Dzisiaj jest 30 lis 2024, 18:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2010, 11:25 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 13:00
Posty: 293
Pojazd:
No moze lepiej juz nie kombinowac tylko poprostu do mojego ciezko dostac i dlatego kombinuje
a chce jakis cylek nalepiej zeby sie obeszlo bez wymiany walu .
Znalazlem stage6 sport pro 70 i idealnie pasuje do mojego co o nim sadzicie ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 18:47 
*

Rejestracja: 28 sty 2010, 22:56
Posty: 1
Lokalizacja: olsztynek
Pojazd:
wał 10 mm jest w AC a 12mm w LC wiem bo sam tak mam w katanie;p i zreszta w sr'ce jest tak samo bo cylek od sr'ki w morini pasuje do katany wszystko ot samo;p[shadow=cyan][/shadow][glow=yellow][/glow]




_________________

kupie czesci sportowe do katany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 21:00 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 13:00
Posty: 293
Pojazd:
No z tym sie nie zgodze w wilu skuterach z silnikiem AC jest wal na 10 mm np Neos ;p
pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 20:05 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
panowie mam 3 pytania
1. Jak ustawia sie pierscienie na zamkach??? moze jakieś fotki albo poradnik
2. Czy w silniku am6 trzeba wyjmowac czy mozna nie wyjmowac siolnika na wymiane tłoka
3. Jak bym chciał sprawdzic stan cylindra i tłoka to musze potem nowe uszczelki załozyc czy nie




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475


Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 20:06 przez wisnia1995, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 20:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
dołączam się do pytania wiśni:
szczególnie 1 i 3


Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 20:06 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:42
Posty: 37
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
1.Zależy jaki zamek, najczęściej po prostu masz taki bolec na który one najdą jeśli ściśniesz je palcami
2.Nie mam pojęcia
3.Nie musisz zakładać nowych uszczelek jeśli te są w dobrym stanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 20:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
A jeśli będę to rozkładał to jest możliwość uszkodzenia uszczelek np, z powodu przypieczenia się połówką do jednej części a połówką do drugiej ? .. Chyba rozumiesz ? :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 11:42
Posty: 37
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
Rozumiem, no w sumie jest taka możliwość, ja jednak ściągałem cylek po sporym przebiegu i uszczelki były całe, jeśli jednak jedna część będzie przypieczona to najlepiej kupić nowe, no i kwestia tego czy masz AC czy LC ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 21:04 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
wisnia1995 pisze:
panowie mam 3 pytania
1. Jak ustawia sie pierscienie na zamkach??? moze jakieś fotki albo poradnik
2. Czy w silniku am6 trzeba wyjmowac czy mozna nie wyjmowac siolnika na wymiane tłoka
3. Jak bym chciał sprawdzic stan cylindra i tłoka to musze potem nowe uszczelki załozyc czy nie



1. W tej prowadnicy tłoka masz w z drugiej strony niż pokazuje strzałka na denku tłoka takie bolce(zamki), koniec pierscieni musi by dokładnie w miejscu tych bolców, tak aby po docisnieciu pierscienia tłok i pierscien tworzyły całosc.
2. Nietrzeba wyjmować, przerabiałem nieraz, dobrze jest odkrecic bak zeby było wygodniejsze dojscie od góry.
3. Niemusisz, tzn. jesli uszkodzisz uszczelki znacznie to moze puszczac wode czy cos ale jesli nie to niema obawy, zdejmujesz, ogladasz, zakładasz jezdzisz;).

W am6 jedyna mozliwosc uszkodzenia "przypieczonej uszczelki" to pod cylindrem, ale jesli widzimy że niechce zejsc uszczelka to dobrze jest nożykiem ją podwadzic i odciagnac. Pod głowicą jest gumowe wiec nic sie niestanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 23:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Ja mam AC. czyli nie będę musiał ? bo prawdopodobnie mam do wymiany pierścienie, a lepiej by było pierw to sprawdzić, chociaż to nie drogi wydatek bo ok 20zł pierścionki ale pasowało by i uszczelki też kupić .. Nie wiem sam dziwnie zachowuje ten mój skuter




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 20:02 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lut 2010, 15:36
Posty: 30
Lokalizacja: jesteś?
Pojazd:
Jeszcze jedna rada odemnie NIE!Zakładać kilka razy tych samych zabezpieczeń za każdym razem po zdejmowaniu tłoka zakładać nowe!Gdyż kilka razy zakładane często wypadają i moto się zaciera (ja tak miałem)




_________________

Aerox Stunt :
-cylek 50 i tlok malossi :D
-Leovince ZX-sprzedam 190zł
-polini airbox mini
-dysza 90
-rolki 3,5g
-pasek dayco
-sprzęgło malossi fly

STUNT SUCZ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2010, 22:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
no ale raz chyba mozna ? czy nie za bardzo i uszczelki też mozna chyba zdjąć i założyć. ew jak coś jej się stanie to tydzień pojeździć na takiej jaka jest i kupić nową ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 15:54 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lut 2010, 15:36
Posty: 30
Lokalizacja: jesteś?
Pojazd:
Adik miałeś poprawić art.Jakoś widać ci sie niechce a jest on bardzo kiepski.Będe zmieniał cylinder to zrobie nowy i będe robił zdjęcia wszystkiego.
Odpowiadam na pytanie kolegi u góry :P Tak za każdym razem nowe zabezpieczenia,chyba że chcesz ryzykować zatarciem.Uszczelki jak masz w dobrym stanie nie podarte równe itp to możesz te same.Ale też powinno się nowe.
I podczas zakładania cylindra najpierw trzeba go jeszcze naoliwić olejem taki jak lejemy do dozownika.




_________________

Aerox Stunt :
-cylek 50 i tlok malossi :D
-Leovince ZX-sprzedam 190zł
-polini airbox mini
-dysza 90
-rolki 3,5g
-pasek dayco
-sprzęgło malossi fly

STUNT SUCZ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy