Dzisiaj jest 15 sie 2025, 22:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2010, 16:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
Który z tych cylindrów jest najlepszy do Yamahy Neos chodzi mi o wytrzymałość, osiągi i żeby spalanie było niskie

MOTOFORCE 50cc [Alu-NiKaSil]
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... bc06c84348

MOTOFORCE 50cc [ECO Quality]
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... bc06c84348

MOTOFORCE 50cc [Power Plus]
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... bc06c84348

Naraku Performances 50 cm
http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... bc06c84348

Cylinder Tec HQ 50cc
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 334b9ab9f8


Ostatnio zmieniony 16 sie 2010, 16:58 przez Rocky, łącznie zmieniany 6 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 22:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
jak masz kupić takie to lepiej nie kupuj wcale :lol:
Weź sb kup za cenę takich jakąś dobrą używkę :).




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2010, 22:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Cytuj:
Weź sb kup za cenę takich jakąś dobrą używkę .
2X najlepiej zatartą, zrobisz sobie szlif, kupisz porządny tłok do tego i masz wszystko pewne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 9:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
kubaaxd pisze:
jak masz kupić takie to lepiej nie kupuj wcale :lol:


A co wy macie do tych cylków?? Patrzyłem na wszystkie i wydają się dobre. Kolega ma tego Tec (ostatni link) i jest ok




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 9:24 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
Jak już masz kasę na Motoforce Alu to dołóż te 40zł i kup Metrakita MK Series 50. Na pewno odczujesz różnicę w osiągach.;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 10:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
to mówicie że te cylki są słabe?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 10:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Jak dla mnie są dobre :wink:




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 11:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
vitek94 pisze:
Jak dla mnie są dobre

a który uważasz za najlepszy?

SR'ka pisze:
kup Metrakita MK Series 50. Na pewno odczujesz różnicę w osiągach.;)

no dobra na pewno będzie mocniejszy ale spalanie też się zwiększy bo on ma większą moc

Mnie chodzi o cylek żeby miał dużą wytrzymałość ,osiągi jak w serii i żeby mało palił


Ostatnio zmieniony 17 sie 2010, 12:06 przez Rocky, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 12:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Jak dla mnie to chyba MOTOFORCE 50cc Alu, przez to że jest aluminiowy szybciej się chłodzi, no ale szlifa już nie zrobisz w aluminiowym cylku ...

A na 2 miejscu to chyba Naraku Performances

Rocky pisze:
no dobra na pewno będzie mocniejszy ale spalanie też się zwiększy bo on ma większą moc


Coś za coś, ale spalanie jeśli ma wzrosnąć to tylko troszkę...




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 17:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Na allegro jest za 350 zł stage6 streetrace AC.... Co się bardziej opłaca to chyba nie muszę mówić.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 18:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
no tak ale to jest 70cc i spalanie tego też będzie inne a pewnie jeszcze wał trzeba wymienić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 18:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Nie tylko łożyska bo to sport a jeśli jeszcze będzie miał tylko sportowy cylinder to wytrzyma spokojnie bo bez sportowego wydechu i większego gaźnika nie wyciśniesz z niego wszystkiej mocy. A jeśli chodzi o spalanie to przy dobrej regulacji wzrośnie symbolicznie. Ale moc za to jaka podług serii. Też kiedyś tak myslałem jak ty że większy cylinder to spalanioe nie wiadomo jakie itp. , okazało sie to błędem.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
a ty masz ten cylek?
i jakie masz osiągi i spalanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 20:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Nie mam ale wiem że dużo nie wzrosną na seryjnym gaźniku 4,5l mu spokojnie starczy.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 21:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
to wtedy odpada ten cyl bo mnie zależy na spalaniu ok 3,5l
a z tych cylków jakie podałem to który byc wybrał albo zaproponuj inną 50cc
jeszcze jedno czy dysza 55 to jest seryjna w neosie czy inna?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 21:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Heh na bank nie utrzymasz takiego spalania na cylindrze 50 sportowym 4l bd palił to jak nic. Ja mam serię a coś koło 4l mi pali. Seryjny skuter ma się ciężko zmieścić w 3,5l.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]


Ostatnio zmieniony 17 sie 2010, 21:51 przez malagadeca, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 21:56 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
Ale spalanie w przypadku sportowej 50cc się znacznie nie zwiększy, tylko odpowiednio wyregulować gaźnik i będzie dobrze o0. 4L to jest bardzo mało, rozumiem, jakby Ci palił 8L. Sorry, ale chciałbyś mieć rakietę, a najlepiej żeby paliła 1L na 100km ;| Jak Ci tak zależy na spalaniu trzeba było kupić 4t ;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 22:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
ale ja tutaj nic nie pisze o sportowej 50cc
a może lepiej zrobić szlifa i wstawić jakiś tłok meteor albo inny?

a jaką masz dysze w tym seryjnym aeroxie?


Ostatnio zmieniony 17 sie 2010, 22:10 przez Rocky, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sie 2010, 22:21 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
Ja w SR w seryjnym gaźniku 12mm miałem 78 i zawleczka na iglicy na środkowym ząbku.;) Podkreślam, całkowita seria:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 8:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
malagadeca, a ty jaką masz dysze?
SR'ka, a w jogu jaką masz?

i jeszcze jedno bo słyszałem że niektórzy robią tylko szlif cylindra i kupija do tego jakiś dobry tłok i osiągi sie poprawiają czy to prawda?czy osiągi zależą od dobrego tłoka?


Ostatnio zmieniony 18 sie 2010, 8:10 przez Rocky, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy