół?


Ostatnio zmieniony 14 sie 2010, 16:54 przez rower, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 19:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Ja na twoim miejscu kupił gaźnik 12 na ssanie ręczne i tyle . Ja u siebie jak miałem elektryczne to dokładnie równe 5 minut musiał chodzić na wolnych bo takto by nie ruszył potem już ok a wszystko przez ssanie elektryczne . Nie wiem co ma gaźnik do oleju w Italjecie dozownik wchodzi w karter , weź go zaślep i rób mieszanke sam ,bezpieczniejsze to rozwiązanie jest .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 21:43 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 18:44
Posty: 51
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Dzięki za odpowiedź. Z mieszanką właśnie tak będę robił. A skierowałby mnie ktoś jeszcze gdzie mógłbym kupić ten gaźnik z ręcznym ssaniem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 21:53 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
jarek zle mowiesz bardzo zle zalesp. dozownik jest smarowany olejem i jak go nie bedzie podawal to sie zatrze .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 7:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
alkodras, Dobrze mówił. Czyta się do końca posty... On chce sam robić mieszanke.




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 8:23 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
A tryb od dozownika jest w karterz i jest on plastikowy i jak nie bedzie mial on smarowania to zacznie sie topic . Roztopiony plastik poleci w lozyszka w wal i w cyla :) i jak silnik ostygnie , plastik sie utwardzi i prz odpaleniu albo w czasie jazdy moze biedy narobic w silniku :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 8:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 15:09
Posty: 613
Pojazd: YZF R6
alkodras pisze:
A tryb od dozownika jest w karterz i jest on plastikowy i jak nie bedzie mial on smarowania to zacznie sie topic . Roztopiony plastik poleci w lozyszka w wal i w cyla :) i jak silnik ostygnie , plastik sie utwardzi i prz odpaleniu albo w czasie jazdy moze biedy narobic w silniku


Z tego co się orientuję to tryby dozownika są odizolowane od łożysk wału uszczelniaczami więc w najgorszym wypadku dozownik do wyrzucenia jak jakiemuś leniowi się nie będzie chciało go wykręcić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 9:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
alkodras pisze:
A tryb od dozownika jest w karterz i jest on plastikowy i jak nie bedzie mial on smarowania to zacznie sie topic . Roztopiony plastik poleci w lozyszka w wal i w cyla :) i jak silnik ostygnie , plastik sie utwardzi i prz odpaleniu albo w czasie jazdy moze biedy narobic w silniku :)


Teoria wyssana z palca ja zrobiłem to tak jak robiłem remont całego silnika wyjąłem dozownik wyczysciłem to i wyjąłem ten czarny plastik i zaślepiłem i dopiero przykręciłem dozownik który dodatkowo zaślepiłem i przy króćcu tak samo . Więc nie wiem po co takie smuty gadasz . Sam na takim rozwiązaniu przejchałem 1000 km i nic sie nie stało a dalej to nie wiem po poszedł skut na części




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 9:07 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 18:44
Posty: 51
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Dobra ziomki dzięki za odpowiedzi. Tylko czy ten 12mm na pewno spasuje do mojego skutera? I jak wygląda ręczne ssanie na takim gaźniku już po zamontowaniu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 9:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
A jeszcze co do dozownika aby go zaślepić to najlepiej wyjąć silnik z ramy łatwiejszy dostępy jest do tego . Co do gaźnika kup zwykły gaźnik na ssanie reczne i kup linke polini i masz spokój .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 9:24 
*

Rejestracja: 09 sie 2010, 18:44
Posty: 51
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Sorry że ja zadaje takie głupie pytania ale mało się znam na tym. Mógłbyś mi podać link to tego zwykłego gaźnika? Wytłumacz mi o co chodzi z tą linką i gdzie się w nią zaopatrzyć. I o co chodzi z tym że niektóre mają 12mm a niektóre 19mm.


Ostatnio zmieniony 15 sie 2010, 9:25 przez rower, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 9:52 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
12mm to jest wielkosc gaznika. do tunningu zakladasz wiekszy gaznik zeby bylo wiecej mieszanki paliwa z powietrzem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy