Dzisiaj jest 05 maja 2025, 15:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 wrz 2010, 17:01 
*

Rejestracja: 08 wrz 2010, 15:22
Posty: 16
Pojazd:
Witam
Mam zamiar nie długo po tuningować moja TZR-kę i z tego co wyczytałem na innych forach, dowiedziałem się, że trzeba wymieniać parę rzeczy na raz żeby to wszystko ze sobą współgrało. No i właśnie z tym zwracam się do was.
Czy ten set up będzie dobry?

Cylinder: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 6145bed7e3

Gaźnik: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... a49ac18781
Jeśli gaźnik dobry to jaka dysza by pasowała do tego cylindra

Filtr: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 549abe1b37

Tarcze sprzęgła: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... a49ac18781

Zawór membranowy: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... a49ac18781

Wał korbowy: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... a49ac18781

Zdaję sobie sprawę że zmieniając wał, będę musiał "rozpołowić" cały silnik a co za tym idzie przydało by się założyć nowe uszczelki :) no i czy te będą dobre

Uszczelki silnika: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... a49ac18781

No i to?
Łożyska i simmeringi: http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... a49ac18781

Z góry dziękuję
-Łukasz


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 17:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 16:30
Posty: 99
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Gaźnik proponowałbym 24mm. A wydech masz? Bo bez wydechu to lipa.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 18:56 
*

Rejestracja: 08 wrz 2010, 15:22
Posty: 16
Pojazd:
Na mieloch.pl niestety wszystkie 24mm zmuszają mnie przejść na mieszankę a to niestety nie bardzo mnie zadowala.
A na tym 19mm aż tak źle by się jeździło?

Co do wydechu to szukam coś na części. Bo mam taki plan aby założyć nb dyfuzor od leovince v6 a końcówkę przyspawać od jakiejś innej, większej maszyny.
Będzie to i lepiej brzmiało i lepiej wyglądało i osiągi się poprawią bo z tego co mi wiadomo w silnikach 2sówowych na osiągi wpływa tylko dyfuzor a końcówka jest tylko do dźwięku.

-Łukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 19:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 16:30
Posty: 99
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Nie rób wsi z tą końcówką ;d Każdy będzie jechał po Tobie za to. W sumie rób jak chcesz ja tylko pisze jak to wychodzi w praktyce ;p

Co do gaźnika to koniecznie 24mm na dodatek to 80cc więc i tak powinieneś robić mieszankę sam, bo nie wyregulujesz dobrze pod 80cc a jak się zatrze to pozdro.

Co za problem samemu robić mieszankę? Plecaczek na plecy a w nim parę innych rzeczy + buteleczka Stage6 (Polini ma jak dla mnie mało czytelną skalę, na Stage6 nie ma problemu).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 19:49 
*

Rejestracja: 08 wrz 2010, 15:22
Posty: 16
Pojazd:
W sumie to nie było by takiej tragedii :P Bo jak będę sam robił mieszankę to moje wywalić w pizdu ten zbiorniczek :P Czyli plecaka też nie potrzebuje bo miejsce pod siedzeniem się zrobi :D

Co do wydechu
http://www.youtube.com/watch?v=bzb5u_zoFsw
Obczaj ten filmik
Jak dla mnie to bardzo fajnie brzmi jak na 50cc i na tym filmiku się wzoruje tzn chce zrobić coś podobnego
A tu dla porównania filmik leovince v6 co dla mnie ten dźwięk to totalna porażka
http://www.youtube.com/watch?v=FavFrc4VPAc

A możesz mi jeszcze wytłumaczyć co to jest ten zawór membranowy?
bo poleciło mi go inne forum ale tak naprawde to w ogóle niewiem co to jest :P
-Łukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 19:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 16:30
Posty: 99
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Po prostu szybciej mieszanka dostaje się do komory. Inaczej pisząc szybszy przepływ mieszanki i napełnienie komory.

@edit
Co do wydechu, to filmik był nagrywany w garażu to się nie dziwię ;d

Zacznijmy od tego, że z TZR nie zrobisz R1.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2010, 20:02 przez Arturross, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 20:09 
*

Rejestracja: 08 wrz 2010, 15:22
Posty: 16
Pojazd:
No nie zrobię ale myślę że dźwięk o wiele lepszy jest nawet jeśli filmik nagrywany w garażu.
Przynajmniej to pierdzenie kiedy silnik schodzi z obrotów nie jest aż tak 'wyolbrzymiane' tak jak np w seryjnym wydechu i to jest fakt.

No to mnie przekonałeś z tym gaźnikiem :P
teraz powiedz jaki wybrać bo na mielochu są tylko trzy 24milimetrówki :mrgreen:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 88e70087c8
^ ten mi sie wygląda na fajny ;p

-Łukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2009, 13:05
Posty: 67
Lokalizacja: Gołdap
Pojazd:
Jak chcesz, żeby motor chodził jakoś bardziej poważnie i nie "pierdział" to kup sobie 4t albo jakąś 600-1000. To jest 2t i ona musi tak "pierdzieć" np. dla mnie nie podobałaby się TZRka, która chodzi jak R1, bo to już nie "pierdzi",a w końcu to 80cc...

Pozdrawiam
Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 20:20 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=BpHpBZyR ... re=related - zrób coś takiego ;D




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 20:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 16:30
Posty: 99
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Bardzo dobrze wybrałeś ;) Sam posiadam w kiblu 21mm Stage6 i jestem zadowolony. Założyłem i bez żadnej regulacji od razu można było jeździć ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 20:26 
*

Rejestracja: 08 wrz 2010, 15:22
Posty: 16
Pojazd:
Stage6: Nie kupie sobie takiego motoru bo najpierw muszę się nauczyć jeździć :) właśnie dla tego mam tzr-kę ;P

Igi: takie coś to właśnie dla mnie wiocha z deczka :| :|

Arturross: Dzięki za pomoc w temacie :)
jak będę miał jeszcze Jakieś pytania napisze tutaj :D

Jeszcze raz dziękuję

-Łukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 20:30 
*

Rejestracja: 08 wrz 2010, 15:22
Posty: 16
Pojazd:
A no tak :P
No i jeszcze czy seryjny króciec podejdzie do tego gaźnika?
No i ile milimetrowy filter polini air box będzie pasował do tego?

-Łukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 20:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 16:30
Posty: 99
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Na twoim miejscu bym zostawił seryjny filtr powietrza tylko było by trzeba dokupić przejściówkę na większą średnicę i było by ok. Strasznie będzie głośny z Polini AB. Wiem z własnego doświadczenia ;p dlatego teraz mam założony seryjny, ale jeśli chcesz Polini AB to kup na 46mm i będzie w porządku (masz tam spinkę więc nie ma problemu i będzie bardzo dobrze się trzymało).

Co do króćca to kup większy żeby nie blokowało przepływu mieszanki. Przynajmniej 24mm.

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 88e70087c8




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2010, 20:44 przez Arturross, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 20:51 
*

Rejestracja: 08 wrz 2010, 15:22
Posty: 16
Pojazd:
OK
na listę poszedł ten:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... aae70bb58f

Będzie dobry?

No to Pan Mieloch niech się szykuje na dosyć sporą wysyłkę za jakiś czas :D:D
A wiecie może ile z takim tunem wyciągnę?
Bo na całej serii i zębatki bodajże 11/47 jechałem max 97 :twisted:

-Łukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 8:40 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
46lukasz, w derbi gpr fajnie to wygląda ;D




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 9:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 16:30
Posty: 99
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
46lukasz pisze:
OK
na listę poszedł ten:
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... aae70bb58f

Będzie dobry?

No to Pan Mieloch niech się szykuje na dosyć sporą wysyłkę za jakiś czas :D:D
A wiecie może ile z takim tunem wyciągnę?
Bo na całej serii i zębatki bodajże 11/47 jechałem max 97 :twisted:

-Łukasz


Ten króciec byłby w porządku tylko nie wiem czy ma on podciśnienie, bo na zdjęciu go nie widać. Jeśli nie ma podciśnienia to trzeba szukać innego z podciśnieniem, bo gaźnik Stage6 24mm nie ma podciśnienia także nie będzie to ze sobą współpracowało. Napisz do p. Mielocha i wszystko będzie jasne, ew. doradzi inny. Moim zdaniem może być też króciec 21mm, bo mieszanka nie przelatuje przez całą średnice króćca i nie będzie blokować więc te 3mm mniej nie zaszkodzi.

Miałem u siebie w kiblu króciec od P/G 26mm i gaźnik Stage6 21mm to nie było żadnej różnicy w osiągach gdy założyłem króciec 17mm na gaźniku 21mm. Mówię z własnego doświadczenia.

Co do v-maxu to myślę, że spokojnie 130 realne z bardzo dobrym przyspieszeniem. Więcej to nawet strach jechać, bo lekkie to jest...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 16:21 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
46lukasz, co do tego wydechu to tu masz filmik tzr z wydechem od r1 na dworze i to jest kompletna porażka to już wole to pierdzenie
http://www.youtube.com/watch?v=ydM8bdXM ... re=related




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 17:58 
*

Rejestracja: 08 wrz 2010, 15:22
Posty: 16
Pojazd:
Arturross, Do pana Mielocha już napisałem :) czekam na odpowiedź

lakii123, To też zależy jaka końcówka. Bo z tego filmiku, wynika że nawet z takim tłumikiem głos może się nie zmienić ( bo jak dla mnie to brzmi jak na seryjnym). Ale i tak bym nie pogardził, bo będzie wyglądać lepiej z taką dużą puszka bo też o to mi chodzi.
Tak że jeśli dźwięk się nie zmieni jak zmienię tłumik to się nie załamie:) bo zmieniał będę ten tłumik też dla wyglądu.
Strasznie nie podoba mi się ten malutki tłumiczek seryjny xD

-Łukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 21:17 
*

Rejestracja: 08 wrz 2010, 15:22
Posty: 16
Pojazd:
I jeszcze jedno takie głupie pytanie:
Czy po tym tunie "przesunie" mi się czerwona strefa na obrotomierzu?
Czy dalej nie będę powinien przekraczać seryjnego 10k?

-Łukasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 wrz 2010, 11:11 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
46lukasz, DZIWNE ZE TYLKO 10TYS CI KRECI NA SERI OK 11 POWINIEN




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy