Dzisiaj jest 02 lis 2024, 7:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2010, 18:17 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Przeglądam dzis sobie Sklep Mieloch i patrze na cylki do am6a tu moje zdziwienie ze ten cyl http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... b5446306dd kosztuje tylko 190zł co myslicie zeby lepiej było kupic ten cylek czy dac swojego orginała do szlifu i kupic tłok meteora i uszczelki powiem szczerze ze nie wiem czy nawet nie wyniesie drozej zrobic szlifu ale chciałbym na tym jeszcze 3 lata posmigac wiec nie wiem co lepiej by pasowało prosze o opinie na temat cyla no i jak by temu cylkowi zrobic powiekszenie kanałow to miał by wieksza moc ale nie wiem jak z rzywotnoscią a no i mój kolega ma do sprzedania cylek zatarty marki TOP 50ccm i nie wiem czy nadaje on sie do szlifu tzn. czy jest zeliwny tu foto cyla http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 291bb.html za ok 60zł no i do tego bym musiał kupic tłok meteora kolega mówił ze jest sporo mocniejszy ale nie wiem czy cos da??




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2010, 18:31 przez wisnia1995, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 18:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Bierz ten cylek Top zawsze to coś więcej mocy, dokupisz tłok meteora i będzie dobrze śmigać.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2010, 21:03 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
szevaRSS, a on jest zeliwny?? czy nie w nicasilu??




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 16:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
To jest żeliwo.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 22:01 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
a jeszcze znalazłem ten cylinder na allegro http://moto.allegro.pl/rms-blue-line-do ... 28435.html czy to co jest na zdj 2 moze w czyms przeszkadzać ???




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2010, 22:06 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
te wieksze uszkodzenie trzeba by było zlikwidowac , i moze dalo by rade jezdzic , tylko nie wiem czy w tym miejscu by jakos kompresji nie puszczało albo cos ... jakies ryzyko jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 7:11 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
no zeszlifowal bym to delikatnie napewno no ale nie wiem czy go brac opłaca sie?? no i niech ktos sie jeszcze wypowie czy dało rade by jezdzic na tym troche no bo to tylko 90zł




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2010, 8:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Ale ten cylek ogólnie nie jest za dobry. Lepiej kup inny i zrób szlifa i tłoka metora i będzie lepiej śmigać.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 14:45 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
no mierzyłem dzisiaj kompresjie i wyniosła 6atm :/ wiec lipa na 90% wezme ten cylek TOP do szlifu zobacze jak sie bedzie na nim smigało




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 17:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Powinna być różnica niż na seryjnym.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 17:53 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
no powinna byc a mam do kupienia cylinderek POWER FORCE 70ccm za tanie pieniadze i tak sie zastanawiam czy musiał bym wymieniac wał lub lozyska (nie pale gumy nie latam na gumie itp. ale lubie czasami zapier.... :mrgreen: ) wymienił bym tylko łozysko to co idzie w tłok no i moze kiedys gaznik na 17,5 i by to styklo co o tym myslicie?? nie wiem jak tam wał sie trzyma czy sa luzy na łozyskach jeszcze do silnika nie zaglądałem




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Jaki masz przebieg??




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 18:14 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
11tys silnik nigdy nie rozbierany jak bym znalazł taniego mechanika w radomiu to bym chociaz łozyska na wale ale dzisiaj sie pytalem ile taka usługa by kosztowała to powiedział mi 350zł :shock: za wymiane wąłu + moje czesci to tylko ROBOTA!!




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
jak 11tyś to coś by jeszcze pośmigał na tym power force;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 18:53 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
no nie wiem pomysle bo mam do wybou 3 opcjie
1 Szlif orginała + tłok meteor
2 Kupienie tego Power Forca 70ccm po przebiegu ok 200km do kupienia tylko nowy tlok
3 Kupienie cylindra TOP 50ccm do szlifu + tłok meteora
nie mam duzo kasy wiec wiecie duze zmiany nie wchodzą w gre u mnie jest pare hurtowni z łozyskami wiec lozyska nie miał bym drogo tylko ta wymiana 350zł to bardzo drogo a sam tego nie zrobie




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475


Ostatnio zmieniony 15 wrz 2010, 18:54 przez wisnia1995, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 5:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
W sumie najlepszy wybór to szlif i dobry tłok i będzie fajnie chodzić, ja swoją 50cc (org. 18tys przebiegu) Biore kumpla który ma airsal sport :mrgreen:




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 6:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
zrób szlif po prostu bo nie ma sensu kupienie tego samego innej firmy na szlif to tak jakbys kupil 2 razy to samo




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 13:05 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
noa ale ten top powinien byc sporo mocniejszy niz seria ale nigdzie nie moge o nim zadnych info znalesc tak jak by go nie było




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 14:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Powinien być sporo mocniejszy a czemu? wytłuamczysz mi czym sie różni 50cc org niz 50cc top performaces?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 14:50 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
inne kanały!!




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy