Dzisiaj jest 25 gru 2024, 7:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 5,6 i gasnie
Post: 15 sie 2010, 11:36 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 20:14
Posty: 11
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Witam,

od jakiegos czasu mam problem z Derbi gpr 50 / 70

otóż co sie dzieje:

wkreca sie na obroty barrzo dobrze wszystko ładnie pieknie, ale od 4 biegu w góre jest tragedia. gdy zmieniam biegi na poziomie ok. 12/13 tys obr. to od 5 lub 6 biegu poprostu gasnie. odczekam chwile i jest dobrze juz ale nie moge jechac za długo na wysokich obrotach.

prosze o pomoc, co to moze byc. zmieniałem mu stan paliwa, poziomy iglicy i cały czas to samo


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 11:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2010, 10:01
Posty: 30
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd:
Moze dysze zwiększ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 11:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Ale autor pisze, żę od jakiegoś czasu czyli wcześniej było dobrze. spróbuj gaźnik przeczyścić i filtr powietrza może coś to da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 11:45 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
co tam ci da filtr powietrza ... ;/ zobacz jak leci paliwo kranikiem i czy w gazniku nie jest zapchany wlot paliwa , i napisz jaki masz gaznik i dysze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 12:05 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 20:14
Posty: 11
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
gaznik mam 21, czysciłem go z 2 razy juz, mozliiwe jest to zeby była to membrana?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 12:29 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
raczej nie jezeli to by byla membrana to by przerywal na wszystkich biegach , dobrze ci leci paliwo kranikiem ? mi sie wydaje ze na 6 pojedziesz i nie nadaza paliwo dolatywac do gaznika bo cos jest zapchane i gasnie , czekasz chwile ono nalatuje i jedziesz dalej , sprawdz kranik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 12:30 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 20:14
Posty: 11
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
maciek1006, to samo myslałem ale paliwo leci mocno, jednak chyba to bedzie kranik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 14:48 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 20:14
Posty: 11
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
niestety po wyczyszczeniu kranika jest to samo ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
A potem udaje Ci sie bez problemu motor odpalić ?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 14:55 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 20:14
Posty: 11
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
teac27, tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 15:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
czyli tłok nie puchnie. Ale to się dzieje nawet jak jedziesz 40km/h niskie obroty i tylko jak wepniesz 5,6 to automatycznie gasnie ? czy jak to się dziej ? Tylko na wysokich obrotach ?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 15:14 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 20:14
Posty: 11
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
jak jade gdzies dalej to na 7-8 tys tez sie tak dzieje, a na krotkim odcinku to tylko jak dostanie obrotów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 15:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Blokuje ci koło ? czy tylko gaśnie?




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 15:48 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 20:14
Posty: 11
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
tylko gasnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 16:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Coś mi się wydaje że to jednak tłok puchnie. Uwierz mi miałem styczność z tym i wiem jak to wygląda. Problem który opisujesz pasuje idealnie :roll: . Najlepiej rozbierz cyla i będzie wszystko jasne, a nie jest to jakieś trudne. Rozbierasz i składasz w ciągu maxx pół dnia nawet nie, a przynajmniej będziesz miał pewność.

w ogóle to ile masz przejechane na tej 70?




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 17:52 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 20:14
Posty: 11
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
piter__TZR07, ma przejechane ok. 1000 - 1300 km.

i jak tłok puchnie to co wtedy? ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 18:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 21:14
Posty: 142
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Ja miałem tak, że na 6 biegu powyżej 8000 obrotów mi gasł (dusił się). W moim przypadku była za mała dysza. A Może przez to że grzebałeś w gaźniku - coś po przestawiałeś i już nie jest OK? Nie rób nic już sam, tylko oddaj to do mechanika, porządnego mechanika, więcej pożytku z tego będzie.




_________________

Kupię części do RS 50, interesuje mnie:
-brewka na lampe
-ślimak prędkościomierza
-brewki na koła
-tank pad
-komin sportowy (najlepiej z 2 końcówkami)
-manetki
gg:9871747, lub priv (;




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 13:36 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 20:14
Posty: 11
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
wasek15, sprubuje tą dysze wymienic :) a co do grzebania w gazniku to kazdy motor jaki kupiłem miał cos z gaznikiem , i zrobilem ze działały cacy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 13:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 21:14
Posty: 142
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
A i oprócz zwiększenia dyszy- potrzebna była mała regulacja gaźnika (tkzw. mieszanki), lecz ja się na tym nie znam aż tak, a wbrew pozorom to nie jest takie łatwe :P i oddałem to majstrowi. Zapłaciłem 50zł ale przynajmniej miałem wszystko sprawdzone, przeczyszczone, elegancko ustawione. Mi motor się dusił, tak jakby paliwa nie dostawał, jeśli u Ciebie jest podobnie, to powinno pomóc ;)




_________________

Kupię części do RS 50, interesuje mnie:
-brewka na lampe
-ślimak prędkościomierza
-brewki na koła
-tank pad
-komin sportowy (najlepiej z 2 końcówkami)
-manetki
gg:9871747, lub priv (;




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 20:22 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 20:14
Posty: 11
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
wasek15, okej :) pojutrze bedą dysze :) takze napisze co i jak :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy