Dzisiaj jest 20 lip 2025, 21:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Kilka pytań
Post: 09 wrz 2010, 16:24 
*

Rejestracja: 18 lip 2010, 9:40
Posty: 23
Pojazd:
Witam mam kilka pytań. Posiadam silnik z przed 96r więc tam były montowane sprzęgła i dzwony o średnicy 105 mm czy da się założyć sprzęgło i dzwon o średnicy 107mm?
czy można kupić do tego silnika świece irydową ? jeśli tak to jaką ?
I sprawdzałem ostatnio stan paska ma 15mm kwalifikuje się do wymiany ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 18:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
David44 pisze:
tam były montowane sprzęgła i dzwony o średnicy 105 mm czy da się założyć sprzęgło i dzwon o średnicy 107mm?
Tak jeśli wymienisz sprzęgło i dzwon. Jeśli wymienisz tylko jeden podzespół to nie.
Co do świecy to niech ktoś się wypowie a co do paska nowy ma 16,5 i na twoim miejscu jeszcze bym go nie wymieniał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 18:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Świeca irydowa nie daje zauważalnych efektów w skuterach, one sprawdzają się w samochodach z gazem. Paska nie musisz jeszcze zmieniać, co do sprzęgła to tak jak kolega wyżej.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2010, 20:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2009, 21:11
Posty: 161
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Co do sprzęgła to da się to zrobić. Tylko że musisz zmienić sprzęgło, dzwon oraz korektor momentu obrotowego bo jest 1mm różnicy na tym rowku co sprężyna wchodzi. A co do paska to jeździj aż pęknie:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 19:50 
*

Rejestracja: 18 lip 2010, 9:40
Posty: 23
Pojazd:
Ok dzięki a i mam jeszcze jedno. Czy zamiast kranika podciśnieniowego mogę założyć kranik ręczny ? Co trzeba wtedy zmodyfikować ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:08
Posty: 276
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
Możesz zamontować wtedy musi iść przewód bezpośrednio ze zbiornika do gaźnika :mrgreen:




_________________

:arrow: Cyl : Polini Sport
:arrow: Wał : Tec Racing
:arrow: Wydech : PFR 3 CHROM !!!
:arrow: Łożyska : SKF C4
:arrow: Wario : Hebo NG
:arrow: Sprzęgło : S6 Sport Pro
:arrow: Dzwon : S6 Wingcooler
:arrow: Pasek : Hebo Kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 23:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Cytuj:
Możesz zamontować wtedy musi iść przewód bezpośrednio ze zbiornika do gaźnika

A seryjnie jak idzie? Drugi wężyk kranika od podciśnienia idzie do podciśnienia w gaźniku i silnik sam wymusza paliwo z kranika. Czemu chcesz gaźnik ręczny? Ten zamyka się automatycznie o ile jest sprawny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 23:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 21:08
Posty: 276
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
No właśnie też sie zastanawiałem czemu chcesz ręczny ???




_________________

:arrow: Cyl : Polini Sport
:arrow: Wał : Tec Racing
:arrow: Wydech : PFR 3 CHROM !!!
:arrow: Łożyska : SKF C4
:arrow: Wario : Hebo NG
:arrow: Sprzęgło : S6 Sport Pro
:arrow: Dzwon : S6 Wingcooler
:arrow: Pasek : Hebo Kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 14:10 
*

Rejestracja: 18 lip 2010, 9:40
Posty: 23
Pojazd:
Bo podciśnienie chyba w gaźniku się zepsuło. jak dodaje gazu to tak jak by powietrze nie było pompowane i zamyka się dopływ paliwa i mi gaśnie potem go ciężko odpalić bo się zapowietrza ;/ Dlatego bym wolał kranik ręczny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 15:18 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
to nie od tego,co najwyżej mogła ci się ta krutka rurka od gaźnika zatkać,a jak nie to regulacja gaźnika,a próbowałeś tak że podłączasz wąż od podciśnienia noromalnie do gaźnika i ten od paliwa sciągasz i jak pokopiesz to paliwo wylatuje od tego wężą paliwowego?




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 17:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Przeczyść gaźnik bo pewnie ci się od podciśnienia zasyfiło kanalik :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 18:26 
*

Rejestracja: 18 lip 2010, 9:40
Posty: 23
Pojazd:
Ok :) przeczyszczę jak zdjąłem wężyk od podciśnienia to na niskich obrotach pompował powietrze ale jak dawałem gazu trochę to już przestawał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy