Dzisiaj jest 06 sie 2025, 15:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: a co to??????
Post: 09 wrz 2010, 16:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
Kilka dni temu spalił mi się licznik w mojej vivce (elektroniczny licznik) nie wiem z jakiej przyczyny ale mniejsza o to.
Wciskając hamulec silnik zaczynał nierówno pracować po odłączeniu kabla od tylnej lampy było wszystko ok ale potem znowu coś nawaliło silnik całkowicie przestał pracować
(spalił się bezpiecznik).
Zmieniłem bezpiecznik odpaliłem i poszła polowa elektryki zapewne zwarcie w instalacji elektrycznej
po wymianie wszystkich kabli na nowe
(według schematu) tylko ze ja zamiast modułu zapłonowego mam wstawiana cewkę zapłonowa WN od auta (cewka w 100% sprawna bo sprawdzałem)
Teraz jest problem taki udało mi się go odpalić lecz ten nie wkręcał się na wys.obroty .
Potem zgasł wszędzie napięcie jest wszystko w 100% sprawne tylko problem w tym, że prąd wszędzie dochodzi ale z cewki na kabel WN już nie...
I w czym tu problem tkwi???
(wykluczam z tego regulator napięcia bo bez tego i tak powinna być iskra mam go podłączonego tylko tak żeby odpalił wywaliłem na razie wszystkie kable od świateł, kier. itd.
Całość jest podłączona tak (NA TYM PODŁĄCZENIU MIAŁEM ISKRĘ ALE TO PRZEZ 1 DZIEŃ POTEM ZANIKŁA I BRAK OZNAK ŻYCIA )co to może być 8O :?:

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 17:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
daj znać na gg bo na forum ciezko bedzie ci wytumaczyć 2044000

Musisz mieć moduł bo z tego co widze to nie ma prawa działać wgl cewke od auta podłączyłeś pod impulsor i akumulator co to miało na celu ?
iskra być może i była a dlaczego jej teraz nie ma? bo spaliłes juz prawdopodobnie impulsor
on daje tylko nie duże napięcie do modułu co by wyzwoliło iskrę




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2010, 17:32 przez Macek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 17:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
Macek pisze:
Musisz mieć moduł bo z tego co widze to nie ma prawa działać wgl cewke od auta podłączyłeś pod impulsor i akumulator co to miało na celu ?
iskra być może i była a dlaczego jej teraz nie ma? bo spaliłes juz prawdopodobnie impulsor
on daje tylko nie duże napięcie do modułu co by wyzwoliło iskrę


nie nie muszę mieć modułu (NA TAKIM PODLACZENIU JEZDZILEM JUZ 1 ROK I MI NIE PIER.. ZE TO NIE MA PRAWA DZIALAC) pomysl sobie w ogole modul zaplonowy ktory mialem ustalal tylko w ktorym miejscu ma dac iskre (posiadal immobiliser ktory sie rozwalil i musialem to obejsc) wywalajac go i wstawiajac cewke od auta (cewka dawala 2 iskry dla tego przerabialem magneto) bo bez tego silnik nie równo pracowal impulsator jest podlaczony pod cewke bo inaczej by to nie zadzialalo drugi kabel idzie do stacyjki a trzeci wiadomo masa swiatla byly wszystko ok wyjechalem raz nim (tak z 2.5tyg temu i zaczelo sie tak dziac ze szwankowal licznik itp potem sie spalil prad daje wszedzie (IMPULSATOR DOBRY BO TEZ DAJE NAPIECIE (SPRAWDZALEM MULTIMETREM)) wymieniajac wszystko po kolei mozna sie upierac ze wszystko jest dobrze ale jednak nie ma tej iskry
I CO MI TERAZ ODPISZESZ?? :?:




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 18:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
To ja nie wiem co ty masz tam nakombinowane zapłon przerobiony i wgl
ile v daje ci impulsor ?
napisz od jakiego auta masz cewke jeszcze?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek


Ostatnio zmieniony 09 wrz 2010, 18:14 przez Macek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
teraz skuter odpala ale na bezpiecznikach nie .muszę zamiast bezpiecznika wstawić miedziany przewód i wtedy odpala
a jak mam bezpiecznik 7.5A to iskra jest na początku duża a potem słabnie i znika całkowicie a bezpiecznik się pali
ok skuter odpali działa ALE jak dodam więcej gazu to tak jakby się zaleje i zgaśnie gaźnik mam wyczyszczony i dobrze ustawiony lewego powietrza nigdzie nie dostaje wydaje mi się że w pewnym momencie iskra znika na ułamki sekundy i potem znowu jest ale nie jestem pewny przez pewny moment chodził normalnie a potem znowu to samo




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy