Dzisiaj jest 02 lis 2024, 9:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 wrz 2010, 15:42 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 20:06
Posty: 28
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Witam.Czy jeśli zmienię w derbi gpr nude 2004r cylinder na airsal sport 70.To czy coś to da na przyspieszeniu/v max??Mam wymieniony wydech na ninja team,filtr polini air box,gaźnik jest orginalny 14mm,lecz z dyszą 95.Czy musze do tego cylindra wymienić gaźnik,na większy,czy nie trzeba.Wał wytrzyma??Znacie może jakieś jeszcze cylindry do 500zł 70ccm??ewentualnie 50ccm?

Zębatki to 12/45;

Ma to sens,ta zmiana cylindra,przy tych częściach??Chodzi o to by była jakaś różnica,ponieważ na cylindrze 50ccm Top Racing z tym tłumikiem miał strasznego muła na niskich obrotach.


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 15:45 przez HanMax, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 15:54 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Różnica będzie, tylko zastanawiaj się czy chcesz problemów jeśli Ci wał pie*dolnie. Oczywiście nie musi się tak stać, ale jest duże prawdopodobieństwo i jest to jeden z powodów dlaczego nie pakowałem do mojej RS-ki większego cylindra.

P.S Jeśli jednak nie wsadzałbyś do GPR większego cylka, to zastanów się nad szlifem starego.


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 15:57 przez Tofik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 16:48 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 20:06
Posty: 28
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Acha.A ten cylinder co teraz mam Top Racing 50ccm,da się dać do szlifu??TO się zwiększy pojemność wtedy czy jak??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 16:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Nie powiemy ci tego ale raczej 50tki to żeliwo, zwieksza sie ale moze z 0.5cm^3




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 17:12 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 20:06
Posty: 28
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ok.Jednak Będe kupował cały zestaw.Tylko czy musze wymienić gaźnik??Mam 14mm(seria) + do tego dysza 95.Ile moge wycisnąć z niego V-max na częściach:
-cylinder airsal sport 70
-cały wydech ninja team
-dysza 95mm(gaźnik orginalny)
-filtr polini airbox
-wszystko odblokowane

Chodzi mi o przybliżony v-max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 17:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Bierz tego airsala 70 jak masz mały przebieg to na seryjnym wale polata jeszcze dlugo.

No vmax większy o jakieś 10-15km/h




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 17:52 
*

Rejestracja: 08 sie 2010, 20:06
Posty: 28
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
O to mi chodziło.Dzięki.A co do wału to zastanawiam się jeszcze czy jest orginalny,czy sportowy bo jest koloru złotego,a orginał jest srebrny.Idę popatrzeć może coś na nim pisze;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy