Dzisiaj jest 02 lis 2024, 3:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 sie 2010, 17:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 21:26
Posty: 389
Lokalizacja: Ząbkowice Ślaskie
Pojazd:
siema mam pytanie czy motorowerami ze skrzynią manualną można hamować silnikiem??
pozdro

Nazywaj sensownie tematy /Sadi


Ostatnio zmieniony 15 sie 2010, 9:35 przez neos5, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 17:39 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
no niby nie bo jak masz dozownik to przy zamkniętej manetce podaje małą dawkę oleju a obroty mogą być duże




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 18:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
no kurde ale chodzi ci o to że sobie biegami hamujesz? Nie za bardzo.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 18:26 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
można ale po co ?
siła hamująca jest tak mała że i tak trzeba wspomóc hamulcami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 20:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
No chyba ze zrzuci z 6 biegu na 1 ; )... Lepiej nie hamować silnikiem... Od tego są hamulce...

Pozdro.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 20:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
nie prawda. trzeba hamować silnikiem bo na sprzegle sie nie jeździ. jak jeździsz na sprzęgle a potem gwałtowne puszczanie i zbijanie biegów to jest katowanie silnika i skrzyni biegów. a to co ze paliwa nie podaje ? silnik jest dość nasmarowany aby przez chwile pracować bez oleju. nawet jeśli odpalimy silnik na paliwie bez oleju to nam sie nic nie stanie. uszkodzić sie może jedynie po jakimś czasie




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 21:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Ja np: jak jade na 6 biegu tak z 70km/h pomału ,i jak zblizam sie do świateł lub skrzyżowania to trzymam sprzegło zjeżdżam do luzu pomiędzy 1 a 2 ; )) . Też tak mozesz robić...




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 22:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Drifter16, to jest ryzykowne:P Jak nie trafi na luz a na jedynkę:P?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 23:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
to pusci i zgasnie ;p moja RS to nawet na sprzegle zapale :D na biegu ;d bo mi luz na biegach ciezko trafic ;/




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 23:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Drifter16 pisze:
Ja np: jak jade na 6 biegu tak z 70km/h pomału ,i jak zblizam sie do świateł lub skrzyżowania to trzymam sprzegło zjeżdżam do luzu pomiędzy 1 a 2 ; )) . Też tak mozesz robić...



dobrze robisz :roll: skrzynia juz pewnie trup. jak ja tak bym robił to by mi sprzelały biegi przy redukcji. ja zawsze redukuje z przegazówką i za każdym razem wduszam i puszczam sprzęgło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 0:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
Drifter16, to jest ryzykowne:P Jak nie trafi na luz a na jedynkę:P?


To już nie lepiej na sprzęgle go trzymać jak stoisz te kilkanaście sekund.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 9:21 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
ja zawsze hamuje i mam bieg włączony sprzeglo jeden niżej i dalej to samo i tak dalej i tak dalej to zdrowe i dla silnika i dla skrzyni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 10:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 21:14
Posty: 142
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Kolega tomus ma racje. Nie robi się tak że, dojeżdżasz np do świateł i wszystkie biegi zmieniasz na jednym sprzęgle. A co do hamowania silnikiem - odradzam. Lepiej normalnie hamować i na każdym biegu ,,wysprzęglać'' i mieć czyste sumienie. Ktoś wymyślił hamulce, żeby hamować, silnik zostaw w spokoju.




_________________

Kupię części do RS 50, interesuje mnie:
-brewka na lampe
-ślimak prędkościomierza
-brewki na koła
-tank pad
-komin sportowy (najlepiej z 2 końcówkami)
-manetki
gg:9871747, lub priv (;




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 15:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
zawsze powinno sie zbliżając do np skrzyzowania , redukowac biegi stopniowo niżej zwiekszając obroty.



A dozownik to bardzo inteligetne użadzenie i paliwo dawkuje CAŁY CZAS ! . JUZ PISAŁĘM TO KILKA RAZY , A WY DALEJ SWOJE....




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 17:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
DrivterGSI1 pisze:
Drifter16, to jest ryzykowne:P Jak nie trafi na luz a na jedynkę:P?

Jest kontrolka od tego ; )) :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 18:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Drifter16 pisze:
DrivterGSI1 pisze:
Drifter16, to jest ryzykowne:P Jak nie trafi na luz a na jedynkę:P?

Jest kontrolka od tego ; )) :mrgreen:

Nie w każdym moto jest kontrolka:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy