Dzisiaj jest 22 lut 2025, 13:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 13:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
miękkie sprężynki ? możliwe ale sprawdź też okładziny/ rolki czy sprężynę bo to od tego też może być, jeśli okładziny są wydarte trochę lub tłuste, trzeba odtłuścić benzyną lub czymś podobnym, polecam denaturat ;) i przetrzeć szmatką, a jeśli są wydarte/nierówne to przetrzeć papierem ściernym a później jeszcze odtłuścić i powinno być ok


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2010, 15:24 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:57
Posty: 57
Pojazd:
Scratch, ja kupowałem nowe sprzęgło więc na pewno nie jest wytarte.Zobacze jeszcze czy nie są tłuste a i dziś wrzucę zdjęcia mojego cylka




_________________

Tuning ;p haha nice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2010, 19:11 
*

Rejestracja: 03 kwie 2010, 20:57
Posty: 57
Pojazd:
fotki mogę wysłać na gg jak ktoś chce




_________________

Tuning ;p haha nice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 12:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Cylinder nie ma nic do tego, raczej regulacja sprzęgła, przerabiałem to samo, teraz mam ok, włóż niebieskie hebo na start i będzie ok. jeszcze odkręć dzwon i okłądziny sprawdź. przemyj w benzynie, czy jak pisałem w denaturacie, czymś co Ci to odtłuści, wtedy będzie dobrze bo możliwe że lekko się ślizgają, teraz bd musiał swoje też trochę przeczyścić i gaźnik chyba też bo paliwo miałem z olejem od 4t ;) i teraz dziwnie chodzi :P a V-max ten sam :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 16:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Jak paliwo z olejem od 4t? Do 4t nie leje sie oleju przecież :P A jak miałeś z olejem to mógł ci sie na pierścieniach osadzić i będziesz mógł mieć z cylkiem problem




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 18:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
olej od 4t z przekładni :)
no wlasnie chyba mam problem mały, chociaż V-max ten sam ale wcześniej od 50 do 70 miał ładne przyśpieszenie, a teraz tak nie jest,
Ogólnie to sorka że zaśmiecam temat, ale jeszcze mam problem z małymi obrotami i to już było przed tą przygodą z olejem .
nie mogę tak wyregulować gaźnika, żeby jechać np 15 i go nie muliło, tzn jest takie coś jak by go odcięło i gasł . jutro się w to pobawie, możliwe że to od tego że mam olej z Orlenu za 18 zł :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 21:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Co u was ten olej taki drogi ;/ U mnie na orlenie on kosztuje 12zł a na wszystkich stacjach orlenowskich w koło po 18-20 :P Ja na tym oleju jeżdże cały czas i jest okk. To Zależy tylko od regulacji gaźnika, podobnie mam w skuterze ale nie zabieram sie nawet za to bo mi sie nie chce a i tak na nim nie jeżdze




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 21:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
no wlasnie, tego się nie da wyregulować u mnie za bardzo a lipa z tym bo nie mam obrotów większych jałowych i ogólnie jest tak że jadę 70 zahamuję a on gasnąć chce...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 22:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
A na postoju jak go odpalisz to musisz gazować żeby nie zgasł?




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 23:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
tak i nie , zależy ma bardzo małe obroty, jak pusacyjnie dam gazu czyli gwałtowanie bd dawał i odejmował tak 2-3 razy to jest ok i po chwili znów zalewa go/ za małą dawkę paliwa ma, nie wiem o co chodzi :) świeca czarna niby, czym wiecej powietrza mu dam tym gorzej, a powinno być ok .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 9:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Jest jeden sposób na to :P Bardzo prosty. Podkręć lekko linke od gazu pod kierownicą wtedy nie powinien gasnąć i powinno byc ok ;)




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 9:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
właśnie Ty mnie nie rozumiesz, bo jak chcę jechać powoli załóżmy że 10-15 Km/h to go wtedy od razu muli , tak samo nie mozna wyższych obrotów ustawić . zaraz idę się za to wziąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 16:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
A no to w takim razie pozostaje tylko czyszczenie i regulacja gaźnika




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 16:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
wyczyściłem i nic. mi się zdaje że to od fitra paliwa, bo po odpaleniu jest nie pełny i się nie napełnia, trochę paliwa na dnie w nim jest, ehh, nie mam przy sobie fiterka drugiego, mogę jedynie połączyć bez fitra paliwa wężyki ale nie wiem czy to "zdrowe".
bo np jest też tak że jadę w filterku paliwo jest mało ale jest a on nie chce jechać . zdejmę wężyk od fiterka górny i paliwo leci jak poj%^$$#




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 17:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Podłączenie bez filtra nie jest zbyt dobrym pomysłem bo gaźnik może sie zapchać albo coś z cylkiem stać. Możesz zmienić filtr i zobaczyć czy będzie jakaś różnica. To raptem pare złotych. Jesli nić sie nie zmieni to trzeba szukać innych powodów. Ale raczej to filtr nie jest bo jakby to był to przy każdej prędkości brakowało by ci paliwa. Najlepiej daj komus kto sie zna do regulacji




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 18:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
to nie jest od regulacji, tyle razy regulowałem go i było dobrze, to tak moze jak by podciśnienie nie zawsze działało. chociaż wątpię.
to jest coś po^&*() w gaźniku albo membrana. Do tego skuter dymi jak nie wiem co, nie spala chyba nawet mieszanki dobrze . bo by tak nie dymił,
to jest coś takiego że jak mu zakrece powietrza to jest źle jak odkręce też źle,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 14:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 14:25
Posty: 14
Pojazd:
Witam. Mam sprawę ponieważ posiadam TGB 303 R S i chce wstawic cylinder 65ccm i tłumik Tecnigasa i czy mi czego to nie zepsuje jak będeę jeździł na V max np czy mi nic sie nie stanie z wałem bo zbytnio nieznam sie na tym;) :)




_________________

Taiwan Golden Bee 303 RS:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 15:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
lukasz11114s, Nie warto kupowac tej 65 bo to naprawde jest 60 lepiej za te pieniadze kupic wariator uzywany.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 15:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 14:25
Posty: 14
Pojazd:
szymonkopa, wariator tez się kupi ale mi chodzi o to czy mi czegoś nie rozwali lub nie urwie:) Bo ja mam seryjnego TGB 303 Rs . i 65ccm i tłumik tecnigasa predkosc napewno zwiększy ale boje sie ze cos innego mi moze walnąc przy Vmax jak tak bede jezdził:P:)




_________________

Taiwan Golden Bee 303 RS:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 15:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 18:35
Posty: 905
Lokalizacja: Walce WLC IST!!!
Pojazd:
Pytanie jakie masz przełożenia? Bo jak 15/1 to zmiana cylka nic prawie do prędkości nie da ;/ więc nie opłaca sie to




_________________

TGB tUnInG xD
MOJA PSZCZÓŁKA xD >KLIKNIJ<

Kiedyś Foley TGB 303 rs

SILNIK NSR! SPRZEDAM!
http://allegro.pl/show_item.php?item=1320916468




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy