Dzisiaj jest 02 lis 2024, 13:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 paź 2010, 21:04 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Witam.
Mam taki problem... mam sende R z roku 2000. Na zębatce ponad 70 leciała gps'owe 65.Miała bardzo wysokie obroty, więc myślałem że po zmianie zębatki będzie wszystko ok. Dzisiaj założyłem zębatke ok 53. v - max to 75, a na szóstym biegu nie ma wgl mocy. Można powiedzieć że jest ona tylko po to żeby zmniejszyć obroty, bo prędkość stoi w miejscu. Cylinder świeżo dotarty - airsal sport 50cc. Co może być jeszcze w słabym stanie? Przebieg to ponad 13500 km... Z góry dzięki ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 21:05 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
jaki gaznik ?? wydech odblokowany ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 21:08 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
dellorto 14
Wydech zwężki nie ma. Jeszcze coś? Kumpel w x treme tylko zwężke z wydechu zdjął i mu 80 ponad leci na tych zębatkach co ja i na mniejszych kołach...




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
źle dotarłeś może i teraz taki skutek tego ze jedzie 70




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 6:14 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
wątpie... cylek docirałem dość długo, nie katowałem go.
Może on poprostu ma za duże przełożenia na prędkość i dlatego nie potrafi wyciągnąć na tej 6? Może jak bym dał do przodu jeden ząb mniej to by miał na tyle mocy żeby wycisnąć z tej 6 więcej?




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 11:45 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
ehh daj gaźnik 19mm i wybebesz tłumik dyfuzor i i czasami jeszcze końcówka jest z bebechami to ci da dużo albo kup sportowy komin ja na seri cylku mam zębatki 12/45 do tego leovince hm gaźnik 17,5 mm i ładnie idzie do 80km/h to super idzie powyżej to już wolniej ale to tylko 50cc więc i tak jest dobrze

popracujnadsowjaortografiaikorzystajzprzecnkoworazkropek <-- Popracuj nad swoją ortografią i korzystaj z przecinków oraz kropek. Prawda, że będzie się łatwiej innym czytać? Przeklinać też nie wolno... / Banakil




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie


Ostatnio zmieniony 05 paź 2010, 17:32 przez funekp, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 14:25 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
gaźnika nie chce zmieniać bo dużo jeżdżę i nie stać mnie na spalanie powyżej tych 4 - 4.5 litra jak mam teraz... ewentualnie 5 bym też przeżył.
Dyfuzor bym musiał rozciąć żeby to sprawdzić nie?
Końcówka czysta (sprawdzałem)
Sportowy... No dobrze by było ale jakieś najtańsze jakie byś polecił? bo nie chce za dużo wydać...




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 15:00 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
odkręciłeś końcówke i sprawdzałeś czy jak?? a co do gaźnika jak dasz ci na 14mm pali 4,5 l to masakra silnik pewnie zajechany już mi na gaźniku 17,5mm pali koło 4l




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 15:06 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
nom mi przy takiej ostrej jezdzie ostatnio spalił 4.1
ale kręciłem go praktycznie do końca (może z tysiąc obr zostało do końca)




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 15:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2010, 13:21
Posty: 14
Lokalizacja: Rypin
Pojazd:
Dyfek możesz mieć nie wybebeszony w co wątpię. Bo to 2000 rok także zapewne ktoś już to robić. Obadaj stan spawów. Jak są niedbałe to ktoś już rozcinał. Zobacz dyszę w gaźniku. Zębatki teraz masz dobre. Może już po prostu się zużywa. Czyli wymiana tłoka.




_________________

..Najpiękniejszy widok na świecie..to widok z wnętrza kasku..

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 16:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
A moze poprostu tak docierałes,ze zamuliłes cylek. Nie jeźdizłes pewnie rożnymi obrotami tylko na tych samych. Pewnie nie wiedziałes ze trzeba czasem przygazowac co 100km na chwile zeby sie pierscienie ułozyły.I własnie efekt.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 18:25 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Drifter16, pisze wyżej że dobrze dotarty... Co 100 może nie ale co 150 mu troche buta dałem.

Borek, Powiedz mi jak na nowym cylku może się już zużyć tłok?... Mam zrobione na nim może 1000 km, na skuterze już 11000 zrobiłem i wszystko wygląda jak nowe prawie




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 20:24 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
Drifter16 pisze:
A moze poprostu tak docierałes,ze zamuliłes cylek.



Pierwszy raz slysze o zamuleniu cylindra a docierałem juz kilkanascie cylindrow , nie wystepuje cos takiego jak zamulenie cylindra.


Igi, na 6 jakie kreci ci obr ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 20:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Dobra powiem ci tak . Że nicasil dociera sie maxymalnie 300km i przy 1000km juz jest planowanie by zmienić tłok; )

Edit:
maciek1006 pisze:
Pierwszy raz slysze o zamuleniu cylindra a docierałem juz kilkanascie cylindrow , nie wystepuje cos takiego jak zamulenie cylindra.

Źle sie wyraziłem . Chodziło mi o zamulenie silnika O.o .




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 05 paź 2010, 20:33 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 20:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Drifter16 pisze:
Dobra powiem ci tak . Że nicasil dociera sie maxymalnie 300km i przy 1000km juz jest planowanie by zmienić tłok; )

Edit:
maciek1006 pisze:
Pierwszy raz slysze o zamuleniu cylindra a docierałem juz kilkanascie cylindrow , nie wystepuje cos takiego jak zamulenie cylindra.

Źle sie wyraziłem . Chodziło mi o zamulenie silnika O.o .


Mówisz o Evo???




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2010, 20:36 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
mi sie wydaje ze Igi, ma poprostu blokady , nagraj filmik jak to jezdzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 13:56 
Zbanowany

Rejestracja: 11 cze 2010, 13:32
Posty: 279
Lokalizacja: wielkopolska
Pojazd:
kurde to śmieszne cylki na nicasilu sie przecież dociera 100-150km maks ja żeliwo tyle nie docierałem co ty nicasil




_________________

Kamill1910 pisze:
chcę już ruszać dodaję gazu a tu nie pobiera mocy tylko gaśnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 14:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Weźcie przestańcie słuchać driftera bo te jego 1100 postów to 1000 z tego to same pytania jaki olej, jak docierać, jak założyć pierścienie, jaki tłok kupić... a on nadal tkwi na tym samym poziomie wiedzy. :|




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 14:59 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
obroty tak na ucho ma z 8 tys. Do 1000 go nie docierałem. Mam na nim przejechane prawie 1000. Docierałem tak do 350 - 400 jakoś. Dotarty jest raczej dobrze... I weź mi nie gadaj takich głupot że po 1000 km sie zmienia tłok. Chyba że w malossi big bore...


Ostatnio zmieniony 06 paź 2010, 17:38 przez Igi, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 18:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
funekp pisze:
kurde to śmieszne cylki na nicasilu sie przecież dociera 100-150km

Zalezy jak kto dociera. Niektórzy zostawiają na 60min na chodzie i juz mają ich zdaniem dotarty,a niektorzy docierają po 200-300km.Znam paru takich . :wink:

Stasiu2 pisze:
Weźcie przestańcie słuchać driftera bo te jego 1100 postów to 1000 z tego to same pytania jaki olej, jak docierać, jak założyć pierścienie, jaki tłok kupić... a on nadal tkwi na tym samym poziomie wiedzy.

Uśmiałem sie nieźle. :lol: :lol:

Hmmm. A co twoja wypowiedź wnosi do tematu :?: :<




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy