Dzisiaj jest 18 sie 2025, 19:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 paź 2010, 21:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Witam mam skuter z silnikiem od malagif15

SETUP:
-Stożek Revo-stype
-Gaźnik Japan 12mm dysza 95
-Cylinder Stage6 Streetrace 70ccm
-wydech ZX
-wario seria rolki 5,5gram
-czarna hebo centralka
-sprężynki czerwone

Skuter dobrze się wkręca odpala od kopa.. Bardzo ładnie pracuje ale...
wystarczy że będę jechał 500metrow tak z prędkością 70 to zrobi bu... i zgasnie po chwili zapale i moge jechać dalej.. Ewidentnie się grzeje tłok: Przeszłość cylindra to tak:
Został kupiony docierałem go 200km i powoli zacząłem mu dawać gazu.. i wypadło mi zabezpieczenie zatarł się jednym słowem lipton. Został zrobiony szlif (4)(47,80) tłok firmy meteor.. zaczeło się strasznie... nie mogłem przejechać 2km bez zgaśniecia z predkością 25.... ( a silnik pracował kilka godzin zanim pozwoliłem się gdziekolwiek nim ruszyć). Z czasem (mniejsze odcinki trasy) dotarło się troszkę, przestał się tak grzać, więc po 180km docisnąłem go do 70km/h stanął Amen! Pierscienie wtopiły się w tłok. W domu wszystko rozebrałem cylek cały! pierscienie wyjąłem rowki oczyściłem papierem ściaernym założyłem pierscienie.. znowu działa wszystko. Odpala od kopa, moc taka sama.Teraz wygląda sprawa tak że mogę zrobic troche więcej bez problemu kilometrów z predkością do 50km/h. Nic mu się nie dzieje jak wcisne opór na 10sekund... i jedzie koło 100... więc dlaczego tak strasznie się grzeje przy prędkości 70km na dystansie może 2-3 razy większym kiedy mogę jechać na maxa? Nie ma nieszczelości bo na 2silnikach ten cylinder reaguje tak samo... więc czy to może być np.. za mala dysza? albo za mały gaźnik i przez to tak się grzać? Skuter jest dobrze wyregulowany, z gazu idzie na koło za sprawą małego koła 10' (13' idą z allegro) osiąga predkość 85 po prostej i pod górke (rolki troche za lekkie) Takie osiągi uzyskuje na połowie manecie... Napiszcie co myślicie na ten temat... z góry dzięki:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 21:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Może być spowodowane między innymi zbyt małym gaźnikiem do tego cylindra.
Choć myślę, że to nie tu tkwi problem. Może źle go docierasz ?




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 22:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Rozgrzewam przed jazdą.. nie trzymam wysokich obrotów.. pokonuje trasy max 5km... więc nie wydaje mi się żebym go źle docierał.. olej to catrol co prawda mineral ale 38zł kosztował:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 23:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Nie kapuje. Grzeje sie gdy jedziesz na 3/4 manetki ?
Ja spróbowałbym na seryjnym filtrze przy tej samej dyszy




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 0:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2010, 11:23
Posty: 192
Pojazd:
Ja też nie kapuje. Grzeje Ci się bardzo tak? A ile km go docierałeś/docierasz? bo widzę że jesteś strasznie napalony i ciężko Ci jeździć max 50km/h na dotarciu.

Poza tym na dotarciu w szczególności, lepszym wyjściem byłby seryjny filtr.


Ostatnio zmieniony 11 paź 2010, 0:16 przez haddi, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 14:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
zmień gaźnik bo wiecej paliwa = spaliny zabieraja wiecej ciepła




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 15:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Na 3/4 manety osiaga jakby maksymalna predkość, później rosną jedynie obroty, a prędkośc jest taka sama... a grzeje sie dużo wcześniej:) Chodzi mi o stałą prędkość... jak jade zalóżmy 70 przez 1km to padnie bo bedzie sie grzał... na chwile mogę przycisnąć max i nic sie nie dzieje... jedynie jak trzymam go troche na lekko wyższych obrotach.. Seyjny filtr mowicie... może i tak zrobie... :) Docierałem go tak: z 6godzin sama praca silnika + 250km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 16:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2010, 15:28
Posty: 366
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Najważniejsze, ty masz AC czy LC ?!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 16:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
AC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 18:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
dobrze Ci mówią, za mały gaźnik masz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 19:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
No więc chyba tak jak obstawiałem... A nie wystarczyło by jakbym dał większą dysze? i zachował stożek? Albo większa dysza i seria filtr, lub ta dysza i seria filtr? Bo narazie nie mam kasy na gaźnik...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 12:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
możesz próbować na seryjnym filtrze i większej dyszy. Ale to i tak nie ma porównania z większym gaźnikiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 16:53 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
To poczekaj i uzbieraj. Śpieszy ci się gdzieś? Koniecznie potrzebny ci skuter teraz? Lepiej być cierpliwym. Poważnie ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 17:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Spróbuj ten orginalny filtr




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
No więc efekt taki;) Spróbowałem na seryjnym filtrze zamuła-->regulacja-->zamuła nie wkręca sie na obroty, więc wróciłem do stożka dałem mu więcej mieszanki... i bede zbierał na gaźnik chyba, bo innego wyjścia nie widze.. PS Urwała mi się linka od gazu:/ więc teraz mam czas... do tego setupu 17,5dellorto wystarczy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 17:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
spokojnie da radę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 18:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
17,5 wystarczy :) lecz jak warto poszukać 19, fajniej będzie chodzić :) 17,5 do 50cc bardziej :) Lecz jeśli znajdziesz okazje, i nie masz zbyt dużo kasy to kup 17,5 :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 19:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Różnica nie jest taka duża między 19 a 17.5 ale czy w spalaniu jest znaczna?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy