Dzisiaj jest 18 lip 2025, 21:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 paź 2010, 13:35 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 13:23
Posty: 7
Pojazd:
Cześć. Jestem w posiadaniu Rometa 777. Trochę mi się już znudził i postanowiłem zwiększyć jego moc, gdyż aktualna jest dosyć żałosna i mnie nie zadowala. Nie mam na to dużo kaski. Nie chodzi mi tutaj o profesjonalny tuning częściami za tysiąc złotych a coś tańszego co poprawi mi osiągi skutera. Poszperałem trochę po allegro oraz forach i znalazłem taki zestawik: KLIK , gdzieś wyczytałem, że taki KIT da mi większą moc niż tylko cylinder stąd ten wybór. Do tego chciałbym jeszcze dokupić ten wariator: KLIK . Tutaj moje pytanko, jest to dobry wybór? Zdaje sobie sprawę, że jest to tylko chińczyk i części raczej też lecz tak jak mówiłem nie opłaca mi się wkładać w ten skuter kupę kasy, a i tak zamierzam go kiedyś sprzedać. Po drugie, coś jeszcze będę musiał do tego dokupić? Ze sprzęgłem nie będzie problemów?

Proszę o dobre rady, co z tym fantem zrobić.
Pozdrawiam.

PS: Proszę nie pisać durnych komentarzy typu: "sprzedaj to chińskie gówno i kup coś porządnego", dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 14:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Magni, to będzie latać na tym.

By tylko pojeździć może w to zainwestować te pare złotych.. ale dla mnie to i tak nie można nazwać tuningiem.. masz rację nie wkładaj w to kasy, bo chińczyki tracą od razu na wartości, teraz żałuje że w swojego wsadziłem drugiego Quantuma. :<




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 17:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2010, 21:03
Posty: 188
Lokalizacja: Biker boyz lubin
Pojazd:
Magni, wystarczy cylek ten co masz w linku z wałkiem itd ,a wario jakieś lepsze naraku,malossi.




_________________

Romet 777 SPORT
+cylinder- 72cm \ROLKI MALLOSI 5.2
+sprężynki- sprzęgła HEBO 1500+
+wał WM
+wałek - rozrządu
+sprężyna dociskowa +7 MALOSSI
+świeca irydowa
+opona AVINA
+Pasek ATHENA
+Polerka gaźnika +dysza 85
+pierścienie Wm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=657071#657071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 18:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Nie inwestuj w 4t. Sam wiem po sobie. Na początku będzie ok. Ale potem wszystko Ci się posypie na raz. Jak coś to odkładaj kasę na silnik od piaggio lub gilery. Wsadzisz i będziesz miał w serii moc taką jak w 4t po dosyć niezłym tuningu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 19:15 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 13:23
Posty: 7
Pojazd:
Piórek pisze:
Nie inwestuj w 4t. Sam wiem po sobie. Na początku będzie ok. Ale potem wszystko Ci się posypie na raz. Jak coś to odkładaj kasę na silnik od piaggio lub gilery. Wsadzisz i będziesz miał w serii moc taką jak w 4t po dosyć niezłym tuningu.



Nie wiem czy jest sens wkładać w to lepszy silnik? Jak już to mam zamiar kupić coś używanego na wiosnę, chyba nie ma sensu trzymać tego, co i tak nie jest najlepszej jakości? Ile taki silniczek mógłby kosztować? Ile pojeżdżę na tym tuningu? Szczerze to chciałbym trochę go podrasować, dotrzeć i wtedy spróbować sprzedać. Będzie mocniejszy i szybszy więc będzie większa szansa na dobrego kupca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 19:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2010, 21:03
Posty: 188
Lokalizacja: Biker boyz lubin
Pojazd:
Magni, ja jakoś mam już przejechane 15tyś a mam taki sam model jak ty ,tylko taki tun jak w podpisie :) jeździ ,jeździ .




_________________

Romet 777 SPORT
+cylinder- 72cm \ROLKI MALLOSI 5.2
+sprężynki- sprzęgła HEBO 1500+
+wał WM
+wałek - rozrządu
+sprężyna dociskowa +7 MALOSSI
+świeca irydowa
+opona AVINA
+Pasek ATHENA
+Polerka gaźnika +dysza 85
+pierścienie Wm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=657071#657071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 19:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 9:52
Posty: 291
Pojazd:
Wydasz na części 200, a sprzedasz o 100 drożej. Ludzie nie kupują tuningowanych skuterów, ponieważ wtedy przychodzi do głowy myśl, że był katowany. Sprzedaj oryginalny i powiedz, że możesz go nawet zablokować dla bezpieczeństwa pociechy kupującego. Dopisz, że był garażowany, naprawiany w serwisie itp. To zaplusuje. Możesz dodać, że jeździłeś nim tylko do szkoły/pracy. Wtedy łatwiej pójdzie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 19:35 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 13:23
Posty: 7
Pojazd:
Okej. Więc chyba zrobię tak jak mówiłem.
Teraz pytanie, zamówić te części, które podałem w pierwszym poście? Chodzi mi o cały kit i wariator. Jakie rolki do tego wrzucić? lukasz01, w opisie masz coś jeszcze o sprężynach. Jakie tu trzeba dokupić?

Ten wariator, który tam podałem zamawiać czy nie ma to sensu? Aktualnie nie mam funduszy na droższe.


//Edit:

Lub zrobię tak jak pisze Radzimierz, ciężki wybór.


Ostatnio zmieniony 08 paź 2010, 19:37 przez Magni, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 19:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2010, 21:03
Posty: 188
Lokalizacja: Biker boyz lubin
Pojazd:
Magni, ten wario jak chcesz zamów, ale z jakość on zbytnio nie daje rady ,sam wolę meć orgin niż kupić ten ;p .Co do sprężynek itd to się bawisz jak wstawisz cycek ,wałek itd .wtedy regulujesz napęd .Ja szczerze dałem za swój tun mało ;p .a zamyka szafę ;]




_________________

Romet 777 SPORT
+cylinder- 72cm \ROLKI MALLOSI 5.2
+sprężynki- sprzęgła HEBO 1500+
+wał WM
+wałek - rozrządu
+sprężyna dociskowa +7 MALOSSI
+świeca irydowa
+opona AVINA
+Pasek ATHENA
+Polerka gaźnika +dysza 85
+pierścienie Wm
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=657071#657071




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 20:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Jak już coś to sam cylinder 72ccm bez głowicy itp wsadź. To już sporo kopa da w porównaniu do serii. I w tedy dotrzyj i od razu na sell. :P
lukasz01 Mój agility po 27tyś zaczął się sypać :< Ale nie był oszczędzany. (stunt i te sprawy)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 20:58 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 13:23
Posty: 7
Pojazd:
W takim razie co myślicie o tym cylindrze? KLIK Od razu z dyszą. Cena bardzo mała co mi pasuje.

Podsumowując. Wkładam tylko ten cylinder (czy coś jeszcze do tego?), docieram, sprzedaje i rozglądam się za czymś lepszym. Peugot, zipp, Piagio?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2010, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
nie kupuj tego... pochodzi Ci to góra 200Km... Przecież tyle co ten cały zestaw to kosztuje sam pierścień do porządnego cyla... chyba że kupisz i odrazu sprzedajesz, bo tak to nie dotrzesz go i już się zatrze...


Ostatnio zmieniony 08 paź 2010, 21:54 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2010, 8:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
sebagbw Aż tak to nie będzie :) Mi każdy china cyl wytrzymywał 3tyś km w niezłej jeździe :P Stunt.
Magni Kupuj ten cylinder dotrzyj z 150km bo więcej to nawet się nie opyla i szukaj kupca na ten sprzęt :)
A co do skuterków które polecam to wszystkie yamahy , aprilki , piaggio , gilerki , malaguti, peżoty itp. Ważne aby było w 2t i na gaźniku. Bo jak wtryski to już trzeba mocno dbać o nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2010, 11:34 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 13:23
Posty: 7
Pojazd:
Dzięki Piórek, tak właśnie zrobię. Jak myślicie, uda mi się wziąć za niego dwa patyki? Długo pojeżdżę na używanym 10'cio latku? Z tego co pisaliście to raczej będę się rozglądał za serią, pomijając tuningowane.

Edit: Skuterek jest z 2008.


Ostatnio zmieniony 09 paź 2010, 11:35 przez Magni, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2010, 12:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
myśle że 2 nie weźmiesz za niego... 1800 maks... ja za swojego keewaya 2 lata temu czyli 3 letni był dałem 1300zł, a miał w sobie wydech leo vince tt i wario hebo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 7:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Wystaw 1999zł. I puść go za 1900zł. Jak znajdziesz seryjny markowy skuterek, który będzie zadbany to możesz przejeździć baaaaaardzo długo bez remontów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 8:00 
Zbanowany

Rejestracja: 26 mar 2010, 17:50
Posty: 645
Lokalizacja: DB
Pojazd:
nie słuchaj ich jak idzie na sell to docieraj +-100km i na sprzedanie a napisać możesz że go docierałeś 300km xD po co cyl za 200 zł jak kolega kupił taki sam też za 50 i na kole śmiga;p




_________________

Kamek46 napisał : pasażer przy dohamowaniach "leci na mnie :twisted: ", jeśli jest to pasażerka to można uznać to jako plus, gorzej gdy jest to kolega :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 10:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
przemo15, tu nie chodzi o moc, bo mocy to on będzie miał sporo:P ale o żywotność, takie tłoki puchną niewiadomo czemu itd. I żywotność tych cylindrów w 90% przypadków to dosłownie kilkaset kilometrów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 15:50 
*

Rejestracja: 08 paź 2010, 13:23
Posty: 7
Pojazd:
A między tamtym cylinder a na przykład TYM lub TYM będzie jakaś większa różnica w wytrzymałości? Chciałbym żeby chociaż te 1000 kilometrów wytrzymał. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 17:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
sebagbw Już tak nie przesadzaj. Ja jeździłem na trzech cylindrach i każdy po 2-4 tyś wytrzymał(w dobrym katowaniu). Kolega też śmiga na takim i nic się nie dzieje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy