Dzisiaj jest 06 lis 2024, 0:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2010, 23:15 
*

Rejestracja: 02 sie 2009, 12:55
Posty: 61
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Witam, mam takie proste pytanie na które nie potrafię znaleźć odpowiedzi, mianowicie czy jest jaka różnica między przerywaczami (3 piny) np. ten z allegro za 20 zł (No name) czy kosso za 55zł ?




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 23:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Nie odpowiem ci na te pytanie ale zapewne borykas się z problemem tym że ci nie mrygają kierunki , otóż jeżeli posaidasz stare kierunki to je podłącz tak jak kiedyś i schowaj je pod plastik , wtedy te led będą ci mrugać na 100%




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 9:29 
*

Rejestracja: 02 sie 2009, 12:55
Posty: 61
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
Nie chce dziadować, poza tym mam duże kierunki seryjne. Dlatego chciałbym żeby mi ktoś odpowiedział na moje pytanie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 11:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
pod kierunki led musisz kupićprzerywacz do ledów. I tyle . TAm pisze CI max ile wat np. 2x 15W . i na ile volt . Aku masz 12V pewnie. więc dobierasz. Nie kupuj takich w aluminiowej obudowie. bo to sa do np aut. TAm sie drut nagrzewa i dlatego przerywa.

2,3 piny ten co ma 3 . to 3 pin to masa. czyli bierzesz kabelek podłączasz do ramy motorka :)




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 12:52 
*

Rejestracja: 02 sie 2009, 12:55
Posty: 61
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
No to ja wiem że do kierunków LED, ale czy warto jest dokładać do przerywacza np. tego kosso za 55zł czy on będzie lepszy od tego za 25zł (no name). ? O to mi chodzi.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 15:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Ja bym brał tańszy ^^ no name :P bo po co drożej ? :D




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 17:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
A jeżeli nie mam akumulatora i chcę do siebie założyć ledowe kierunki to ten przerywacz będzie dobry i da się to wszystko dobrze podłączyć? http://allegro.pl/przerywacz-kierunkow- ... 78960.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 18:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak nie masz aku to nie podłączysz kierunków anie nic z tych rzeczy.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
To ciekawe jak teraz działają żarówkowe normalne...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 20:18 
*

Rejestracja: 02 lip 2010, 16:29
Posty: 44
Lokalizacja: Czarnków
Pojazd:
Dokładnie,w Husce też mam instalację bez ako :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 20:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Żarówki są na prąd zmienny zasilany z prądnicy a kierunki masz na stały.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 22:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
No ale bez aku nie ma stałego prądu, kierunki przygasają tak samo jak światła przy spadaniu obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 23:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
LEDy nie wiem czy wo gule będą działać na zmiennym i tak samo przerywacz. Musisz dokupić regulator, aku i zrobić instalacje do kierunków.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 17:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
a dlaczego miałyby nie działać jeśli żarówki chodzą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 19:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Bo żarówki są na prąd zmienny a kierunki LED nie ! Przerywacz się zapewne spali jak go pod zmienny podepniesz. Napisałem już ci wcześniej czemu.

Jak chcesz żeby było jak należy to kupujesz regulator do tego aku potem przerywacz itd.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 21:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:30
Posty: 409
Lokalizacja: Dobczyce / Kraków
Pojazd:
Ciekawe jakim cudem żarówki sa na prąd zmienny. Chyba nie wiesz co to jest elektroniku.




_________________

http://motoklub.malopolska.pl/ << Zapraszam na forum... MotoKlub Małopolska

Derbi Senda SM
Cagiva SuperCity 125 SM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 23:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To skoro jestes taki znawca to wytwarzaj prąd stały po przez prądnicę. Żeby wytworzyć prąd stały potrzebujesz alternatora z diodami prostowniczymi. Iskrownik Ducati z Sendy daje 2 fazy prądu zmiennego jedna na ramie a druga na żółtym kablu wychodzącym z niego.

Ja też myślałem kiedyś że wszystko jest na prąd stały ale jak robiłem elektrykę w moto właśnie w sendzie to się dowiedziałem jak jest z takimi prądnicami itd.

Zobacz sobie w elektryce w moto że same światła są na oddzielnym kablu a reszta podpięta na wspólnych np. wiatrak z klaksonem itd.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 paź 2010, 23:55 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy