Dzisiaj jest 21 lip 2025, 18:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 18:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2010, 22:21
Posty: 237
Pojazd:
jak je odprezales ?




_________________

Cylinder: Stage6 Streetrace 70CC
Wał:Tec Racing
Wydech: Stage6 pro replica
Wario: Hebo NG
Gaźnik:Dellorto 17.5mm
Łożyska SKF
Stożek Polini Air Box
Sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 18:23 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
Dzidek794 pisze:
To skoro przez simery może łapać lewe powietrze to równie dobrze może nimi wypuszczać, nie? :?



Nie mam juz siły , nie macie wogole pojecia a gadacie jakies niestworzone historie , powiedz mi jak tlok ktory idzie do góro az do głowicy moze wypuscic kompresje simeringami ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 9:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
maciek1006, nie wypuszcza, tylko łapie lewe powietrze przez co jest różnica ciśnień w komorze i przez to może nie odpalać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 10:20 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
Tak łapie lewe powietrze o tym mowilem i sie z tym zgodze ale pare osob wyzej twierdzi ze tamtedy wypuszcza kompresje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 12:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
Wpuszcza ciśnienie z komory, no nie wiem jak ci to nawet napisać, nie umiem ci tego wytłumaczyć :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 14:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
keeway 06 pisze:
jak je odprezales ?


Poprzez uderzenie z jednej i z drugiej strony w wal przez deske.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 14:53 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
flab_jack pisze:
Wpuszcza ciśnienie z komory, no nie wiem jak ci to nawet napisać, nie umiem ci tego wytłumaczyć :lol:



Byc moze chodzi ci o wstepne sprezenie mieszanki zanim idzie ona w gore na tlok , ale to nie jest kompresja tak jak ktos tu pisal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lut 2010, 22:21
Posty: 237
Pojazd:
Given, juz to robiłem na początku.




_________________

Cylinder: Stage6 Streetrace 70CC
Wał:Tec Racing
Wydech: Stage6 pro replica
Wario: Hebo NG
Gaźnik:Dellorto 17.5mm
Łożyska SKF
Stożek Polini Air Box
Sprężynki sprzęgła Hebo niebieskie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 19:15
Posty: 542
Lokalizacja: Gdów
Pojazd: Runner 125 fx
maciek1006, ja nie pisze że jest to kompresja :) ;*

EDIT//

Ja też odprężałem wał i tak ciężko chodził, po first run już normalnie chodzi, czyli w miarę lekko a uszczelniacze dobrą stroną wbiłeś?


Ostatnio zmieniony 23 sie 2010, 20:24 przez flab_jack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2010, 21:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Given, Sam wał w łożyskach będzie tak samo, a nawet lepiej chodził ale z wbitymi nowymi simmeringami nie ma siły-pójdzie ciężej.

Co do simmeringów.
Nie mają one nic do kompresji. Tłok podczas suwu w dół wytwarza ciśnienie w skrzyni korbowej tak, aby mieszanka mogła wlecieć nad niego i przepłukać cylinder ze spalin po czym zostaje one sprężona nad tłokiem-tam już simmeringi nie mają nic do roboty. Podczas suwu w dół zepsuty simmering może osłabić ciśnienie pod tłokiem co wpływa na sprawność naszego silnika. Znów podczas gdy tłok idzie w górę i zamyka okna płuczące do skrzyni korbowej, za pomocą różnicy ciśnień napływa nowa mieszanka. Przepuszczający simmering tę różnicę osłabi.
Zepsuty wpływa na sprawność silnika, jednak nie na ciśnienie nad tłokiem.

Zanim będziesz próbował odpalać załóż wydech, albo chociaż samo kolanko. Nie wiem też czemu wcześniej tego nie zrobiłeś.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 23 sie 2010, 21:37 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy