Dzisiaj jest 10 lis 2024, 18:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 wrz 2010, 7:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Wiele osób kupuje komplet łożysk i simmeringów stage6 lub motoforce. Po co przepłacać za łożyska i simmeringi jak można je kupić osobno. W opakowaniu stage6 znajdują się łożyska SKF c4 metal lub teflon i uszczelniacze Corteco, i np koszt kupienia takiego zestawu w sklepie z łożyskami to trochę niższy koszt. Z łożyskami do piaggio jest trochę gorzej bo to nie typówki i są droższe od tych do minarelli czy morini. Co do uszczelniaczy to nie kupujcie tych czarnych zwykłych po tylko spytajcie się o te czerwone lub niebieskie. Uszczelniacze Corteco powinny być spakowane pojedynczo w folię lub kartonik "!!"
Łożyska nie muszą być SKF, bardzo dobrymi firmami są też: KOYO, NTN i FAG :wink:


Oznaczenie łożysk i wymiary uszczelniaczy:

Piaggio

łożyska 20x52x12 mm ozn. SC04A50CS24PX lub SC04A47CS29PX (łożyska nie typowe)

uszczelniacz od strony wariatora
19x30x7 mm

uszczelniacz od strony magneta
18x28x7 mm

łożysko igiełkowe
12x17x12 mm (do cylindrów 50cc) 12x17x15/14 mm (do cylindrów 70cc)

Minarelli/Keeway, CPI, Chińskie 2t

łożyska 20x47x14 mm ozn. 6204

uszczelniacz od strony wariatora
20x42/43x8/9 mm

uszczelniacz od strony magneta
20x30/34x5/6,1 mm

łożysko igiełkowe
10x14x13 mm (do cylindrów 50cc) 10x14x15/14 mm (do cylindrów 70cc)

Peugeot(stojący)

Wymiary łożysk
20X47X14 mm 6204
20X52X12 mm 3055B


Wymiary uszczelniaczy
15,6X25,6X7 mm
20X30X7 mm


Morini

Od strony wariatora:
łożysko 25x52x13 mm ozn. 6205 (nietypowe)
uszczelniacz 25x37x6 mm

Od strony magneta:
łożysko 20x47x14 mm ozn. 6204
uszczelniacz 17x27x6 mm

Łożysko igiełkowe 12x16x16 mm

W RAZIE BŁĘDÓW LUB NIEDOPATRZEŃ PROSZĘ ZWRACAĆ UWAGĘ.

Myślę że poradnik może się przydać.

Kopiowanie bez mojej zgody zabronione Mateusz24


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez mateusz24, łącznie zmieniany 7 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 9:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 15:19
Posty: 111
Lokalizacja: SEROCZYN
Pojazd:
A mam pytanie. Czy do keeway wsadza się takie same łożyska jak do minarelli? Takie same wymiary są? I które lepsze? Metal czy teflon?




_________________

STEUP:
-CYLINDER:airsal T6 racing 70ccm
-WYDECH: tecnigas TEC chrom
-WARIATOR; Hebo NG rolki 4,9g
-wał Stage6 HPC
-GAŹNIK: dellorto 17,5
- stożek MK
-gasbox malossi
-centralka Hebo niebieska
-sprężynki hebo expert
-nadkole mtkt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 9:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 0:21
Posty: 112
Pojazd:
Teflon




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 10:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 15:19
Posty: 111
Lokalizacja: SEROCZYN
Pojazd:
Ok ale dlaczego? Te łożyska mają być do steupa jaki mam w podpisie




_________________

STEUP:
-CYLINDER:airsal T6 racing 70ccm
-WYDECH: tecnigas TEC chrom
-WARIATOR; Hebo NG rolki 4,9g
-wał Stage6 HPC
-GAŹNIK: dellorto 17,5
- stożek MK
-gasbox malossi
-centralka Hebo niebieska
-sprężynki hebo expert
-nadkole mtkt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 11:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 17:07
Posty: 360
Lokalizacja: Z pod warszawy
Pojazd:
Akurat zmówiłem zestawik na allegro z łożyskami NTN metal C3 i uszczelniacze Corteco za 54.99zł. Opłacało się ?? Z przesyłką 70zł.
Obrazek




_________________

[shadow=red]SQT Cargo Team [/shadow] To jest to !!!
EvilDevil pisze:
Lecz niestety lubi się popsuć nawet w trasie ,czego z resztą doświadczyłem .

EvilDevil pisze:
2t z czego jestem zadowolony, jak narazie się nie psuje.


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 11:50 przez Franczesso, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 12:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Franczesso, W miarę.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 12:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Te łożyska kosztują ok 25zł i zależy ile to uszczelniacze bo różnie bywa czasami corteco za 9zł się kupi a czasami za 20zł ale myślę że nie przepłaciłeś :wink:


Metal jest lepszy do seryjnych wydechów bo teflon by się tam spalił. A teflon jest bardziej cichy od metalu i stawia mniejszy opór.

Ja za łożyska KOYO do minarelli c3 na teflonie dałem 15zł (komplet) :P

Co do wymiarów łożysk do keeway itp zaraz poszukam i edytuję




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 12:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2009, 21:13
Posty: 30
Lokalizacja: WS
Pojazd:
C3 są zawsze tańsze od C4.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 12:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Tak wiadomo ale często styknie c3 nawet do sporta powinno się c3 wkładać bo z c4 można przedobrzyć

Łożyska w keeway są takie same jak w minarelli.


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 12:23 przez mateusz24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 12:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 17:51
Posty: 144
Pojazd:
Możesz podać wymiary do Peugeota silnik Euro 2 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 12:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Nie mogę znaleźć ale jak będziesz rozpoławiał silnik to napisz i poda rozmiary łożysk i uszczelniaczy :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 13:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Ja do roxa kupiłem skfy c4 od simsona za 30zł za 2 :_)




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 14:11 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
mateusz24 pisze:
Metal jest lepszy do seryjnych wydechów bo teflon by się tam spalił. A teflon jest bardziej cichy od metalu i stawia mniejszy opór.


Widzę takie pieprzenie to mnie za przeproszeniem skręca, jakoś w wałach robi się wypełniacze, które zalewa się żywicą, wytrzymującą 60*C i wszystko wytrzymuje, a teflon w łożyskach miałby się rozpaść ? W skrzyni korbowej panują stosunkowo niskie temperatury, więc zastosowanie Teflonów jest korzystne, bo wycisza to silnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
S1mm1 pisze:
mateusz24 pisze:
Metal jest lepszy do seryjnych wydechów bo teflon by się tam spalił. A teflon jest bardziej cichy od metalu i stawia mniejszy opór.


Widzę takie pieprzenie to mnie za przeproszeniem skręca, jakoś w wałach robi się wypełniacze, które zalewa się żywicą, wytrzymującą 60*C i wszystko wytrzymuje, a teflon w łożyskach miałby się rozpaść ? W skrzyni korbowej panują stosunkowo niskie temperatury, więc zastosowanie Teflonów jest korzystne, bo wycisza to silnik.



Co ty pie***ysz za przeproszeniem wiesz że metalowe kulki wytwarzają tarcie a tarcie to ciepło do tego dodaj np 10tys obrotów i masz dużą temperaturę wystarczającą to spalenia teflonu jeśli masz seryjny wydech z katalizorami. Wiec to ty nie gadaj głupot "!!"


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 18:37 przez mateusz24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 17:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:

WŁAŚCIWOŚCI : POLICZTEROFLUOROETYLENU ( teflonu):

(dla temperatur: -260°Cdo+260°C)



• ciężar właściwy 2,14-2,19 g/cm³

• temperatura topnienia +320˚ C

• obojętny fizjologicznie - nieszkodliwy dla organizmów żywych

• nietoksyczny, odporny na działanie mikroorganizmów i grzybów

• posiada bardzo dobre właściwości ślizgowe i ścieralne

• praktycznie brak zjawiska drgań ściernych

• dobre właściwości samosmarujące

• bardzo wysoka udarność także w niskich temperaturach

• brak chłonności wody

• wysoka temperatura ciągłego użytkowania do +260°C (chwilowo do +300°C),

• wysoka odporność chemiczna

• wytrzymały na hydrolizę i gorącą parę,

• bardzo dobra wytrzymałość na promienie UV.

mateusz24, Że tak piszą w sklepie internetowym, to nie znaczy jeszcze że to prawda. Dziękujemy za artykuł ale się nie rzucaj :wink:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 17:32 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 17:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2010, 15:19
Posty: 111
Lokalizacja: SEROCZYN
Pojazd:
Panowie to jakie w końcu brać metal czy teflon? Które lepsze bendą pod airsala t6 racing (bardzo wysoko kręci)?? Wydech mam tecnigas tec bez blokad. Doradźcie bo chce już zamówić.




_________________

STEUP:
-CYLINDER:airsal T6 racing 70ccm
-WYDECH: tecnigas TEC chrom
-WARIATOR; Hebo NG rolki 4,9g
-wał Stage6 HPC
-GAŹNIK: dellorto 17,5
- stożek MK
-gasbox malossi
-centralka Hebo niebieska
-sprężynki hebo expert
-nadkole mtkt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 18:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Teflon




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Bierz teflon. Co do tego że pisze tak w sklepie internetowym to nawet nie wiedziałem a to stronę podałem bo w sklepie którym pracowałem (łożyska paski) tam właśnie je zamawiali i o tym po co są te luzy i do czego jakich użyć nauczył mię wujek :wink:

PS: Raz przy montowaniu łożysk z koszyczkiem teflonowym chciałem je lekko podgrzać opalarką aby łatwiej wbić wał i ustawiłem opalarkę na 230/250stopni celsjusza i z odległości ok 20/30cm teflon zaczął się przypalać wiec nie wiem czy on taki na to temperaturę odporny.


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 18:40 przez mateusz24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 20:30 
*

Rejestracja: 24 lut 2009, 20:18
Posty: 83
Lokalizacja: Budzyń
Pojazd:
Człowieku ale w skrzyni korbowej takich temperatur nie ma i te łożyska nie mają prawa się "stopić (?)"...
Poza tym nagrzewanie łożysk to głupota, można je łatwo uszkodzić, lepiej dać wał do zamrażarki, efekt ten sam ale bez strachu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 20:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
wkładałem wal do zamrażarki na noc a łożyska podgrzewałem i chodzi do dziś :P Co do tego że łożyska się nie grzeją to nie prawda bo się grzeją mój wujek tak mówił a siedzi w tym 12lat wiec się orientuje w temacie :wink: I gdyby się nie grzały to nie był by potrzebny luz w łożyskach :roll: A teflonowy koszyk ci się szybciej zwali jak będziesz jeździł na wydechu z katalizatorami :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy