Dzisiaj jest 27 lis 2024, 21:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 229 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 10:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2008, 21:44
Posty: 159
Pojazd:
Gibon_F12 pisze:
Yankes pisze:
a zatkaj mu reka doplyw powietrza od strony filtra może to cos pomoże ja tak musialem robic

No właśnie chciałem tak zrobić ale urwałem kopkę, jak będę miał to spróbuję.
Wydaje mi się że na dyszy 70 powinien odpalić no nie?


No może ale lepiej jak byś wsadził od razu dysze ze 105/108 albo 110.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 10:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2009, 13:21
Posty: 153
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
a sprobuj do cylindra wlac troche wachy. moze pomoze ;]




_________________

SR Setup:
Top Perfomances due plus 70cc
Wariator Stage6 R/T!
Sprzęgło Stage6 torque control
Gaźnik 17,5 Tec. / tec 21mm
Yasuni C20 / leovince zx
Zapraszam do tematu z sr: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178790




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 10:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2010, 23:26
Posty: 331
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Gibon_F12 pisze:
Dan093 pisze:
Spróbuj może wstrzyknąć mu troszkę paliwa strzykawką do gaźnika jak mówisz że lekko załapuje..
Ładny set

Człowieku próbowałem wszystkiego, zabawa powietrzem filtrami no po prostu wszystko.
Normalnie świeca mokra wszystko jest i nie pali cwel. Zobaczymy co z simmeringiem i po wymianie gaźnika i króćca.




_________________

Benelli 49x 70cc... Evo.
Malowanie, tuning, serwis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 11:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Yankes pisze:
no powinien
zobaczysz jak bedzie z zatkanym powietrzem

A przyjmijmy, że nie odpali i co wtedy?




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 11:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2009, 13:21
Posty: 153
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
Gibon_F12 pisze:
A przyjmijmy, że nie odpali i co wtedy ? :roll:


wtedy bedziemy radzic dalej. ;d

@edit.
Pierscienie ulozone o 180 stopni? Kompresja jest?.


Ostatnio zmieniony 23 sie 2010, 11:26 przez samelas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 12:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
Madzia nawet ładna , fajny setup. Jedyne co "szpeci" i strasznie pogarsza wygląd malagi to kiera która nie pasuje do F12 i w dodatku wygląda na bardzo szeroką. Ale każdy ma swój gust , jeśli tobie się podoba to spoko :D




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 12:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Cytuj:
Pierscienie ulozone o 180 stopni? Kompresja jest?.

Mam tylko jeden pierścień, więc jak mam ułożyć o 180 stopni skoro mam rowek w tłoku?
Tomel-JZK pisze:
Z wydechem nabrała smaku Ten mostek nie wystaje za bardzo ?

To jest na razie zwykły rowerowy będzie NS Bikes Co Niebieski.
Obczaj na allegro.
Ernix7 pisze:
No może ale lepiej jak byś wsadził od razu dysze ze 105/108 albo 110.

Jeszcze nie doszły, największą jaką miałem to była 70, wydaje mi się, że to przez to właśnie nie pali. Optymalna przy tym gaźniku i setupie powinna być gdzieś w okolicach 100 no nie?
Wymieniłem simmering bo był pojechany i dalej nic, choć teraz łapała lepiej na full manecie i ssaniu.
Poczekam na dyszę i zobaczymy co wtedy będzie, bo jeśli nie to, to już nie mam pomysłów, wszystko jest super złożone, bez grama syfu więc powinien od pierwszego zapalić :evil:




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 15:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2008, 21:44
Posty: 159
Pojazd:
Gibon_F12 pisze:
Ernix7 pisze:
No może ale lepiej jak byś wsadził od razu dysze ze 105/108 albo 110.

Jeszcze nie doszły, największą jaką miałem to była 70, wydaje mi się, że to przez to właśnie nie pali. Optymalna przy tym gaźniku i setupie powinna być gdzieś w okolicach 100 no nie?


Na dotarcie lepiej jak będzie miał minimalnie więcej paliwa niż miałby mieć mniej, ale rzeczywiście to dysza powinna być coś w przybliżeniu 100.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 15:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
jezeli zatkasz i bedzie lepije lapal to znaczy ze poprostu wiecej paliwa potrzebne : )




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 18:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Cytuj:
jezeli zatkasz i bedzie lepije lapal to znaczy ze poprostu wiecej paliwa potrzebne : )
Obczaję jak będą dysze. :)




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 16:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Po długiej nie obecności przyszło troszkę czasu by opowiedzieć co działo się przez ten czas z Madzią :)

Zacznijmy od początku. Po zamówieniu dysz głównych i założeniu dyszy 110 motor odpalił bo długich próbach. :P Normalnie wkręcał się na obroty i myślałem, że to koniec tych udręk już..

Niestety moja radość nie trwała krótko, po pewnym czasie motor zaczął przerywać co doprowadziło mnie do granic wytrzymałości i postanowiłem odłożyć to na potem.
Kilka dni później po przyjściu weny i ponownym odpaleniu rozwaliło się magneto co całkowicie mnie zdemotywowało do dalszych prac:evil:

Malaga została rozłożona z przeznaczeniem na części.
Po rozebraniu okazało się iż tłok nie ma kawałka płaszcza co było szokiem gdyż nie mogłem go nigdzie znaleźć a cylinder został nie naruszony.

Po dłuższym namyśleniu się stwierdziłem iż trzeba zakończyć to co się zaczęło.

Początkowo myślałem nad sprzedażą i kupnem S6 Modular lecz postanowiłem zmienić lekko setup.

PLANY NA WIOSNĘ 2011:
Planowany first run na 1 Marzec.

Setup do realizacji:
Motoforce Racing 70 + maksymalny porting jaki tylko może być
Porting+Flow Karterów oraz pomalowanie w kolor.
Yasuni c20
S6 MKII
S6 R/T Bell
Malossi Overrange
Gaźnik S6/Motoforce PWK 24mm
Subframe oraz DL nad kołem
Zawór [V-Force3] - by Tassinari
Króciec z podstawką S6 R/T
Sportowy zapłon myślałem nad Selletrą lecz ona nie ma świateł dlatego liczę na was o propozycję zapłonu z możliwością podpięcia świateł :twisted:


Tuning OPTYCZNY:
Planowane malowanie:
Plastiki Zewnętrzne Kolor: Fluorescencyjny Zielony
Plastiki Wewnętrze: Czarne lub Białe jeszcze się zastanawiam
Troszkę polerek i pomarańczu do tego ;]




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 17:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 17:28
Posty: 0
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Fajna jest ta Twoja Madzia :) jak dojdą kolorki to będzie jeszcze lepiej, jak tylko pomalujesz to się pochwal :) Tak samo jak setup do realizacji :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 93#2189593 Moje Audi ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 18:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Gibon_F12 pisze:
Sportowy zapłon myślałem nad Selletrą lecz ona nie ma świateł dlatego liczę na was o propozycję zapłonu z możliwością podpięcia świateł :twisted:

Szczerze, to ja bym ci radził brać selettre. Światła możesz podpiąć pod aku ale napewno najlepsze osiągi będziesz miał na tym zapłonie.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 18:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Możesz zrobić tak jak pisze mhr Selletra i światła to wszystko pod akumlator a akumlator bys ładował po kazdej jeździe czy coś ;) Albo aku od auta jakiś mały to będzie na dłużej niz ten mały skuterowy :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 18:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2010, 23:00
Posty: 3
Pojazd:
no Madzia nie zła, prześledziłem temat od początku ;p
Wytrwałości ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 18:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
vrathe pisze:
Możesz zrobić tak jak pisze mhr Selletra i światła to wszystko pod akumlator a akumlator bys ładował po kazdej jeździe czy coś ;) Albo aku od auta jakiś mały to będzie na dłużej niz ten mały skuterowy :P

A co jak mi w trasie padnie aku?? Tego się obawiam właśnie chyba że zrobię jakiś patent na to ;d




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 20:51 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Gibon_F12, To w schowku zastępczy aku. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 22:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2010, 23:00
Posty: 3
Pojazd:
Jak chcesz robic trasy to zostawiłbym seryjny zapłon , a jak już tak bardzo Ci zależy to kup sobie i ładuj aku po kazdej jezdzie ... A jak chcesz aku jakis mały od auta to trzeba znowu załatwiać i dodatkowe koszta masz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 22:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Abik_Speed pisze:
Jak chcesz robic trasy to zostawiłbym seryjny zapłon , a jak już tak bardzo Ci zależy to kup sobie i ładuj aku po kazdej jezdzie ... A jak chcesz aku jakis mały od auta to trzeba znowu załatwiać i dodatkowe koszta masz.

Koszta mam gdzieś.
Ma być wypad i dużo koni.
Bardzo dużo będę jeździł i jednak chciałbym światła, może coś wymyślić się da jakiś patent żeby były światła ;d




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2010, 13:10 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
Gibon_F12, Może ledy byłyby dobrym pomysłem??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 229 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy