Dzisiaj jest 19 lut 2025, 7:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Filtr Powietrza
Post: 25 sie 2010, 22:15 
*

Rejestracja: 25 sie 2010, 21:47
Posty: 77
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Czy przy wymianie filtra powietrza jest konieczne wymienianie dyszy??




_________________

Suzuki Katana 03r.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2010, 23:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Nie jest konieczna ale mozna zalozyc wieksza oczywiscie jak zakladasz stozna




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 8:10 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
nie jest konieczne ale jak ci wytopi dziure w tloku to wtedy sie dowiesz:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 9:14 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 10:27
Posty: 78
Pojazd:
Raczej konieczne bo po wymianie filtra będzie ci mulił i nie będzie chciał jechać




_________________

http://www.zdobyjnagrody.blogspot.pl WEJDŹ MÓJ BLOG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 17:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
zakładasz stożek= większy przepływ powietrza = nie wyregulujesz na seryjnej dyszy

pod stożek 75-80 możesz wpakować

pod serię nic zmieniać nie musisz

alkodras potwierdź swoją wypowiedź chociaż jednym argumentem

jak za mała dysza może się przyczynić do wypalenia dziury w tłoku

od za małej co najwyżej będzie się grzał cyl i można zatrzeć ale nie dziurę wytopić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 22:13 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
masz a duzo powietrza i mieszanka jest za bardzo wybuchowa:) i wytapia dziure w tloku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 17:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dziurę w tłoku to wypalisz w dwucylindrowcu lub większym jak gaźniki będą różnie ustawione

nie słyszałem o przypadku że za dużo powietrza i dziura

z resztą to paliwo się spala lepiej od powietrza

powietrze jest potrzebne tylko żeby spalanie podtrzymać

to jak ma być bardziej wybuchowa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 16:40 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
no widzisz napisales ze jak jest zle gaznik ustawiony to wypala i to tez dotyczy jednocylindrowca :) poniewaz jest za duza temperatura wybuchu miesznaki , a po 2 to nim wiecej jest paliwa tym lepiej chlodzi cyla jak nie wiezysz i masz gadac glupoty to pogadaj z mechanikiem:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 22:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
alkodras co ty piszesz ? jak jest mniejsza dawka paliwa to gorzej będzie jechał i bardziej się grzał ponieważ paliwo się spala a jak będzie za mało to co się ma spalać , będzie się grzał i o wiele, wiele wolniej jechał i moze to nawet spowodować zatarcie, ale jak nie wierzysz to sobie przestaw na gaźniku i sprawdź i nie wprowadzaj ludzi w błąd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 14:17 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
no wlasnie bedzie sie grzal grzal i wypali dziure w tloku bo wybuch jest na tloku a nie gdzies po za skuterem , i nie wprowadzam w blad , wiem bo mialem tak raz . wiem jak dziala gaznik kolego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 14:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Może nie to że wpali dziurę ale o zatarcie nie trudno z tym :P
Chociaż są różne dziwa :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 15:47 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
wlasnie sa . ale pewno bym nie pisal nic do posta jak bym nie wiedzial :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 20:29 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Zatrzeć to rozumiem, ale dziura w tłoku to ni hu**. Mój kumpel już, któryś miesiąc jeździ na nie wyregulowanym gaźniku (na stożku) i nic się nie dzieje oprócz tego, że się dławi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2010, 21:47
Posty: 109
Lokalizacja: Lubrza
Pojazd:
dowiesz sie po swiecy gdy wsadzisz inny filter xD powinna byc "kawka z mlekiem" jezeli nie, jezeli jest czarna to za duzo pow wiec trzeba mniej go dac, a jezeli b. jasna to za duzo benzyny




_________________

zbyszek8885 pisze:
czy da się skutera na popych odpalić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sie 2010, 22:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
a u mnie jest kawa z mlekiem a skuter dziwnie się spisuje. Możliwe że pierścionki walnięte ? Bo świeca aż mokra jest nie bardzo ale i nie mało..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 10:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
scrath napisz ostatnie zdanie po polsku

weinerek odwrotnie jak jest za bogata to świeca jest czarna okopcona a jak jest jasna to zbyt uboga mieszanka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 10:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Mam mokrą świecę, nie jest jakoś mocno mokra, tylko tak średnio, czy tak powinno być ?
Bo nie wiem skuter stracił na osiągach i myślę że to pierścieni wina.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 17:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
scrath skoro masz kawę z mlekiem to gaźnik jest ok

co do pierścieni to nie powiem ci najlepiej rozbierz i zobacz bo uszczelki są nie drogie

a jeśli pierścionki strzelą w końcu to sieka może być

także zrób inspekcję

to praktycznie nic nie kosztuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 17:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
bo ten mój tgb on powinien buczeć chyba tak troszkę a on tak jakby bzyczy i wgl dziwnie wchodzi na obroty jak by go zalewało po puszczeniu gazu i jak dodam nie za ładnie się wkręca a mam rolki 7.4 gram... no niby jest kawa z mlekiem ale to jest mokre , możliwe jeszcze że membrana/ ssanie nie mam pojęcia. jak będę lukał pierścionki to luknę i membranę od razu... Nie wiecie jak sprawdzić czy membrana jest ok ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 20:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
muszą płytki dobrze do zaworu przylegać

jeśli nie będą to możesz sprawdzić czy to to przekręcając płytki na drugą stronę odwracając inaczej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy