Dzisiaj jest 12 mar 2025, 18:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2010, 20:17 
*

Rejestracja: 05 kwie 2010, 13:05
Posty: 22
Pojazd:
No więc tak...
Mam Gilere Runner 2008r LC przebieg: 8700km
Moje problemy są takie:
- muli go na starcie przez chwilę a potem dostaje w dupe...
- gdy lece 80km/h i puszczam gaz i obroty schodzą poniżej 7 to ma muła ( bardzo długo wchodzi na obroty) i jak przekroczy obroty ( 7) to ma kopa...
i bardzo ważny problem :
- Gdy jest zimny albo zalany ( nie wiem właśnie ) bo zimny raczej nie bo po 5 minutach nie ochłodnie ) nie idzie go odpalić... czeba go bardzo długo kopać... a niekiedy chwyta na rozrusznik elekrtyczny ( niekiedy) a niekiedy nawet na nożny za 1 razem odpali... i właśnie nie wiem co jest przyczyna tego odpalania i gdy odpali to po chwili gaśnie a potem gdy odpale to już normalnie... niekiedy to musze dać gaz żeby odpalił ( niekiedy)

Pomóżcie. Proszę. CO by mogło być przyczyną ?
Będe bardzo wdzięczny :D
GG: 9383691
Dzięki Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 19:09 
*

Rejestracja: 15 sie 2010, 8:11
Posty: 74
Pojazd:
jaki masz tłumik seria???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 19:10 
*

Rejestracja: 26 lip 2010, 20:50
Posty: 45
Lokalizacja: łęczyca
Pojazd:
za mało dostaje paliwa poniewaz schodzi z przewodow




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 19:52 
*

Rejestracja: 05 kwie 2010, 13:05
Posty: 22
Pojazd:
tłumik seria
http://allegro.pl/tlumik-gilera-dna-ory ... 28558.html
a co do przewodów to o co Ci chodzi z tymi przewodami paliwo ucieka ? czy co ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 20:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 9:59
Posty: 220
Lokalizacja: zbk
Pojazd:
Potrzebujesz regulacji gaznika. Kiedy ostatnio regulowany był gaznik??
Co jakiś czas zalecana jest taka regulacja. Sprawdz kolor świecy, jezeli bedzie to kolor kawy z mlekiem to raczej z paliwem i mieszanką jest wszystko ok i nie potrzeba regulacji.


Ostatnio zmieniony 07 wrz 2010, 20:14 przez kamilos895, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 22:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
A może kolejny raz to wina naszej kochanej kompresji ostatnio często się spotykam z ta kompresja ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 22:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2010, 20:53
Posty: 144
Lokalizacja: Czerska ARKA
Pojazd:
Zmień olej... ja tez tak miałem wlałem elfa mineralnego. to musialem kopac 20 razy potem jak go przepalilem chwile chodzil dobrze potem znow dostał ten olej i mulil. wylej olej i kup full syntetyka albo choc pol syntetyka... bez zadnej regulacji




_________________

-Cylinder DR Evolution 70 ccm
-Wał RMS
-Zawór Membrany Polini
-Gaźnik Dell'orto 21mm
-Wariator Polini Speed Control
-Tłumik LeoVince ZX
-Sprzęgło seria
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Piaggio/NRG/118583




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 5:26 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 17:03
Posty: 127
Pojazd:
Regulacja gaźnika..? Za mało lub za dużo podaje mieszanki-paliwowo powietrznej..

wkręć tą śrubkę do maxa i licz pełne obroty [360*] jak będziesz mial w granicach [0,5-2,5 obrota] to powinno być dobrze... ja proponuje do twojego silnika wkręcenie na fulla i wykręcenie 2,5 obrota i będzie gitest. ;] ZOBACZ BO WARTO SPRAWDZIĆ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 12:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Sony95 pisze:
Regulacja gaźnika..? Za mało lub za dużo podaje mieszanki-paliwowo powietrznej..

wkręć tą śrubkę do maxa i licz pełne obroty [360*] jak będziesz mial w granicach [0,5-2,5 obrota] to powinno być dobrze... ja proponuje do twojego silnika wkręcenie na fulla i wykręcenie 2,5 obrota i będzie gitest. ;] ZOBACZ BO WARTO SPRAWDZIĆ


Przed tym zabiegiem licz ile dokładnie obrotów masz żeby wkręcić do końca żeby w razie czego ustawić tak jak było ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 13:58 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 17:03
Posty: 127
Pojazd:
No prawda koki14, xD ;}




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy