Dzisiaj jest 06 lis 2024, 5:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Kompresja
Post: 27 wrz 2010, 20:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
Witam, ostatnio zmierzyłem komprechę w mojej mhr replice i wyszło ok. 9 bar :/ W książeczce od tego cyla jest że ma 13,8:1 Moze moje urządzenie jest popsute bo jest dość stare... A wy jak mierzycie kompreche u siebie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 20:39 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Człowieku to co oni piszą w książeczkach to są bajki :D Znajdz mi motor, który ma kompresje 13,8 barów LOL. Przy takiej kompresji by ci uszczelki wydmuchało :D 9 Bar to bardzo dobra kompresja i nie ma co kombinować według mnie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 20:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 9:07
Posty: 330
Lokalizacja: sie wzieły motory?
Pojazd:
tofik ma racje:):D:D :evil:




_________________

odrestaurowywanie W-F-M

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=168204

zapraszam:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 16:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
A jak sprawdzałeś kompresje? Otwarta przepustnica na maxa? moto dobrze zagrzane ?
jesli masz te 9 barów to nie jest wcale tak dobrze. przy 8 juz na pewno powinien być remont więc wiesz.. Ale martw sie jak bedzie spadać ponizej 9 barów :P




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 16:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
ja w swoim mam teraz ok. 5-6 i jeździ, dobrze pali i w ogóle ;P Może moc nie jest jakas super :P ale daje rade 85km/h poleci ;)




_________________

http://www.youtube.com/user/Zimny1233?feature=mhee

ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 17:00 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
haha, kuplel ma 5 a nawet juz i nie cale pewnie i zapierdziala ostro:D , 8 to jest dobrze al ejak na 70ccm to 10-12 powinno byc i wtedy jest git majonez ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 17:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
hehe . Ohoho dziw że odpali :D z doswiadczenia wiem ze przy kompresji ponizej 6 barów silnik bardzo marudzi przy odpalenniu po nocy :D a Ty jeszcze taki v-max hehe :D pewnie sie bujasz 3 dni :P




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 19:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
No tak myślałem, że to 13,8 to bajka :) teac27, przepustnica była otwarta, ale ciepły to on za bardzo chyba nie był, tzn. po jeździe ale temperatury pracy wtedy nie miał. A mierzyłem to takim starym jeszcze z czasów PRL-u takim gumowym stożkowym cyckiem się to nakłada na otwór świecy obraca wałem. Może jest niedokładne, to muszę jeszcze sprawdzić, ale tam wyszło dokładnie jakieś 8,9 bara




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 19:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
teac27 pisze:
hehe . Ohoho dziw że odpali :D z doswiadczenia wiem ze przy kompresji ponizej 6 barów silnik bardzo marudzi przy odpalenniu po nocy :D a Ty jeszcze taki v-max hehe :D pewnie sie bujasz 3 dni :P



hmm, w 15sekundach na pewno się mieszczę :PP więc źle nie jest ;> na zime nowy cylek będzie... ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 12:51 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
teac27 pisze:
jesli masz te 9 barów to nie jest wcale tak dobrze. przy 8 juz na pewno powinien być remont więc wiesz.. Ale martw sie jak bedzie spadać ponizej 9 barów :P
a wlasnie zle gadasz ma 8 barów jest dobrze i nie czas na jakis remont ja mam 6 barów i dopiero robie a jak miał 7 to wszystko było oki po 3 dniach za pierwszym palił




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 15:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Kompresja która jest napisana w papierach moim zdaniem nigdy nie zgodzi się ze stanem faktycznym. U mnie niby ma być 12atm, po całkowitym remoncie na najlepszych częściach mam 9,8atm :roll:




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 17:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
10-9atm to jest jeszcze bardzo dobra kompresja i nie ma sie czym martwic.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 14:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Norma dla nowych silnikow jest 11-13 bar i nie prawda jest ze wydmuchuje wtedy uszczelki ... Jesli juz jezdzisz kilka km to wiadome tlok sie zuzywa bo to aluminium, wiec moze wystarczy tlok zmienic jak masz np selekcje A to zmien na B ;)




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 15:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
,, Kompresja która jest napisana w papierach moim zdaniem nigdy nie zgodzi się ze stanem faktycznym. U mnie niby ma być 12atm, po całkowitym remoncie na najlepszych częściach mam 9,8atm '' -----------------------
-----------------------
------------------- zalezy jak docierałeś kolego .... Ja jak w derbi wymieniałem tłoka to po zgraniu się pierscieni z tłokiem i tłok z cylindrem wyszło 10,4 bara ^^ z 7,6 bara . Więc jak cylinder jest dobry to wymiana tłoka napewno wystarczy. Tylko trzeba bardzo dobrze dobrać ...




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 15:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
dzisiaj mierzyłem w swoim moto kompresje i wyszło 6,5 atm. xD :lol:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 15:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
A co to za moto ?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 18:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Pojazd: Motorhispania Furia ... :roll: :lol:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 21:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Dodam też, że 400km temu wymieniłem tłok więc kompresja tragiczna i jade spokojnie 55 na 4 biegu i 70 jak ciągne do odcinki. dam 5 bieg i zamula. Zero mocy :P kiedyś coś z tym zrobie bo teraz szkoda siana :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 10:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2010, 10:44
Posty: 363
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
Ja muszę u siebie zmierzyć kompresje, bo ciężko pali na zimnym silniku trzeba kręcić z 3s żeby odpaliła a na ciepłym to z dotyku, ale jak zostawię ją na wolnych obrotach 2,2tys to po 2min zaczyna gasnąc.




_________________

YAMAHA YZF-R125

http://polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/YZF-R125/133926






YAMAHA JEST BOGIEM>>>JAZDA NAŁOGIEM>>>TUNING PODSTAWĄ>>>STUNT ZABAWĄ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 11:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Mi na ciepłym odpala od kopa nawet ręką :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy