Dzisiaj jest 10 lis 2024, 4:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 wrz 2010, 13:14 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 19:19
Posty: 28
Pojazd:
W najbliższych dniach kupuję Kymco Agility City 50... I tu mam dylemat: czy kupić wersję 2T, czy 4T? Tak się składa, że te modele Agility mają te same silniki, jakie są montowane w Super 8. Napiszcie konkretnie jak się ma sprawa przyspieszenia i V-max w obydwu wersjach silnika (po zdjęciu fabrycznych blokad, bez innego tuningu). Ile stracę realnie dynamiki i prędkości kupując wersję 4T? Czy wersja 4T jest w stanie ruszyć i w miarę normalnie jechać pod maksymalnym obciążeniem (150kg ładunku)? Z wpisów na niektórych forach internetowych można wręcz wywnioskować, że czterosuw 50ccm nie jest w stanie ruszyć pod obciążeniem 100kg. W silniku 4T podoba mi się cisza/ekonomika/nie dolewanie oleju. Z góry dziękuję za pomoc...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 13:36 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 11:43
Posty: 28
Lokalizacja: Pszczyna, śląsk
Pojazd:
Z własnego doświadczenia jak najbardziej odradzam 4T! Może mało pali, jest ekonomiczna ma dobra kulture pracy, ale 0 wrazeń z jazdy, bardzo muli, a v max nie wiem ale dynamika tego skutera jest bardzo niska, wierz mi, więc polecam 2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 16:54 
*

Rejestracja: 14 lip 2010, 14:11
Posty: 40
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Ja posiadam kymco super 8 w 2takcie, i powiem Ci szczerze że sobie dobrze radzi. 70km/h na prostej bez 1 blokady z tłumika. Dużo również czytałem i każdy 4takt odradza, bo to nie uciągnie takiego obciążenia. Po za tym silniki 2suwowe są bardziej podatne na tuning oraz jest wiele prostszy w budowie. Nie musisz mi wierzyć, ale wystarczy spojrzeć na skutery z najwyższych półek, czyli Gilera, Yamaha, Aprilia, Peugeot - te wszystkie marki stosują silniki 2suwowe. Gdyby były złe,awaryjne, wolne to raczej nie miały by takiego powodzenia ze sprzedaży, prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 19:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Ja z własnego doświadczenia gdyż miałem wcześniej skuter z podobnym co w Super 8 czterosuwowym silnikiem i teraz mam właśnie Super8 w 2-takcie . Szczerze polecam dwusuwa. Jeśli nie chcesz go za mocno tuningować to spalanie nie będzie tak przerażać. Mój pali 4 litry przy normalniej jeździe a mam gaźnik 17,5 gdzie oryginał jest 14. Na oryginale palił max 3,5litra po mieście czyli wiadomo czasem da się w manetkę żeby z pasa na pas przeskoczyć bo zdarza się. Przy spokojnej jeździe lub w traskach palił 3 litry. Litr oleju starczy na mniej więcej 1500km. Więc jeśli chodzi o ekonomię to nie jest tak źle. Dynamiczniejszy jest sporo od czterosuwa. Myślę, że jednak warto postawić na jednostkę dwusuwową. Spalanie i ekonomia aż tak bardzo nie przeraża przy skuterze seryjnym. Osobiście polecam 2T . A jeśli chodzi o ciszę to przy seryjnym wydechu nie jest głośny. Nie dużo głośniejszy od 4T. Więc dużo nie odbiega jeśli chodzi o to.




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2010, 21:01 
*

Rejestracja: 14 lip 2010, 14:11
Posty: 40
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
A no i ceny oleju są również różne, wiec raczej każdemu mogą pod pasować, i z tym problemu nie powinno być. Akurat mój S8 pali 4litry, ale ja to tam mocniej manetkę odkręcam i jeżdżę z pasażerem często.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 7:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Wiadomo jak daje się w manetkę to pali więcej. Czterosuw nie jest tak "wyczulony" na paliwo i pali podobnie jak mu dajesz więcej gazu i jak jeździsz spokojnie. Ja swoim S8 raz ciskałem agresywnie to 5litrow spalił .




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2010, 20:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2009, 18:50
Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Pojazd: Bandit 650
Jako posiadacz czterosówa powiem, że moje AGILITY RUSZA PRZY 130KG OBIĄŻENIA! (waże 80kg i 50kg moja dziewczna,) Piszecie jakieś mity z kosmosu! Spalanie w 4t przy full maneta 2,3l/100lm V-max 75km/h (z górki 80km/h) Przyspieszenia może nie ma super 4T i najlepiej się czuje w prędkości 65km/h ale jak ktoś lubi to może dawać po max i latać po te 75-80km/h przy spokonej jeździe spali 1,98l/100km na jednym baku 5l można zrobić 210km. po 200km lepiej rozglądać się za stacją:P Jedyna wada to brak przyspieszenia:P Ale coś za coś. Wolniej przyspiesza, mniejszy V-max, ale o wiele mniejsze spalanie, i miska olejowa:P No i nie chodzi jak kosiarka:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 15:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 3:17
Posty: 69
Pojazd:
Moje Agility 50 4T ruszało przy obciążeniu 160KG i wmiare normalnie jechało. Podoba mi się praca silnika 4T, nie chodzi jak kosiarka ale ma za słabe przyśpieszenie. Ogólnie jest to dobry skuter ale przymierzam się powoli do zmiany na 2T ze względu na przyśpieszenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 16:01 
*

Rejestracja: 14 lip 2010, 14:11
Posty: 40
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
4t właśnie chodzi a wręcz piszczy. 2t ma ten dźwięk, cyka sobie i mruczy. Jak słysze skuterki które piszczą to sie śmieje z nich. Ludzie po prostu się nie znają i oszczędzają na czym tylko się da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2010, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2009, 18:50
Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Pojazd: Bandit 650
Zupełnie nie wiem co Ci piszczy w 4T:P Czterosów ma wręcz basowe brzmienie. Nie moge sobie wyobrazić co może piszczeć... Zabrudzone tarcze hamulcowe albo sprzęgło. Ale silnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 17:51 
*

Rejestracja: 14 lip 2010, 14:11
Posty: 40
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Tak nazwałem ten dźwiek, tam nie ma basu. Po prostu taki świst.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 17:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 13:37
Posty: 383
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
I znowu jest każdy co ma 4t to 4t lepsze a ten co 2t to 2t lepsze zróbcie wyścig s8 na 2t a na 4t 2t wciska jak szmatę 4t na przyspieszenie jak i vmax a ja jeszcze biegi posiadam 2t w lc to nie ma mocnych ze skuterów ;p (silnik am6) ogólnie jak masz brać to już weź te 2t bo za pół roku już będziesz tuningował więc lepiej jest 2t wziąć.
4t się sprawdza przy 250 w górę jeśli chodzi o moc ;p


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, 17:59 przez ReKoRdZiK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 7:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 wrz 2009, 18:50
Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa/Łomianki
Pojazd: Bandit 650
A to może też zrobimy wyscig kto zrobi wiecej na jednym baku? Ja leje wache za własny hajs. A jak masz tuningować 50cc to kup sobie jakąś 125cc albo 150cc. Mniej to spali i mniej wyżyłowane będzie i mniej zapłacisz niż kupno 50cc + tuning. Np. Aprilia Leonardo 125/50, albo jakiś Runner.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 20:30 
*

Rejestracja: 14 lip 2010, 14:11
Posty: 40
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
2T i 4T to tak jak Diesel i benzyna.
benzyna - poszalejesz, wysokie obroty, latasz i fajnie
diesel - śmierdzi,kopci, wolne i klekocze. (te nowe silniki już nie)

Dlatego jak ktoś leje za własne i szkoda mu poszaleć w tak młodym wieku to kupuje 4t.
Ogólem silniki diesla i 4t są dla emerytów i rencistów, którzy rano jadą do lekarza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2010, 22:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 3:17
Posty: 69
Pojazd:
"Dlatego jak ktoś leje za własne i szkoda mu poszaleć w tak młodym wieku to kupuje 4t."
W moim przypadku było inaczej... ja nie miałem zbyt dużej styczności ze skuterami i wcale nie myślałem o spalaniu. Znajomy miał Agility, jeździłem nim i było ok dlatego takiego kupiłem. Teraz mam dylemat czy 2T + może jakiś setup czy 125cc... Tylko że nie mam prawa jazdy A1 więc jest to troche ryzykowne ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 10:09 
*

Rejestracja: 14 lip 2010, 14:11
Posty: 40
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
DabekGK, 2T w 50cc. Albo kup 125cc i w tym samym czasie idź na kurs prawka A1 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 11:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 3:17
Posty: 69
Pojazd:
A1 od 16 lat :P a ja niestety tylko 14... :D Może coś zarejestrowanego na 50 :)
Myślałem też żeby do Agilitki wrzucic 125cc xD ale trudno dostać silnik.


Ostatnio zmieniony 18 wrz 2010, 11:01 przez DabekGK, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 19:58 
*

Rejestracja: 14 lip 2010, 14:11
Posty: 40
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Potem ciężko będzie Ci sprzedać to.. Nie polecam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 22:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 19:56
Posty: 122
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
"Ogólem silniki diesla i 4t są dla emerytów i rencistów, którzy rano jadą do lekarza."

Nie, silnik diesla jest dla ludzi którzy duużo jeżdżą i potrzebują trwałego i mało kosztownego w eksploatacji silnika ;) Tak samo skuter 4T . 4T jest trwalsze od 2T i może bardziej dostać "po garach". 4T osiągnie większy przebieg niż 2T tak samo diesel pojeździ dłużej niż benzyna.
Powiem tak:
Jeśli chcesz dobrze startować "spod świateł" i mieć zwinny i sprawny w mieście skuter i w przyszłości planowany tuning to 2T jest idealne. Zapłacisz troszkę więcej za paliwo, ale coś za coś.
Jeśli zwykła spokojna jazda do szkoły czy pracy itp. to 4T będzie idealne. Ekonomiczne, trwałe (nie mówię że 2T jest nietrwałe ale wiadomo podzespoły w 2T zużywają się troszkę szybciej) .




_________________

Setup:
>Wydech-Stage6 Pro Replica
>Wariator-Malossi Multivar
>Gaźnik-Arreche 17,5mm
>Dzwon-Polini Evolution Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 11:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2009, 16:49
Posty: 1
Pojazd:
Tylko 4t nie słuchaj tych dzieci co fisiują .
Oni beda pakować dużą kase w czesci a ty w 4t nie .
Jak dorosniecie i zarobicie na swoje skutery to wtedy sie wypowiadajcie .... No i te zalosne spalanie 4 do 5 litrów ....


Szczera prawda
Pozdrawiam dorosle myslących na tym forum




_________________

Admin www.skuterypolnoc.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy