Dzisiaj jest 22 lut 2025, 23:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 16:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
o lol jakby spuchł i mi pierścionki ścisnął to bym już nicasilu nie miał

rysy by były na 100 wyczuwalne

to pierścionki przepuszczają


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2010, 16:18 przez seb94, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 17:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
piszę że trochę może puchnąć ale później jak stoi zimny zgaszony to ten tłok wróci do pierwotnych rozmiarów , bynajmniej tak jest w zwykłych żeliwnych cylkach , jak spuchnie mocno to AMEN .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 19:08 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
kazdy tlok puchnie dlatego daje sie luz montarzowy min 0.05mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 19:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
0.05 mm ? tego nawet gołym okiem nie zobaczysz. chyba chciałeś napisać 0.5 mm ?
tak każdy może puchnąć ale jeśli jest przebarwiony na brązowo to istnieje możliwość puchnięcia małego lub że będzie w niedługim czasie puchł , dla tego na początek warto dobrze wyregulować ten gaźnik to jest 10 minut roboty. a można sporo zaoszczędzić , czasu o pieniędzy na wymianę tłoka ... czego nie życzę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 19:37 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
tak 5setek luzu jak by bylo 0.5mm to bys szukal kompresi w oponach i dlatego jest wazne zeby lac dobry olej najlepiej pelno syntetyczny .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2010, 19:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
po to są pierścionki żeby niwelowały ten luz, 0.05 to jest nic więc co to ma do puchnięcia, takie puchnięcie to nie puchnięcie , zresztą nie ma co się kłócić .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2010, 17:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
olej zmienię na pełny syntetyk chyba że są jakieś przeciwwskazania (ściągnę cały stary)

ale trochę jeszcze przejadę

to raz

drugie pytanie czy mogę dać uszczelkę od airsala która się pogniotła przy zdejmowaniu i została wyrównana między dwoma płaskimi powierzchniami


trzy to czy mogę dać zamiast nakrętek na głowicę podkładki + nakrętki samo kontrujące teflonowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 21:57 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Screatch alkodras ma racje daje się 5 setek a nie 0,5 mm nawet mechanik mi mówił bo właśnie mi źle zrobili za dużo i szukał kompresji i nie znalazłem :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 22:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
może i tak, ale dla mnie to bez sensu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 15:56 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
Scratch, co jest dlaciebie bez sensu??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 17:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
że zostawiają 0.05 mm przecież to jest tylko 0.1 po obydwu stronach, to prawie nic , jak to ma wpływać na osiagi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 17:48 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
dzieki takiemu malemu luzowie dobrze jest uszczelniony i dlatego masz kompresje, to do czego sluza pierscienie po to zeby tlok nie tarl tylko pierscienie i taki sposob sie zmniejsza tarcie :) im mniejsze tarcie tym lepiej w obroty sie wkreca:) i dluzej zyje:d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 18:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
tylko że pierścienie się wysuwają czy jak to nazwać i one regulują właśnie ten luz a nie tłok ? mi tak się bynajmniej wydawało zawsze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2010, 18:54 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
one ciagle sa wysuniete tylko ze na zimnym bajdziej wychodza z zapiec a jak jest pieply to sie wszytsko powieksza i troszke mniej wychodza:) no tak reguluja ten luz ale przy tym uszczelniaja i dlatego tam wszytsko ma byc do setnych milimetra ????




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 18:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
tak, do setnych milimetra ale za to własnie pierścionki odpowiadają, a nie ma różnicy czy tłok ma 0.05 w to czy w to, pierścionki to niwelują, zresztą nie wart temat tej rozmowy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2010, 18:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wart wart

ten luz jest po to

że jak tłok w ac trochę spuchnie bo trochę to każdy zwiększy objętość

to żeby nie porysował cylindra tak jak podczas spuchnięcia całkowitego

bez luzu to jak tłok by spuchł to by ci się zablokował w cylu i nigdzie byś nie pojechał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 13:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
wiem o tym że jak spuchnie to skuter staje. dobra, nie warto postów nabijać bo i tak mi tego nie wytłumaczycie chyba bo ja to rozumuję inaczej a wy inaczej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 12:31 
**

Rejestracja: 17 paź 2009, 16:42
Posty: 276
Lokalizacja: lbn
Pojazd:
jak rozbierzsz pare silnikow to bedziesz wiedzial:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy