Dzisiaj jest 28 lis 2024, 11:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 8:43 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
wydech na stunt najlepsze są racingowe bo niezłe obroty kręcą




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 9:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2010, 22:35
Posty: 106
Lokalizacja: Sulejówek k.Wawy
Pojazd:
A pomysleliscie o stanie technicznym "pojazdu" bo moj stan techniczny boostera nie jest za dobry przeciez on ma 9 lat...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 10:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 14:38
Posty: 510
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
moj skuter ma 19 i stan techniczny jest bdb jedynie cylinder 65ccm wymienione reszta seria i nic zlego sie nie dzieje




_________________

Aero pisze:
KEWIN WYMIATSZ

:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 10:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2010, 22:35
Posty: 106
Lokalizacja: Sulejówek k.Wawy
Pojazd:
Ehh chodzi mi o to ze kazdy skuter ma swoj stan techniczny jak ktos go katowal to tak jezdzil a jak poprzedni wlasciciel dbal to twoja maszyna ma wiecej mocy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 10:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2009, 19:32
Posty: 257
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Dodam pytanie . Da rade jeździc w stuncie z bębnem z tyłu ? U mnie trochę ciężko chodzi i czasem nie odbija dlatego nie wiem czy się nadaje , może lepiej przerobic na tarczę ?




_________________

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=17337054




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 10:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
ja śmigam na bębnie i jest świetnie nigdy mnie nie zawiódł :D jak ci nie odbija to musisz cośz tym zrobić




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 21:46 
*

Rejestracja: 27 sie 2010, 18:30
Posty: 1
Pojazd:
Do jazdy na tylnym kole nie potrzeba tuningu skutera, ważna jest jego sprawność i technika Stuntera. Jeżdżę na gumcę Keewayem Hurricane odblokowanym. Pzrd ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 22:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 11:56
Posty: 6
Pojazd:
flyboy3, kogo jak kogo ale Fornal'a powinieneś jako pierwszego się posłuchać. On akurat ci najwięcej może pomóc...

Noo ale skoro ci się tak pali do wymiany jakichkolwiek cześci bo uważasz, że gibać na serii się nie da to według mnie powinieneś wymienić wario, sprzęgło, tłumik a później i tak zrozumiesz, że seria od full sportu jest o wiele lepsza (chyba, że masz zamiar być jakimś światowym stunterem - bez urazy)

A jak wcześniej wspominali gibać się da na wszystkim, wystarczą tylko chęci i trening.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 10:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2010, 22:35
Posty: 106
Lokalizacja: Sulejówek k.Wawy
Pojazd:
Temat raczej skonczony ,coz jak mam sie "gibac" gdy mam zjechane rolki i sprzeglo?Kazdy pojazd ma swoj stan techniczny... po raz enty powtarzam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 10:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
To kup te rolki i sprzęgło! Żeby dobrze chodził, na serii. Fornal dobrze wie jak to jest jeździć skuterem mocniejszym od serii na kole. A jeśli uważasz że wszyscy są w błędzie to trudno.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 11:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2010, 22:32
Posty: 78
Lokalizacja: jabłonka
Pojazd: yamaha slider
No daj twarda centralke, rolki do tego sprężynki twarde to bedzie startował z wyższych obrotów bez problemu powinien isc na koło :wink:
to trzeba techniki musisz go mocno wyrwać pózniej jest taki punkt równowagi gdzie nie opada i nie przerzuca reguluj heblem :wink: rób napęd i idz na parking trenuj ! :P zostaw serie bo mało pali :D




_________________

zapraszam na fanpage :)

https://www.facebook.com/pages/Stager-team/349453685253804?ref=hl


projekt slidera do stuntu, fele z roxa, owiewki bcd, wbijac :)

http://forum.mieloch.pl/yamaha-slider-stunt-edit-by-stager-t398975.html


Ostatnio zmieniony 28 sie 2010, 11:06 przez stager6, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 11:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
stager6 pisze:
sprężynki twarde to bedzie startował z wyższych obrotów bez problemu powinien isc na koło
:shock: tu nie chodzi o samo odejście, a o techniczną jazdę. Kolega już podobno trochę ogarnął i przechodzi do cyrkli. W cyrklach jest bardzo wolna jazda i potrzebne są miękkie sprężynki, żeby nie wysprzęglało wcześnie, bo chyba łatwiej wyczuć silnik na zasprzęglonym silniku, nie?
Po drugie - takie jaranie sprzęgła na twardych sprężynkach po kilka godzin dziennego treningu nie sprzyja okładzinom :roll:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 0:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 14:25
Posty: 60
Lokalizacja: Pabianice
Pojazd:
FoRnaL pisze:
stager6 pisze:
sprężynki twarde to bedzie startował z wyższych obrotów bez problemu powinien isc na koło
:shock: tu nie chodzi o samo odejście, a o techniczną jazdę. Kolega już podobno trochę ogarnął i przechodzi do cyrkli. W cyrklach jest bardzo wolna jazda i potrzebne są miękkie sprężynki, żeby nie wysprzęglało wcześnie, bo chyba łatwiej wyczuć silnik na zasprzęglonym silniku, nie?
Po drugie - takie jaranie sprzęgła na twardych sprężynkach po kilka godzin dziennego treningu nie sprzyja okładzinom :roll:


Też się z tym zgadzam :wink:




_________________

Oferuję: tarcze hamulcowe oversize do skuterów
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=81998
GG 11013424




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 9:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 19:03
Posty: 318
Lokalizacja: lubliniec
Pojazd:
sorki ze sie wryje do tematu, ale mam pytanie sco do setu.

chce zacząć stuntować , ( na poważnie) i nie wiem czy ten set bedzie dobry, bo dzis zamawiam zx i multivara i nie wiem czy to bedzie dobre połoczenie?? doradzcie mi :)

mój dokładny set po zakupieniu częsci

- cyl dr evo 70 ( niskoobrotowy)
- leovince zx
- wariator malossi multivar
-sprzegło malossi fly
- gazior 12, dysza 70
- spreżyna zołta malossi
- czerwone sprezynki sprzegła

i teraz nie wiem czy te wario bedzie dobre ?? mam jeszcze oferte s6 sport pro, co o nim myslicie i jak by pasowało do mojego setu???

z góry dzięki za pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 9:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2010, 22:35
Posty: 106
Lokalizacja: Sulejówek k.Wawy
Pojazd:
Podobno lepiej jezdzic na serii




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 10:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 19:03
Posty: 318
Lokalizacja: lubliniec
Pojazd:
lepiej na seri, ale malaszka jest ciezka , i ja chce dzwigać siedząc na siedzeniu, a nie z nogami na stelażu :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy