Dzisiaj jest 19 lip 2025, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sie 2010, 14:47 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 17:41
Posty: 33
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Jak myślicie co bd lepsze 2t czy 4t 125ccm ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 15:19 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 12:27
Posty: 101
Lokalizacja: Ok Warszawy
Pojazd:
2t lepsze przyśpieszenie i słabszy silnik
4t słabsze przyśpieszenie i lepszy silnik dłużej wytrzymuje




_________________

pręd max 109 km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 15:43 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 17:41
Posty: 33
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
aprilla 125ccm jest 2t i silnik ma dobry ?




_________________

Mój keeway fact :
- wydech tecnigas next-R
- wariator malossi multivitar
- stożek Malossi E5 box
- rolki wariatora 6g
- dysza 85




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 15:45 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
mysle ze do 125 cm lepsze jest 2t , 4 t mozna brac 250 cm i wyzej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 15:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
do 125 wedlug mnie 2T.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 16:00 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
jeszcze zależy gdzie to ma pracować
do skutera wybrał bym 4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 16:40 
*

Rejestracja: 28 lip 2010, 17:41
Posty: 33
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
ja mam w skuterze 2t i lepiej chodzi niz 4t ale to 50 a to ma pracować w 125ccm scigacz


Ostatnio zmieniony 24 sie 2010, 16:41 przez mixed111, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 21:18 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 21:53 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
To juz zalezy czy chcesz bardziej cos ekonomicznego czy zalezy ci bardziej na osiagach. Osobiscie bralbym tylko 2T, bo jest duzo mocniejszy silnik, ale jego zywotnosc jest troche mniejsza. Np. nie da sie porownac Aprilii RS 125 z Yamaha Yzf 125R. Aprilia 2t, 34km a Yamaha 4t i 15km... 4t ma jedynie fajny dzwiek :)




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 12:49 
*

Rejestracja: 16 maja 2010, 19:52
Posty: 66
Lokalizacja: Ciechanów
Pojazd:
2t jest mocniejszy o 100 razy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 16:33 
**

Rejestracja: 06 sie 2009, 19:56
Posty: 344
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Polecam 2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 16:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
cywil21, bzdury totalne piszesz jeśli chodzi o 50cc. W 125 też podobnie.
Silniki 4T nie dają rady w takich małych pojemnościach.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 sie 2010, 17:30 przez br3w, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 16:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2008, 11:34
Posty: 283
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
2t




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Mal ... _F12/84678




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 16:42 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
br3w pisze:
cywil21, bzdury totalne piszesz jeśli chodzi o 50cc.

A co ci nie pasuje w jego poscie??




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 17:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Sorki ale brat wykorzystał okazje :roll:
Dobrze pisał jeśli chodzi o 125 :<




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 17:34 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
50cc 2T jest o niebo mocniejsze niz 4T... Nie ma nawet sie co sprzeczac.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 17:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
jak 125 to tylko markowe 4T chyba że nie interesuje cię spalanie... te 14-20 np w CBR czy też YZF R125 koni spokojnie wystarcza do wyprzedania tirów i nie tylko... a spalanie nie wychodzi ponad 3,5 litra...

Dante182 pisze:
a Yamaha 4t i 15km... 4t ma jedynie fajny dzwiek :)

edit: BTW. po odblokowaniu wydechu 18 koni po zmianie na jakiś tam sportowy podobno do 20-21

Ale dźwięk masakra :DD symfonia normalnie, powala na miejscu...




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 25 sie 2010, 17:50 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 18:38 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
No jakby nie bylo tlumik troche kosztuje i przy pelnym odblokowaniu masz tylko 18km co nie jest jakims powalającym wynikiem w porownaniu do 34 km xd
3,5l przy jakiej jezdzie? Nie przekraczając polowy obrotow... A zeby sprawnie cos wyprzedzic i tak musisz go wysoko ciągnac wiec napewno nie mialby wtedy spalania 3,5 :)
Spalanie w RS to ok 5-6l na 100 przy takim srednim jezdzeniu. Nie oszczedzaniu ani nie palowaniu.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 20:41 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
YZF 125 pali 3,5l przy normalnej jeździe, nawet jak mu nie raz przyciśniesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 21:40 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Darex pisze:
YZF 125 pali 3,5l przy normalnej jeździe, nawet jak mu nie raz przyciśniesz.

Bardzo fajnie ze pali te 3,5l czy 4, ale mnie jakos taka jazda 70-80km/h nie kreci :) Motor jest po to zeby troche poszalec, a nie sluzyc tylko jako srodek do przemieszczania z punktu A do punktu B.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy