Dzisiaj jest 13 mar 2025, 0:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sie 2010, 13:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Witam serdecznie, pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacja więc chce to napisać i dowiedzieć się czegoś co mogło się stać. Cylinder został zatarty poprzez zbyt mała ilość oleju (podawane przez dozownik). Skuter stał tydzień zanim został zrobiony szlif i nowy tłok kupiony. Po założeniu silnik wydaje odgłos jak na zatartym cylindrze[?] O co tu teraz chodzi? Kompresja idealna a reszta nawet nie była ruszana.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 17:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Stuka tak, czy co?
Może się tak dziać na dotarciu. Dotrzyj dobrze.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 20:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:50
Posty: 356
Pojazd:
Ale jaki odgłos.Możesz go nagrać albo coś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 21:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Pewien człowiek ma to nagrane. U mnie jest tak samo ; D

http://www.youtube.com/watch?v=5j3F57QOr2g




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 12:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Ponawiam pytanie :P




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 12:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
mialem podobnie. tez stal bo byl zatary iu czekalem na slif. i jak odpalilem byl taki szum. i sie posypaly lozyska




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 12:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
m930x, tyle ze u mnie łożyska były wymieniane tuz przed zatarciem




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 12:33 
*

Rejestracja: 27 gru 2009, 18:35
Posty: 77
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Możliwe z nie odpowietrzyłeś węży od pompy oleju <też kiedyś tak zrobiłem >




_________________

TyPHoon 96r 80ccm
W takim razie TyPhoom, ja jadę
!
!!!!!!!!!!SPRZEDAM!!!!!!!!!!!!

Piaggio Typhoon 80/50ccm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=152443
Więcej na priv lub GG 225936




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 12:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
konradmax pisze:
Możliwe z nie odpowietrzyłeś węży od pompy oleju <też kiedyś tak zrobiłem >


Panie ;D Po wymianie łożysk jeździłem na zbyt małej ilości oleju i zatarłem cylinder. Zrobiłem szlif i teraz tak mi robi <robię sam mieszankę>




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 20:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Hmm trudno powiedziec , z tego co mówiłeś na gg to na nóżkach się dobrze wkręca itp ale dalej ten dźwięk jest , obstawiam że coś z wałem albo zapłonem sprawdź to :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 21:51 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
łożyska mogły się zatrzeć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 19:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Jest możliwe ze zatarł się wał ; D?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 19:16 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Pewnie, mi kiedyś w Simsonie się dolne łożysko 2 razy zatarło od katowania :F




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
A gaśnie po przejechaniu iluś tam tak jak temu gościowi z filmiku ?




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Repter, gaśnie czasem ; D dlatego nie jeżdżę. nie mam pomysłu ; D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2010, 21:50
Posty: 356
Pojazd:
Ja stawiam że coś z łożyskami albo z wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
misiekmatrix, to nic... muszę to rozebrać ;D dziwi mnie najbardziej ze gaśnie xDD




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 20:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
dante pisze:
dziwi mnie najbardziej ze gaśnie


Tłok wchodził ciasno ? Stawiam że tak. Tłok pod wypływem nagrzewania się puchnie - co powoduję zadławienie silnika i gaśnie. Albo ponowny szlif na większą skale albo minimalny szlif o setki mm tego co masz, chodź wątpię czy tłok jest w db stanie ; )




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 21:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Repter, jakby puchł to bym nie mógł go odpalić od kopa. Tłok wchodzi normalnie i kompresja lekko ponad 9 po tym jak zgaśnie a na zimnym 9.5 do prawie 10 :P




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 21:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
No jak nie jak tak ? Mógłby go odpalić. Identyczne przypadki jak Twoje są z tymi chińskimi cylindrami za 80zł ; ]




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy