Dzisiaj jest 02 lut 2025, 0:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sie 2008, 17:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
Witam ponownie ! :D ... teraz nagle mam mały problem .. wymieniłem wszystkie części o których mówiłem.. ale jednak je jeszcze przytocze...( oczywiście Aprilia Rally LC)

Łożyska wału, rolki polini, karter, króciec ssacy , oczywiscie wszystkie uszczelki itd..wczesniej jakies 50 km przed tym remontem wymieniłem pierścienie..

ale przejdźmy do rzeczy ...

teraz z dźwiękiem itd i przyśpieszeniem jest wszystko wporządku.. nagle pewnego dnia ukazał się taki problem .. kiedy jade , normalnie się rozpędzam , bez jakichs szalenstw, ale rozpedze sie do 50-60 i nagle czuje takie. sru jakby strata mocy, nie gasnie czy cos... nie reaguje wtedy wcale na gaz... tak jakby puscil gaz calkiem i schodzi do wolnych obrotow, pochodzi tak chwile.. i nagle mozna znowu troche przyśpieszyc,normalnie reaguje na gaz... potem to sie powtarza , ale coraz prędzej przy mniejszych obrotach... czasem tez gaśnie..


nie mam pojęcia co to może być.. możliwe że to świeca ?? , możliwe, że to te pierścienie nie są dostarczająco dotarte i przy dotarciu tak muli i gaśnie ?? a może to coś ze sprzęgłem?? bo po takim czymś jedzie powoooli caly czas i nic wiecej, ale z kolei 'odpocznie' i znowu normalnie przyspiesza itd.. heh.. może ktoś cokolwiek może na ten temat powiedziec?? :(

juz byłem zadowolony że pośmigam , a tu znowu mnie zniechęciło :( heh

[ Dodano: Pon Sie 25, 2008 6:10 pm ]
dodam, że pierścienie są docierane już ponad 100km cos kolo 150... dokładnie nie wiem przestał działać licznik :(


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2008, 17:21 
*

Rejestracja: 15 kwie 2008, 21:04
Posty: 54
Lokalizacja: Międzychód
Pojazd:
Sprobój pokombionwać z kranikiem.. One czesto sie psują ;/ Możliwe też że masz gaźnik zapchany.. wyczysc go i przeczyść dysze.. Mozliwe że dostał sie tam jakiś syf ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 sie 2008, 22:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
Hmm.. na tyle ile udało mi się to naprawić... to wyregulowałem jeszcze raz inaczej gaźnik , tzn ... trochę wyższe obroty żeby nie gasł, a po 2 co ważniejsze to regulowałem powietrze na gaźnik... i tyle wystarczylo, tylko , że w tej chwili jakiś ma słabszy start na początku w porównaniu do tego jak startował po złożeniu .. :( ale jak już się wkręci na obroty to idzie dobrze :)




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2008, 18:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2008, 23:44
Posty: 18
Lokalizacja: łomża
Pojazd:
tez tak miałem musiałem 3 razy manetką na full żeby wysokie obroty były i za czwartym szedł jak rakieta
a jak 1 raz manetką dałem to musiałem do 20 km/h sie nogami odpychać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2008, 22:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
Masz tak nadal ?? ja już to dawno zrobiłem ;))) w razie czego jakby Ci się to powtorzyło, to wiedz , że to trzeba na gaźniku wyregulować powietrzem i wszystko wporządku :)) mój już od dołu ciągnie i leci jak rakieta ;) pzdr

[ Dodano: Nie Wrz 07, 2008 11:08 pm ]
ew. może to być jeszcze sprzęgło :) ale raczej jakby to było sprzęgło to by jechał tylko gdzieś do 10-20km/h i już nie przyspieszal:P




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2008, 7:40 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
DaroRallyLC pisze:
to wiedz , że to trzeba na gaźniku wyregulować powietrzem

Możesz to wyjaśnić jak się reguluje powietrze na gazniku,bo ja zawsze myślałem że powietrze jest wartością stałą :???:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2008, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
nieee. tam masz przecież 2 'dysze' . dwie srubki od gaźnika.. przecież jedna jest od paliwa czyli obrotów, a druga idzie od strony filtra, i dlatego tam ustawia się 'powietrze' ... najpierw tak jak masz te srubke dokrecasz na maxa oczywiscie w prawo , liczac dokladnie ile obrotów robi... potem zależnie od tego co dolega motorkowi, jak się zachowuje , do poprzedniej wartości np 2 obrotów dodajesz lub ujmujesz.. jak mi się wydaję to najczęściej ta wartość oscyluje w około 1,5-2 obroty :D




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2008, 21:01 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
A mnie się zawsze zdawało że tą jedna śrubka (tą na śrubokręt :wink: )reguluje się ilość paliwa, zaś tą drugą (też z nacięciem na śrubokret ale i z główką do ,,ręcznej obsługi'')reguluje się wolne obroty tzn paliwo już ustawione +powietrze.Po prostu -aby silnik nie gasł.
Ilość powietrza jest zależna od przepustowości gardzieli i dalej obstaje przy tym że jest stała.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2008, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
można regulować ilość powietrza ... czyli 'jakość' mieszanki :D chyba prawda ? ;]

[ Dodano: Pon Wrz 08, 2008 10:05 pm ]
tzn nie będę się kłócił , bo nie pamiętam na jakiej zasadzie dokładnie to działa. ale tą śrubką od strobny filtra , jakby reguluje się właśnie ilość powietrza w stosunku do ustawionych już 'obrotów' czyli paliwa , więc na moim przykładzie , jak dostawał więcej powietrza to miał lepsze osiągi lepiej wchodziłw obroty itd i nie zamulał ;> po prostu przed tym zabiegiem miał za mało powietrza.. o ;p albo ja źle to pojmuję :D




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2008, 21:06 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Niestety nieprawda :sad: Poczytaj na czym polega wzbogacenie mieszanki. :wink:
Na upartego dało by się pojechać bez śruby regulacyjnej wolnych obrotów. Ale bez śruby regulującej paliwo-NIE :!:
Regulacja powietrza może się odbyć przez wymianę filtra seria na stożek,lub odwrotnie.
Albo wręcz całkowite jego usunięcie.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2008, 21:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
noo tak , tak . ale w jakiś sposób działa to na poprawne funkcjonowanie ;] a ten sposób który podałem jest dobry na tę regulację , moze źle wyjaśniłem , omnibusem nie jestem , ale cóż :D na ile umiem na tyle wyjaśniam :D




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2008, 7:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 mar 2008, 8:06
Posty: 79
Lokalizacja: Góra
Pojazd:
Panowie xD ilość powietrza ,która dostaje się pod tłok jest stała, gardziel gaźnika ma przecież stały rozmiar np 17,5 nie zmieniamy jego rozmiaru przy regulacji ! :D Śrubka od strony filtra reguluje wysokość przepustynicy i ilość powietrza, która dostaje się przy wolnych obrotach, czyli nie pozwala na to aby przepustnica była za nisko co za tym idzie aby skuter nie zgasł kieyd chodzi na wolnych ! :D Położenie tej śrubki przestaje mieć znaczenie gdy jedziemy i mamy gaz w opór bądz, silnik nie reaguje już na regulacje tą śrubką kiedy już 1/4 będzie otwarta xD




_________________

Peugeot TKR:

->Airsal Sport 50 ccm
->Dzwon RMS
->Łożyska i simmeringi Top Racing HQ Eco
->Sprzęgło standard bo RMS to syf x)
->Wario Top Racing
->Zawór Tec Racing
->Świeca Beru
---> Yasuni R

V-max 80 z górki -|> Tłumik od TGB xD

Pozdro ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2008, 7:54 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Dlaczego napisałeś
DarkRider pisze:
Panowie xD
.Ja to wiem ,tylko kolega się ciut pogubił :wink: a też nie rzucił się jak Rejtan w progu :smile: A tak nawiasem nie można pisać
DarkRider pisze:
Śrubka od strony filtra reguluje wysokość przepustynicy
Bo u mnie jest orginalny Japoński gażnik Takei i od strony filtra jest śruba regulacyjna paliwa :sad: Ale to tylko taka dygresja :smile:
Pozdro :grin:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2008, 14:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:40
Posty: 275
Pojazd:
Wiecie w ogóle jak wygląda gaźnik i na jakiej zasadzie on działa? Proponuję się zapoznać z tym dokładnie i wtedy pisać.




_________________

Piaggio Typhoon X 2004 LC
WSK M06B3 125 1971
_____________________________________________________________________________________________

Malossi MHR Team 50ccm/70ccm
Malossi MHR Reed Valve
Malossi MHR RHQ Crankshaft
Malossi MHR OverRange
Malossi MHR Delta Clutch
Malossi GasBox
Polini For Race 3
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 wrz 2008, 14:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
no ja nie mówiłem że gardziel powiększa, tylko się zwiększa dawkę powietrza;> czyli wlasnie regulować niskie obroty zeby nie gasł ;> tylko inaczej, może nieco źle ubrałem to w słowa :D




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy