Dzisiaj jest 24 gru 2024, 18:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 sie 2010, 19:55 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
Witam jestem tu nowy. Czy opłaca się zakładać gaźnik Stage6 21 lub Malossi 21, sportowy kruciec ssący Malossi , blok membran Malossi i stożkowy filter polini air box lub Malossi e13 albo e5 do seryjnej tzr'ki z wydechem leo vince v6 i zmienioną zębatką z przodu na przyśpieszenie ? Znalazłem również kit dellorto 19 z króćcem w zestawie , ale czy 21 nie będzie lepszy ? Czy jak wymienię ten gaźnik i dobrze wyreguluje będzie odczuwalna znaczna poprawa osiągów ?
Jak wy oceniacie ten pomysł ? Jak macie inne to prosił bym o jakieś rady .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2010, 23:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
jeśli założysz 21mm to odczujesz różnice ale powodzenia przy regulacji :) jak nie jesteś PRO w regulacji to se odpuść bo to cholernie trudne przy seryjnym cylku, prawie niewykonalne. już lepiej założyć 19mm, mniejsze spalanie a różnicy miedzy 21 a 19 nie odczujesz


Ostatnio zmieniony 14 sie 2010, 23:16 przez Furian50, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 0:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak masz serie cylinder to się nie opłaca daj gaźnik najwyżej 19mm i wyciśniesz wystarczająca bo między 21 a 19 różnicę odczujesz jedynie w spalaniu.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 4:44 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
a może macie jakieś inne propozycje jak poprawić osiągi kosztem do 700zł ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 10:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Dobry cylinder 70 lub 80 za to kasę kupujesz np dr racing parts 80 i ci zostaje kasy na regulacje ;)


Ostatnio zmieniony 15 sie 2010, 10:29 przez ReKoRdZiK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 10:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Tylko, że do sportowego cylka pasowałoby zmienić chociaż łożyska na wale i już są dodatkowe koszty. większy cylek więc przydało by się też gaźnik większy i tak nam się zbiera. :P

A do seryjnej tzr + sport wydech nie ma sensu ładować więcej jak 19mm chyba, że w przyszłości coś jeszcze będziesz dokładał.




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy