Dzisiaj jest 22 lut 2025, 19:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 20:07 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:57
Posty: 57
Pojazd:
Ja mam wymieniony tłumik tecnigasa next-r wariator sportowy polini teraz będę kupował cylinder 70 polini i pasek więc nie jest to seria




_________________

Tuning ;p haha nice


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 20:26 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
dawid303 pisze:
BO wszystkim padają na seri


No to żeś chłopie dowalił. Pozdro dla Ciebie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2010, 22:22
Posty: 403
Lokalizacja: Rawicz
Pojazd:
Więc tak tgb od 2007 chyba to mają wadliwe wały...W mojej okolicy to jak maja takie młode to wszysty juz wały maja pozminiane bo posiadała i nie zależnie czy lata na jednym czy normalnie jezdzi...

P.S
Dzięki za pozdro...Wzajemnie... :cool:




_________________

Sprzedam całą Aprilie SR na częsci
gg 1064217


Ostatnio zmieniony 01 wrz 2010, 20:30 przez dawid303, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 20:34 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Moich 3 znajomych ma TGB z 2007r i 1 z 2008. Ja mam z 2003 i nikomu z nas nie padł wał. Jeden ma ponad 10tyś i jeszcze 70cc, a z wałem nic się nie dzieje. To, że paru osobom na ileś tysięcy użytkowników padł wał to nie znaczy, że wszystkim padają wały.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 20:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
TZN komu ? ja już jeżdżę trochę mam ok 8 tys przejechane i wał śmiga, chociaż coś jest nie tak w tym TGB ale wał luzów nie ma ... tylko tyle że mam serię ,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 19:40 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:57
Posty: 57
Pojazd:
hmm




_________________

Tuning ;p haha nice


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2010, 22:47 przez KamilekJP, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 wrz 2010, 20:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jeśli cyl jest oryginalny i bez rys wyczuwalnych palcem to tak

jeśli jest oryginalny i ma rysy to szlif

jeśli jest nie oryginalny to on też będzie puchł w jakimś stopniu i może ci kompresja maleć po rozgrzaniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 22:46 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:57
Posty: 57
Pojazd:
Witam byłem teraz dosyć długo chory i nie miałem okazji zajrzeć do skutera ale ,już patrzyłem i są wyczuwalne rysy i na tłoku i na cylindrze. To opłaca się robić szlif i nowy tłok czy kupić nowy cylinder. Mam dwa do wyboru 1. http://sklep.mieloch.pl/p...7a3a8ff210547f9 i drugi http://sklep.mieloch.pl/p...7a3a8ff210547f9 czekam na pomoc PILNE




_________________

Tuning ;p haha nice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 9:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
popraw linki to raz

a dwa że jak masz mniej funduszy to lepiej orginał do szlifu+ verex , asso




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 10:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Cylindra nie sprawdza sie czy jest w dobrym stanie dotykając czy ma ryski powinno sie zmierzyć kompresje i wtedy ma sie pojęcie o tym w jakim on jest stanie.
Koszt szlifu seryjnego cylka z dobrym tłokiem to ok 150-200zł jeśli do mechanika dasz a jeśli samemu to powinneś sie w 150 zmieścić.

Popraw linki od tych cylków co dałeś to sie zastanowimy nad nimi




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 10:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ale uważam że skoro rysy są to raczej przytarty

chociaz to zależy czy głębokie te rysy ale tego kolega nie napisał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 11:32 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:57
Posty: 57
Pojazd:
te rysy są nie głębokie tylko lekko wyczuwalne. a linki juz daje




_________________

Tuning ;p haha nice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 11:33 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:57
Posty: 57
Pojazd:
http://allegro.pl/cylinder-kit-tec-hq-5 ... 99674.html to ten




_________________

Tuning ;p haha nice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 13:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ten cyl taki średnik

przy uważnym docieraniu i dobrym oleju pojeździ

ale lepiej byś wyszedł szlif + tłok porządny

daj może foto swojego cyla od środka to obczaimy te rysy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 15:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Szlif cie taniej wyjdzie niż ten cylek a nic więcej niż z serii z niego nie wyciśniesz




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 18:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
x2

i jeszcze nie wiadomo czy nie będzie puchł

ja się już raz przejechałem na chińskiej podróbie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 20:06 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:57
Posty: 57
Pojazd:
Mam do was prośbę napisze mi ktoś jak najlepiej dotrzeć skuter ile km po szlifie i ile kilometrów/h jak cos




_________________

Tuning ;p haha nice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 20:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Po szlifie powinieneś docierać tak przez 600-800km dolewając troszke oleju do 2t (nie mixol) bezpośrednio do paliwa i jeździć z prędkością tak 40km/h oczywiście czasem lekko mocniej przekręcić manetke żeby nie był cały czas na tych samych obrotach, oprócz tego jak jedziesz z górki to nie hamować cały czas hamulcem trzymając gaz tylko puścic manetke i niech silnik sam sobą hamuje a dopiero potem mu pomóc hamulcem. To chyba powinno ci wystarczyc




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 20:31 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:57
Posty: 57
Pojazd:
a tak słyszałem ze jak dobrze się dotrze to skuter może więcej wyciągnąć.A no właśnie mam pytanie bo mój ,TGB ma muła od 0-10km/h a po ma dobrego kopa ,co pomoże na tego muła ????




_________________

Tuning ;p haha nice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 20:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Zbyt miękkie sprężynki sprzęgła raczej. Wsadź hebo niebieskie i powinno być lepiej




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy