Dzisiaj jest 12 mar 2025, 19:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 sie 2010, 22:25 
*

Rejestracja: 29 gru 2009, 22:49
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Witam, mam takie pytanko :roll:...Będę przerabiał sr factory na gaźnik i takie pytanie, czy sam silnik różni się oprócz cylindra? Bo mogę kupic rozbitą aprilie ale z niej uratowałbym samą elektryke....Czy wały itd. różnią się gaźnik a wtrysk? Czy to tylko kwestia elektryki i cylindra? :mrgreen:

Proszę o pomoc z góry tnx. :wink:




_________________

Lubie pociskac, szkoda że pod wtryski nie ma MHR xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 22:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Wały pasują. te moto różnią się tylko elektryką no i purejety mają otwór na kompresor.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 23:48 
*

Rejestracja: 29 gru 2009, 22:49
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
A ten otwór to co z nim jak będę przerabiał? :mrgreen:




_________________

Lubie pociskac, szkoda że pod wtryski nie ma MHR xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 10:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Ja u siebie wyciągnąłem z kompresora to kółko a zamiast tego co się wąż zakłada wkręciłem śrubę i jest git ;]

przerabiasz bo robisz jakiś tun mocny czy coś się sypnęło?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 22:00 
*

Rejestracja: 29 gru 2009, 22:49
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Przerabiam bo kupiłem ją rok temu z pękniętą głowicą 70cmm i jechał 70 km\h no to zrobiłem reanimacje...Nowy cylek 70 polini, wał, itd. No i był z nią problem zatarła się po 300 km, zrobiłem szlifa był do wymiany kruciec i membranki bo się tak dusił że nie miał siły ruszyc no i teraz odpala i chodzi 5s i gaśnie i mam dosyc tego wtrysku wsadze malossi sporta 50 cm i bedzie gitara. Zaleźy mi na spalaniu bo mam w speedzie3 MHR no i pali 9l...I potrzebuje coś co mało pali. Jak bym wsadził dellorto 17,5mm przy malossim 50 to bedzie "w miare" chodzic i palic? :D




_________________

Lubie pociskac, szkoda że pod wtryski nie ma MHR xD


Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 22:01 przez Czaro234, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 22:03 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Czaro234, cylinder jest ten sam tylko glowica sie rozni bo masz dodatkowo otwor na wtrysk.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 11:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Sprawdź świecę, wszystkie wężyki, zawór dobry? kompresja, ciśnienie kompresora? :p wtrysk jest bardzo fajny a gaźnik to chłam. sam się przekonałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 13:57 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Potwierdzam. Jesli silnik ma maly przebieg to szkoda przerabiac. W nowej budzie jest silnik P/G, duzo lepszy niz morini. Przedewszystkim mniej awaryjny. Super spalanie i super osiagi. Ja szczerze polecam.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 16:51 
*

Rejestracja: 29 gru 2009, 22:49
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
To jest p/g z 05r i ma przejechane 16,5 tyś. To lato spędził u mechaników no i mam już tego dośc...A wszystko ok, a dzięki leprzym pierścieniom (grubszym na zamówienie) ma leprzą kompresję niż miał seryjny sport...Nie mam pojęcia co to jest.... :evil: :/




_________________

Lubie pociskac, szkoda że pod wtryski nie ma MHR xD


Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 16:52 przez Czaro234, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 18:00 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Czaro234 pisze:
To jest p/g z 05r i ma przejechane 16,5 tyś. To lato spędził u mechaników no i mam już tego dośc...A wszystko ok, a dzięki leprzym pierścieniom (grubszym na zamówienie) ma leprzą kompresję niż miał seryjny sport...Nie mam pojęcia co to jest.... :evil: :/

Przeciez musisz kupic pierscienie na wymiar bo grubsze ci nie wejda... Jesli masz 16,5k to dolicz sobie x2 :) Krecony przebieg na 100%. Jezeli juz skuter slabo jezdzi itp. to czyli ze ma bardzo duzy przebieg. Niestety kolego ale wpadles na mine... A ci mechanicy ***** znaja sie na ditechach i wymieniają rzeczy ktorych nie trzeba bylo.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 20:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Jeśli to piaggio pj to musisz zmieniać kartery. Najlepiej kup kartery na gaźnik kup gaźnik wał głowice króciec(jeśli się różni) i elektrykę z iskrownikiem. Koszt pewnie ok 500zł ale za to masz głowę spokojna i stare cześć też możesz sprzedać :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 20:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
mateusz24, dżisas :D co ty pierd***** ;/ sam swój przerobiłem i jedyne co zmianiałem to głowica chociaż nie koniecznie trzeba, gaźnik w króciec, połączyć środkowe kable w kostce od przepustnicy i nowy kranik i wężyki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 20:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Tak też można ale jak chce mieć prawdziwy gaźnik tak żeby się potem z niczym nie pier***ić to lepiej niech kartery zmieni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 21:44 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
zostaw wtrys a załóż cylek serie i bedzie git przecież po założeniu cylka gazior sie reguluje a wtryski sie same nie wyregulują trzeba coś w ecu zmieniać




_________________

Monster nr.3


Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 21:47 przez NRG-power, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 10:40 
**

Rejestracja: 06 kwie 2010, 17:52
Posty: 276
Pojazd:
Ja bym kupił silnik gaźnik :P




_________________

My Aprilia SR'R :

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... d469b6be03

Komentować :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 11:47 
*

Rejestracja: 29 gru 2009, 22:49
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
No właśnie ten akurat mechanik się znał bo autoryzowany serwis nie chciał mnie przyjąc i do niego mnie wysłali doszedł że sylikon wybrudził membranki (widocznie za dużo z ojcem daliśmy) wyczyścił i działał przez 50km xD No i teraz jest tak.... A silnika nie opłaca mi się zmieniac bo wiele w nim zrobiłem i jak bede przerabiał to włoże elektryke od gaźnika i cylek 50 malossiego. A wtrysk da się regulowac podkładkami do wtrysku które dozuca polini w kicie 70cm3. Malossi dorzuca natomiast ecu. :roll: Chce, nie chce zostawic tego wtrysku....Jak bym wiedział co jest popsute to by został ale nie wiem i się nie dowiem nawet pick up za ok 700zł kupiłem bo w ecu był błąd z tym głupim pick up'em - ale z nim jest wszystko ok. :cool: Nie mam pojęcia co to jest. A to moja apka : :P :)

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/SR_50/82117




_________________

Lubie pociskac, szkoda że pod wtryski nie ma MHR xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 12:19 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Apka super :D Jakbym mial ja na jakis czas u siebie to doszedl bym co jest zepsute:D
Na samym poczatku sprawdzic manometrem jak bile kompresor powierza i jaka jest kompresja w cylindrze. Wyciagnac wtrysk i sprawdzic czy puszcza ladna mgielka itp.
Trzeba troche poczytac na roznych forach i posiedziec przy motorze. Wejdz na forum apriliasr.pl i poczytaj jakies tematy.

http://apriliasr.pl/ditech-purejet-vf29.htm np. tu masz




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.


Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 12:20 przez Dante182, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 18:58 
*

Rejestracja: 29 gru 2009, 22:49
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Poczytam i sprawdze ponownie wszystko (ale kompresje ma) a jak nie to welcome gaźnik... :)




_________________

Lubie pociskac, szkoda że pod wtryski nie ma MHR xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 19:11 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Jak coś to pisz mam wszystkie czesci do wtrysków




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 20:52 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Czaro234, Nie spiesz sie z tym przerabianiem :)
Pierwsze wszystko dokladnie sprawdz. Zrob sobie diagnostyke i zobacz jakie ECU wyswietla błedy, zrob reset i ponownie diagnostyke jakie wyswietla.




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy