Dzisiaj jest 28 gru 2024, 10:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 16:26 
***

Rejestracja: 20 kwie 2010, 10:47
Posty: 651
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJ)
Pojazd: Renault Megane II
czapela, no to jak odkęcasz wariator ? jedną ręką tzrymasz wariator a drugą odkręcasz ? :lol:




_________________

Obrazek
http://www.facebook.com/ScooterClubJG


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2010, 18:02 
*

Rejestracja: 26 sie 2010, 10:20
Posty: 32
Lokalizacja: Pno
Pojazd:
Ha. Ja wiem chyba jak odkręca ja też nie potrzebuje blokady tłoka. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2010, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
A ja sie dzisiaj tyle nameczylem i nie odkrecilem za buca musze tą blokade zrobic, tylko jak to srube tam wkrecic do srodka swiecy ? bo to zdj akurat mi sie nie laduje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2010, 17:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:38
Posty: 150
Lokalizacja: gda
Pojazd:
wkrec taka ktorej łeb nie przekracza średnicy gwintu na świecy ;p




_________________

!!!!!!! CUSTOM !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2010, 10:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak to jest z tym pneumatem, niszczą się łożyska czy nie?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 20:08 
*

Rejestracja: 26 wrz 2010, 9:44
Posty: 5
Lokalizacja: Jasienica
Pojazd:
Dobry pomysł tylko zależy jak kto ma dokręcone nakrętki na wale w moim przypadku zerwal bym gwint w głowicy.




_________________

Moj Kymco DJ 50
-tłok,cylinderi,pierścienie,głowica,wariator,rolki testowe to wszystko z polini,sportowy wydech,pasek honda.
Całkowity remont silnika tylko wygląd skuterka do dupy ale pastaram się to zmienić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 14:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2010, 18:37
Posty: 121
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Ja tam zawsze pneumatem odkrecam i dokrecam, jak sie ma wyczucie to sie wszystko odkreci i dokreci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2010, 18:39 
**

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:03
Posty: 357
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Witam też zrobiłem taką blokadę. I nie jestem pewien czy dobrze ją wykonałem, tu są fotki:
Czy łepek jest dobrze wyszlifowany?
Obrazek

A tu druga fotka:

Obrazek

Sorry za słabą jakoś zdjęć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 14:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
piotrek15piotrek pisze:
Witam też zrobiłem taką blokadę. I nie jestem pewien czy dobrze ją wykonałem, tu są fotki:
Czy łepek jest dobrze wyszlifowany?
[url=http://img402.imageshack.us/img402/2599/dsc01134ph.th.jpg]Obrazek[/URL]

A tu druga fotka:

[url=http://img254.imageshack.us/img254/7972/dsc01136t.th.jpg]Obrazek[/URL]

Sorry za słabą jakoś zdjęć.


Jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia , ale powinno być dobrze ;)




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 16:05 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Słuchajcie, ale tak tylko czysto teoretycznie - jeżeli by ktoś ustał na klucz dokręcając (nie śmiać się, bo znam takie talenty ze wsi) to czy się nie ugnie korba? :F




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 16:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2010, 20:08
Posty: 229
Lokalizacja: Damnica k.Słupska
Pojazd:
Witam po co wgl jest ta blokada tłoka?? Bo za bardzo nie wiem




_________________

Setup:
- Top Performances Trophy 70
- Yasuni R
- Wariator Malossi MHR MULTIVAR
- Sprzęglo Stage6 Sport Pro
- Zawór membranowy Doppler S3R
- Przełożenia pierwotne Top Racing 16/37
- Arreche 19mm
- VICMA AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 17:53 
**

Rejestracja: 24 wrz 2010, 21:27
Posty: 297
Lokalizacja: Kowalik
Pojazd:
Jeżeli chcesz odkręcić nakrętkę na wale np. przy wymianie rolek, to wkręcasz taką blokadę, tłok się opiera o nią i możesz odkręcić bez specjalnych narzędzi.




_________________

[center]Moje bp:
http://bikepics.com/members/nos2000kowroz/[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 11:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
polecam artykuł mi sie przydał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 16:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2010, 16:25
Posty: 30
Lokalizacja: Kurów
Pojazd:
mi się nie chce [CENZURA] z rozbieraniem świecy poza tym to może rozwalić gwint ja wole zrobić tak:
jakaś wąska tulejka z jakaś dziurką na sznureczek
wkładamy tulejke, sznurka nie ;d zapieramy ją o głowice i kręcimy do bólu
ważne żeby tulejka przeszła przez gwint głowicy
tak robi mój znajomy mechanik i mówi ze nie ma prawa się coś stać chyba że się jest kaleką

Regulamin pkt. 10


Ostatnio zmieniony 14 sty 2012, 10:09 przez chaosWszambie, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sty 2011, 17:09 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 19:05
Posty: 129
Pojazd:
chaosWszambie, prędzej ukręcisz gwint na wale niż zerwiesz gwint w głowicy, świeca pracuje pod dużym ciśnieniem i jakoś gwinty się trzymają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 13:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
bardzo fajny poradnik na +




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 14:19 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
A ja znam do tego prostszy sposób niż wszystkie :P

Wkrecacie śrubke do karteru jak pokrywa jest zdjeta z lewej strony pod wariator i bierzecie cos długiego co sięga od ziemi do tej śrubki i zapiera się o tą srube i wtedy moze pudzian odkrecac i nie puści ;) :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 22:13 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Ja u siebie wkładam szmatkę w otwór w świecy, w ten sposób blokuje tłok bez narażanie czegokolwiek. Ważne! szmatka musi być czysta, oraz z takiego materiału żeby się nie rwał, nie zostawiał tak jakby "nitki"




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 14:20 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2011, 14:04
Posty: 48
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
siema dziś chciałem zrobić tą blokadę i nie miałem czym uciąć tej ceramicznej końcówki to wziąłem rozwaliłem młotkiem, wszystko git tylko tam gdzie jest gwint na świecy ( co się klucz zakłada ) to tam zostało tego ceramicznego g*wna ( w środku ) :lol: i nie moge tego ni jak wyjąć, próbowałem wyłupać ale nie da rady, wywiercić wiertarką też się nie da, macie jakieś inne propozycje? :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 22 paź 2011, 14:20 przez variat_or, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2011, 15:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
tez miałem z tym problem musisz ta krawedz swiecy uciac i wtedy te ceramiczna czesc powinna wyjsc. (o ile pamietam bo dawno to robiłem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy