Dzisiaj jest 22 lut 2025, 13:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 10:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Dobra to cylinder mam już raczej wybrany. Teraz pytanie jaką dysze wybrać, myślę nad 75-80-95, aktualnie mam 70 ale raczej za mała będzie.

Wiem, że nie da się tego dokładnie określić ale jakie rolki i ewentualnie centralke mam założyć? Aktualnie mam 5,1 g i jeszcze 7.0 g w garażu. Ale pewnie obydwie gramatury będą za ciężkie.




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 12:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
u mnie jest tak że im twardsza sprężyna tym cięższe rolki

bo jak do żółtej malossi dałem rolki 6g to się odpychać musiałem nogami bo takie obroty kręcił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2010, 20:20 
***

Rejestracja: 30 sie 2009, 21:00
Posty: 1147
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
elo_elo, dysza minimum 85. Rolki 5,1g powinny da rad, ale to wyjdzie w praktyce. Centralka to 22%. Jest to w miarę uniwersalna centralka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 14:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
sebek_TGB pisze:
elo_elo, dysza minimum 85. Rolki 5,1g powinny da rad, ale to wyjdzie w praktyce. Centralka to 22%. Jest to w miarę uniwersalna centralka.


2x :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 18:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Witam ponownie,
Pomyślałem troche i chyba wrzuce te łożyska bo boje się, że te seryjne zaraz się rozwalą. Możecie mi podać oznaczenia łożysk które wejdą? Albo dajcie jakiś link najlepiej do mielocha.




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 18:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Z oznaczeniami będzie ciężko. Podczas wymiany jak już wyjmiesz seryjne to idź do najbliższego sklepu z łożyskami u Ciebie w mieście, nie muszą to byc jakieś super extra.
Dobrze będzie jeśli kupisz z luzem c3.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 18:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
elo_elo pisze:
Witam ponownie,
Pomyślałem troche i chyba wrzuce te łożyska bo boje się, że te seryjne zaraz się rozwalą. Możecie mi podać oznaczenia łożysk które wejdą? Albo dajcie jakiś link najlepiej do mielocha.


po co zmieniać łożyska na wale ? Przecież one mogą mieć byczy luz a i tak Ci się nie rozwalą , tylko walić będą ....


a tak pzoatym jak się bawić w tuningi i te sprawy to zmienia się od razu wał i łożyska w tedy ma się 100% pewności , że nic się nie zrypie .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 19:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
jarek337, Niby tak, ale to już są koszta a stary wał na nowych łożyskach już ma lżej. Z tego co pamiętam to elo_elo, ma jeszcze zablokowany moduł więc wał jest w jak najlepszym stanie- tak uważam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 20:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:24
Posty: 281
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
No ja tam nie wiem w jakim stanie miał wał , ale ponoć tgb ma slabe wały (tak wpierał mi przynajmniej jeden użytkownik tego forum) . Jeśli myśli o dalszym tuningowaniu skuta to myśle ,ze wał i łożyska to podstawa dalszych ulepszeń .




_________________

http://www.polskajazda.pl/Profil,Italje ... ster/54034

Obrazek

"Twoja racja mój spokój"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 21:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Problem wału dotyczy raczej starszych roczników :P . Polini czy Malossi Sport nie wykręcą takich wysokich obrotów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 17:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Wał powinienem mieć w dobrym stanie, ponieważ ani razu nie przekroczył 9,5 tyś obrotów. To łożyska lepiej wymienić czy darować sobie. Przebieg to: coś miedzy 5-6 tyś km.




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 17:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Ja miałem identyczną sytuację, wymieniłem łożyska z cylindrem i innymi częściami ~2k km temu i nic się nie dzieje :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 18:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Dobra już sobie troche pomyślałem i wymieniam te łożyska. Możecie mi podać dokładny rozmiar, luz łożysk i uszczelniaczy które podejdą do mojego TGB? Oczywiście najlepiej SKF.




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2010, 19:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
Jeśli jesteś zainteresowany to mam na sprzedaż Polini Sporta w BDB stanie :cool:
Musisz wyjąc łożyska i zanieść je do sklepu. Sam zakładałem taki temat i nie uzyskałem żadnej sensownej odpowiedzi :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 15:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Nie chcę zakładać nowego tematu, więc tu się zapytam. Jaką kupić świecę do 70cc? Seryjnie miałem NGK BPR7HS jeśli dobrze pamiętam.




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2010, 16:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
elo_elo, NGK BR8HSA -taka jest zalecana do Malossi Sporta (ulotka kolegi) więc można ją stosowac do każdego innego sporta, tak uważam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 15:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 16:03
Posty: 233
Lokalizacja: Skąd: Skąd: Skąd:
Pojazd:
Może jeszcze ktoś się wypowie w sprawie wyboru świecy?




_________________

Obrazek

Obrazek"By szczyty zdobywać czasu i pracy trzeba."Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2010, 18:24 
***

Rejestracja: 12 lis 2009, 14:58
Posty: 689
Pojazd:
A co tu jeszcze dopowiadać - kupujesz BR8HSA i tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy