Dzisiaj jest 29 lip 2025, 2:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sie 2010, 1:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Mam problem z moim piaggio nrg power 2007 rocznik. Ostatnio jak chciałem pojeździć odpaliłem go i zostawiłem na chwilę na wolnych obrotach. No i zdechł i już nie chce palić. Iskra jest, gaźnik wyczyszczony, paliwo dochodzi, bo świeca mokra. Czytałem ostatnio, że komuś nie palił przez zepsute ssanie, ciągle zalewał. Jak odłączyć ssanie i w ogóle co jeszcze mogę sprawdzic?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 9:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2008, 19:52
Posty: 145
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Jak nie odpala spróbuj go kopnąć dwa razy na sucho a później normalnie odpal, z tym że jak odpalisz i zaraz będą spadać obroty daj gazu manetką, tak żeby nie zgasł i patrz czy wolne obroty są w porządku (nie spadają obroty). Jak nie trzyma tych obrotów to podkręć je.

Możesz też przed odpaleniem odkręcić dwa razy manetkę i wtedy odpalić

Ssanie wygląda tak:

Obrazek

Obrazek

Wystarczy odkręcić dwie śrubki i wyciągnąć tą blaszkę(nie pamiętam jak to się nazywa, bynajmniej jest na drugim zdjęciu) i wyciągasz ssanie z gaźnika




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/Zip/103307
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/Zip/35984


Ostatnio zmieniony 10 sie 2010, 10:17 przez kermit536, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 10:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Wczoraj rozbroiłem gaźnik i właśnie do tego doszedłem że to jest ssanie, jednak zastanawiam się czy w jakiś sposób nie muszę zabezpieczyć otworu który zostanie po wykręceniu tej fajki. No i podejrzewam, że rozsądnie byłoby sprawdzić kompresję, prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2010, 10:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2008, 19:52
Posty: 145
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Oczywiście, możesz sprawdzić kompresję.

Najprościej i najtaniej będzie taśmą izolacyjną, jeśli nie chcesz robić tego na stałe. Jeżeli na stałe (co odradzam) możesz w te wgłębienie odlewu na ssanie zakryć ściśle dopasowanym wyciętym grubym kartonem i zakleić sylikonem. Może ktoś będzie mieć lepszy pomysł, ale na Twoim miejscu nie odłączałbym na stałe ssania.




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/Zip/103307
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/Zip/35984


Ostatnio zmieniony 10 sie 2010, 10:39 przez kermit536, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 7:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 19:48
Posty: 573
Lokalizacja: mam wiedzieć
Pojazd:
Lepiej nie jeździj bez ssania skuter pali o wiele więcej , a takie ssanie kosztuje około 20-30 zł




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy