Dzisiaj jest 19 lip 2025, 22:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Obroty
Post: 06 wrz 2010, 13:48 
*

Rejestracja: 25 cze 2010, 18:59
Posty: 63
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Witam mam coś problem z obrotami z rana gdy odpalę skuta to przez niecałą 1min stoi na niskich obrotach a gdy parę sek. minie to samo się koło kreci bez dodawania gazu? Co może być przyczyną?




_________________

Inca Street


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 13:51 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2010, 11:15
Posty: 402
Lokalizacja: Tarnawa k. Krakowa
Pojazd:
moze lapie lewe powietrze , sprawc uszzelki itp




_________________

- 5 g (s6) podkladka za talerzem
- dysza 70
- gasbox samorobka
- sprezynki sprzegla hebo niebieskie / centralka hebo +60
Sprzedam Hebo next generation keeway 16mm/ Aprilie Tuareg Rally 80cc Polini !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 15:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Jest dobrze. Masz ssanie auto, jak jest włączone to chodzi normalnie, później się wyłącza po tej minucie i dostaje więcej powietrza. Zmniejsz ilość powietrza (delikatnie w prawo) na śrubie regulującej mieszankę paliwo/powietrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 16:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Sory ale żeby nie zakładać nowego tematu, czy po rozgrzaniu wolne obroty mogą wynosić 2,2/2,4 tyś/min? Rusza dopiero jak jest ok 2,9/3 tyś/min. Nie chce mi się już go znowu odkręcać, przy najbliższej okazji zmniejsze ciutek. Ale czy te obroty nie są za wysokie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 19:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Zależy jaki silnik masz. Jak masz china 4t to te obroty są podobno normalne, ale jeśli jest to 2t to powinny być niższe. 900-1000obr./min




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 20:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
FLYP001 pisze:
2t to powinny być niższe. 900-1000obr./min



Lol? gdzieś czytałem że powinno być 1,8-2,2. 1000obr na min to przesadziłeś. on ledwo co chodzi, gdy jest słaby akumulator to zegary się nie podświetlają tzn migają bo prądnica daje za mało prądu... chyba przesadziłeś że 1 tyś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 20:38 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2010, 11:15
Posty: 402
Lokalizacja: Tarnawa k. Krakowa
Pojazd:
djlucek11, dobrze mowisz , moj kolega ma obrtomierz i jak ma 1.5 obr. to takie w miare sa




_________________

- 5 g (s6) podkladka za talerzem
- dysza 70
- gasbox samorobka
- sprezynki sprzegla hebo niebieskie / centralka hebo +60
Sprzedam Hebo next generation keeway 16mm/ Aprilie Tuareg Rally 80cc Polini !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 20:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Czyli obniżyć je tak do 1,8 tyś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 15:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Śrubką od jałowych obrotów ? :)
W gaźniku, mniej więcej tam gdzie kończy się przepustnica(z reguły na środku gaźnika w 2t).
FLYP001, pomyliłeś:P Na odwrót jest;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 16:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
lucek15 pisze:
FLYP001, pomyliłeś:P Na odwrót jest;]
Z czym? Mnie to za dużo nie obchodzi ile mam obrotów, ważne żeby były jak najniższe ale żeby nie gasł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 17:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
FLYP001 pisze:
Zależy jaki silnik masz. Jak masz china 4t to te obroty są podobno normalne, ale jeśli jest to 2t to powinny być niższe. 900-1000obr./min


Teraz już wiesz?
On napisał że ma powyżej 2k obrotów, a Ty mu tak odpowiedziałeś.
To Cię tylko poprawiłem, że jest na odwrót.
4t ma 900-1000 obr/min, a 2t powyżej 1.5k.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy