Dzisiaj jest 13 lip 2025, 21:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 wrz 2010, 8:51 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 20:55
Posty: 66
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Mam pytanie. zmienilem sprezynki sprzegła na miekkie i skuter zaczał mi normalnie ruszac ( wczesniej musialem dac pol manetki ) ale pojawil sie problem... wydaje mi sie ze to sprezyna centralna bo jadac tak 20 km/h pasek ''schodzi nizej'' i skuter dostaje naglego kopa i obroty gwaltownie rosna ale tak przy 35 km/h gdy osiagnie ta predkosc to obroty juz sa za niskie i ma mula do 55km/h ale wtedy juz normalnie ciagnie do 75 km/h na prostej .. pomozcie... z gory dziekuje. :)




_________________

Alex


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 15:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Podaj czy ten yarox to seria czy coś masz tiuningowe? I jakie rolki i sprężyna?




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 15:55 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 20:55
Posty: 66
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Yarox seria tylko zdjęte blokady.. zostały zmienione czarne sprężynki na żółte żeby ''brał'' z niższych obrotów. To wszystko.

a rolki to 5 g... zapomniałem dodać.


Edytuj posty




_________________

Alex


Ostatnio zmieniony 16 paź 2010, 15:15 przez ALex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 15:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
kolego centralka i sprzęgła być może za miekkie są, rolki ok 4-4.5g musisz dac




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 16:12 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
ALex, włóż mocniejszą centralke np malossi żółtą ona Ci zlikwiduje te dziury w przyśpieszeniu ale może v-max Ci spaść lekko , spróbuj zmienić jeszcze rolki na 4,5 jak pisał Szafa ale to według mnie chodzi o centralkę bo te objawy które opisujesz to wskazują na to że masz za słaby docisk paska między talerzami czyli za słaba sprężyna :)


Ostatnio zmieniony 01 paź 2010, 16:16 przez Majkel92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 16:31 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 20:55
Posty: 66
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
ok dzięki ; ) a rolki jak dam 4-4,5 g to bd sie szybko bujał ale czy nie stracę za duzo na predkości ? chce po prostu zeby mi po prostej trzymal te 65 km/h jak teraz..




_________________

Alex




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 16:49 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
ALex pisze:
a rolki jak dam 4-4,5 g to bd sie szybko bujał ale czy nie stracę za duzo na predkości ?


Możesz trochę stracić z 3-5 km/h ale tego dokładnie nie wiadomo bo przy serii wydechu będzie Ci kręcił większe obroty i v-max może spaść , spróbuj z rolkami a jak nie to później włóż mocniejszą centralkę i cięższe rolki :)


Ostatnio zmieniony 01 paź 2010, 16:49 przez Majkel92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 17:12 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 20:55
Posty: 66
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
mam tlumik odblokowany wyglada jak sportowy xd ale firmowy kingway'a...




_________________

Alex




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 17:15 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
ALex pisze:
mam tlumik odblokowany wyglada jak sportowy xd ale firmowy kingway'a...


To seryjny z sportowym wyglądem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 12:22 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 20:55
Posty: 66
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
założyłem tak na próbę rolki 3,5 g bo takie akurat miałem... nic nie chciałem kupować i okazało się że dziury w przyspieszeniu zniknęły ale prędkość spadła do 55-60 km/h... wiec muszę kupić twardsza spreżyne ale założe rolki okolo 6 g czy będzie dobrze ?
Kupiłem sprężynę centralna Top Racing +22 % (czerwona) do tego sprzedawca doradził mi rolki 7,5 g , dziur w przyspieszeniu już nie ma predkość to koło 70 km/h... Co o tym myślicie ?

Edytuj posty




_________________

Alex


Ostatnio zmieniony 16 paź 2010, 15:16 przez ALex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 11:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Rolki za ciężkie, te 7,5g troche zamulą go szczególnie przy takiej sprężynie. No chyba że tak masz teraz założone i osiągi cie zadowalają to zostaw.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 12:23 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 20:55
Posty: 66
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Czyli jakie okolo powinny być rolki do tej sprężyny... zależało mi na v-max... ale jeżeli v-max się nie zmniejszy a przyspieszenie podskoczy to wolę zmniejszyć wagę rolek...




_________________

Alex




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 13:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Sprężyne zamiast dość mocnej 22proc weź 15%, do tego rolki ok. 1g lżejsze od seryjnych.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 8:34 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 20:55
Posty: 66
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Nie chce za bardzo inwestowac w nowa sprężyne i w ten skuter... Chciałbym wyregulować to rolkami.. Moze ktoś z was miał podobny skuter i części w nim... Dodam,że pasmo obrotów z najwyższym momentem obrotowym wynosi 6,500/obr.min. wieęc jakie rolki zastosować przy 22% sprężynie. Proszę o pomoc.




_________________

Alex




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 8:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Tak na oko to rolki ok.4-5g.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 21:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Ja pierdziele po co te sprężynki zmieniałeś Yarox lubi wysokie obroty :mrgreen: ja swojego katuje ile wlezie 2 opony w tym sezonie poszły :mrgreen:

Jak miałem serie to miałem wsadzone rolki do waria 4g. i nic więcej :mrgreen: i mi 80km/h licznikowe buczał :mrgreen:

Teraz mam wario Malossi Multivar rolki 5,5g Polini ( nie dawno kupiłem) Centralna Malossi Żółta sprężynki sprzęgła HEBO CZERWONE (też nie dawno kupiłem)

Żeby ruszyć muszę dać 3/4 gazu a najlepiej do końca :mrgreen: ale aż przód mu podnosi :mrgreen: Jak chcecie to wam nagram filmik (palenie gumy w garażu na betonie itp. a głównie z jakich obrotów startuje :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 19 paź 2010, 21:01 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 15:16 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 20:55
Posty: 66
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
DJPIECZYWO, a jakie sciagałeś blokady ?? Opisz wszytko po kolei jak możesz... moze mam gdzieś jeszcze..:( i dlatego nie moge dojść do ładu z nim ;/




_________________

Alex




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 15:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
DJPIECZYWO, no to dawaj filmik:)chetnie zobacze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2010, 19:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Kolanko wymieniasz na grubsze
i likwidujesz ten zawirowywacz spalin wygląda tak:
Obrazek

Wszystkie dzióry zatykasz tak ma wyglądać cały układa paliwowy:
Obrazek

I to wszystko nie ma więcej blokad. :mrgreen:


PS: Ktoś tam prosił o filmik - daje filmik nagrywany pod wiatr V-Max to 90km/h (GPS 92km/h, Samochód 95km/h, Motocykl obok 90km/h) - jeszcze dam filmik palenie gupy w garażu i start z obrotów :mrgreen: (to już wkrótce "!!" :D )

Setup w podpisie filmu :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=m_inQHSuMzI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2010, 13:10 
*

Rejestracja: 11 wrz 2010, 20:55
Posty: 66
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
wyjęłem całkowicie zawirowywacz spalin, paliwo i podcisnienie jest poprawione... przyspieszenie do 35 km/h podskoczylo o 100 % ale później przyspiesza tak samo... to jest chyba wina gaźnika... bo po zdjęciu zawirowywacza dostaje za dużą dawkę powietrza...




_________________

Alex


Ostatnio zmieniony 25 paź 2010, 13:11 przez ALex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy