Dzisiaj jest 18 sie 2025, 15:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 paź 2010, 17:37 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Witam, mam taki problem.. Apka ciężko odpala, w ogóle nie trzymie wolnych obrotów, moim zdaniem to jakaś nieszczerlonośc ale nie mam pojęia gdzie.. :/ Gaźnik wyczyszczony nowy zawór. dodaje filmik co się dzieje z apką, zwiekszylem dawke paliwa i bez roznicy, jak sie wkreci to chodzi normalnie, z reszta sami popatrzcie:
http://www.youtube.com/watch?v=9qbAIsfCiK8
ten taki dźwięk na końcu jak przygasa mnie zastanawia.. Doradźcie cos.. :(
Na iskrze w ogole ciezko mial zalapac dalem stara ngk i tak chodzi..


EDIT
moje ostatnie spostrzerzenia. Jak trochę postoi niekopany to trzeba trochusię nakopać, żeby w końcu odpalił... Czy ma wkład filtra czy nie pali tak samo, trochę różnica w dźwięku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 18:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Więc jak już to ma za dużo paliwka bo go zalewa. Regulowałeś śrubą od wolnych? Zdejm całkiem filtr a nie samą wkładke i próbuj. Zobacz czy zaworek iglicowy się domyka do końca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 18:23 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
jak ten zaworek niby sprawdzić? Czyściłem gaxnik tam wydawało się wszystko ok.. ;] Bez filtra teza normalnie odpalił, ale oczywiśćie tropchę gauzu i ssanie musiał mieć. jak przydkładam powoli palca do otworu w filtrze poweitrza to przygasa więc lewego powietrza nie łapie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 18:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Zobacz może ci sie zacina pływak,weź iglice zrób o jeden ząbek na dół ( zabezpieczenie wyżej ) i zmniejsz mu doplyw paliwa. Bo wygląda na to jakby sie zalewał.Sprawdź też świece czy zalana czy sucha.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 06 paź 2010, 18:25 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 18:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Ssanie też ci się mogło zaciąć. Zaworek iglicowy sprawdzasz tak że wyciągasz gaźnik, odkręcasz śrubki od komory pływakowej, zdejmujesz pokrywke, dmuchasz w miejsce gdzie paliwo dochodzi do gaźnika i palcem przyciskasz pływak do góry. Jak dopływ się zatka to jest good.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 18:57 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Drifter16, świecę zalewa, zwiększyłem mu wczoraj dawkę paliwa.. żadnej różnicy. Ok jutro postaram sie sprawdzic zaworek dzieki panowie. ;]

a może to być wina modułu zapłonowego?


Ostatnio zmieniony 06 paź 2010, 19:06 przez Donmen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 19:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
A ssanie automatyczne czy ręczne :?:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 19:20 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Drifter16, ręczne, sprawne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 20:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Przebieg?
U mnie jak skuter tracił kompresje, to nie chciał na wolnych chodzić, tylko gasł co chwilę.
Pierścienie też mozesz zobaczyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 20:31 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
lucek15, no własnie ponad 45 tys bedzie mieć, ja go mam od 29tys.. Więcej ma bo od jakiego czasu linki nie mam.lucek15, ale chodzi o to, że on tylko na wolnych, jak się wkręci to chodzi normalnie..
Sprawdze kompresje juz nie dlugo;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 21:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
To samo miałem:)
Tyle, że sporo mniejszy przebieg, bo 27tys.km:)
Wolne musisz podtrzymywać, a jak masz jechać to jest normalnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 16:06 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
kompresja 5.7b i wszystko jasne..Tylko, żę moierzyłem na zimnym silniku, czy to ma duże znaczenie?

Co sądzicie o tłokach rms??


Ostatnio zmieniony 07 paź 2010, 18:45 przez Donmen, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 16:24 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
tłok ma dziurkę..
Obrazek
http://img137.imageshack.us/i/zdjcie0207.jpg

Gładź cylka dobra raczej?

Obrazek
http://img100.imageshack.us/f/zdjcie0206.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2010, 21:22
Posty: 17
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Skoro i tak już rozebrales cylek, to na Twoim miejscu bym wsadzil jakiegos sporta 70 :) i bys sobie latal :d bo i tak bys musial docierac i tak. :) a tak to masz wiecej mocy jeszcze :D.
wedlug mnie jak tlok to Meteor. Duzo osob chwali :)




_________________

Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł Stróż potrafi latać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 20:54 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
keczo95, nie każdy ma fundusze na taką inwestycję, pozatym tyle zriobic to nie robota, do 70ccm musiałbym łożyska wymieniać. Na razie kupuję tłok rmsa i zakładam na tym. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 21:04 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
tłok kup vertex:) zapłacisz sporo ale będziesz pewny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 14:12 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
no i wszystko ładnie złożyłem... I dalej nie utrzymuje wolnych obrotów! :/ może to być spowodowane brakiem linku gazu? mam tylko taki kawałek i sobie gazuje, może na lince też się jakoś to ustawia, hmm? Dałem więcej paliwa i trochę lepiej trzymie, najlepiej na ssaniu, ale bez jaj zaś taką dawkę paliwa.. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2010, 18:59 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
świeca zalana, czy daję najmniejszą dawkę paliwa czy największa. Po tłumiku sie jakby olej leje, może temu, że na 2 l wlałem ok 40ml? ;D ludzie doradźcie cos. ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2010, 20:25 
*

Rejestracja: 08 cze 2010, 19:27
Posty: 61
Lokalizacja: Wadowice
Pojazd:
Doszedłem ze znajomym do wnioskju, żę to na pewno gaźnik. Gdy gaźnik się napełni dam ssanie i odepne weżyk od podciśnienia to trzymie wolne obroty, póki ma paliwo, potem trzeba podpiać od podcisnienia i zaś. nie mam filtra paliwa. jak zaś zapnę wyłącze ssanie po prostu się dusi i btakujke mu paliwa. Wiec może wieksza dysza, czy to na pewno to?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy