Dzisiaj jest 03 lut 2025, 16:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: problem gaźnik
Post: 12 wrz 2010, 20:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Chłopaki sprawa wygląda tak mam problem z gaźnikiem a mianowicie, odpalam zimny squt jest dobrze przejadę kawałek obojętnie ile czy 5 km czy 100m są 2 wersje albo wejdzie na wysokie obroty i tak trzyma przez 20 sek i schodzi do niskich obrotów aż gaśnie znów ta sama sytuacja wysokie obroty ale jak przekręcę śrubkę od powiertrza obroty spadają na chwile do normalnych tych jałowych i zaraz gaśnie .

2 opcja to jadę i od razu gaśnie nie wiem co może być może wy mi pomożecie bo już nie wiem .

dysza 78 stożek i jak jadę nic nie zamula tylko te wolne obroty przoszę o pomoc :?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 20:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
zobacz na membranki oraz czy nie spekanany jest krociec oraz czy gdzie nie lapie lewego powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 21:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
No mambramki trochę odstają ale to z o,5 mm nawet mniej :wink: krucieć spękany ale nie zauważyłem całkowitego pęknięcia :(




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 21:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2010, 17:17
Posty: 110
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
przesmaruj króciec silikonem, ja tak miałem, przesmarowałem i problem znikł ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 21:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Wypierdziele go na zewnątrz i lookne bo już mnie kurwi** bierze jak patrze na ten squt od razu z siekierą do niego podchodzę może ktoś jeszcze ma jakieś sugestie oczywiście dzięki za wskazówki napewno sprawdzę hardlook, sfera80, :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 21:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
jaki masz setup kolego bo ja seria to wywal ten stożek iglica na środek i dysza 65 max 70




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 21:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
driwer88, setup seria tylko polerka sprzyni korbowej i porting cylka + napęd

a i dodam że gaźnik to ysn 17,5 taki jaki chyba montowali do tph seryjnie tak mi się zdaje

Ale przed stożkiem też tak było a dysza na seryjnym filtrze jaka była to 65 ale było tak samo jak napisałem w 1 poście :roll:


Ostatnio zmieniony 12 wrz 2010, 21:20 przez grzes1211, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 21:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
po pierwsze zobacz stan świecy i przypomnij sobie ile już na niej jeździsz i pomyśl możliwie o jej zmianie po drugie to jak kolega wyżej pisał membranki to ustrojstwo często jest winom nie trzymania wolnych oraz możesz popatrzeć na simmeringi wału one też lubią wolnych nie trzymać




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Już mówię simeringi są nowe RMS chyba były razem z łożyskami skf świeć to już dużo zminiałem i to samo tylko świece to mam takie z samochodów może kupić jakąś specjalną

a te membrami to myślicie że to może być przez nie :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 21:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
świeca musi być specjalna do tego modelu skutera długość gwintu ciepłota i inne parametry to tak samo jak byś wziął świece z żuka wsadził do komara




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 21:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
czasem membranki są przyczyną takich objawów ale weź króciec tak gdzie sa jakies skekania uzupelnij silikonem. membranki majatku nie kosztują moze pora je zmienic??? driver ja wykrecam z polonezów bmw i maszyna chodzi aktualnie mam ZGR5A z bmw i chodzi lepiej bo oryginalne szlak trafia po paru kilometrach.


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2010, 14:36 przez sfera80, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 21:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
No Gwint się zgadza ale może wiecie jaka ta świeca do p/g ac ale myślę ze tym to nie idzie ale sprawdze to jak najszybciej może jeszcze coś być świece jutro kupię tylko podajcie parametry :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2010, 21:38 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
raczej swieca nie ma tu znaczenia wazne zeby miala dobra iskre cieplotanarazie nie wazne wazne jest to zeby nie gasl.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 14:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
jeśli regulacja nic nie daje membranki nie są tragiczne a dolot szczelny to może masz to co ja czyli uszczelniacze wału przepuszczają




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 14:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Pisałem że uszczelniacze są nówki może 10 km przebiegu :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 13:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
grzes1211 pisze:
Pisałem że uszczelniacze są nówki może 10 km przebiegu :wink:



załóż serie filtr powietrza i zobacz wygląda na problem z mieszankana wolnych obrotach albo dysza przytkana albo coś z cewkomodułem ale to by na wysokich też przerywał miałem sytuacje gdzie było przebicie w instalacji jak motor jechał było ok jak stawał wibracje ramy zwierały kabelek do masy i powodowały zakłocenia i gaśniecie silnika




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12


Ostatnio zmieniony 14 wrz 2010, 13:20 przez raper, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 21:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Na seryjnym filtrze też tak było wydaje mi się że wszystko jest ok podłączone w piątek posprawdzam co pisaliście dzięki za pomoc :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 21:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Włóż dyszę 65 do tego co masz teraz. Na pewno masz za dużą.
A simmeringi RMS to najgorszy shit jaki na oczy widziałem :wink: Ale trochę powinny pojeździć.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 20:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
No są nowe więc powinno być git 65 nie idzie ale sprawdzę jeszcze na iglicy przestawię thanks Booyaka,




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 21:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
NGK B9ES :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy