Dzisiaj jest 02 lis 2024, 7:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 wrz 2010, 17:07 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
Witam
mam pytanko czy czujnik temperatury w mojej gilerze gsm jest konieczny bo mój się niestety stopił XD Na moje można bez jeździć ale dla pewności się pytam, a jak jest potrzebny to ma ktoś na sprzedaż (wiem że nie ten dział ale po co zaśmiecać forum 2 topicami ja mozna 1)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 17:31 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 16:29
Posty: 44
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
Nie będzie Ci się po prostu świecić kontrolka i jeśli masz to nie włączy się wiatrak na chłodnicy,tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 14:59 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
aha no to ok a idzie jakoś obejść zeby wiatraczek się ciągle kręcił dla bezpieczeństwa czy to będzie źle dla elektroniki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 20:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 2:38
Posty: 190
Pojazd:
u mnie seryjnie nie było żadnego wskaźnika temp.

jedynie czujnik, który uruchamiał wentylator. Znajdował się on na głowicy, poprostu odpiąłem od niego kable (2) i połączyłem je poprzez wyłącznik, możesz też bezpośrednio zmostkować ale będzie ci się dłużej moto rozgrzewać-bo went. będzie ciągle chodzić.

*nie gwarantuje Ci, że będziesz miał tak samo :wink:




_________________

Keeway x-ray MONSTER ENERGY edition

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 21:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
To czy moto sie grzeje dłużej czy krócej zależy od termostatu a nie wiatraczka na chłodnicy




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 13:39 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
a ten pomysł z włącznikiem dobry jest, to co kupić jakiś prosty włącznik i podpiąć pod niego te 2 kable od wiatraczka i powinno syknąć ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 19:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 2:38
Posty: 190
Pojazd:
no jeżeli u Ciebie czujnik temp. działa tak jak by włącznik/wyłącznik (u mnie tak było) to możesz odpiąć od tego te dwa kabelki i połączyć je ze sobą poprzez jakiś wyłącznik.

Ja u siebie zamontowałem taki: Obrazek

Jeżeli będziesz chciał przedłużyć te kabelki to zastosuj jakieś grubsze przewody. Ja za pierwszym razem użyłem bardzo cienkiego, natężenie prądu zbyt duże i się przepaliło.




_________________

Keeway x-ray MONSTER ENERGY edition

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 10:48 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
no to przy gaźniku to jest czujnik temp i do tego przychodzą 2 kabelki czarny i czarny z białym czyli chyba tak jak u ciebie :) dzięki włacznik taki ze sklepu elektrycznego najzwyklejszy wystarczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy