Dzisiaj jest 26 sie 2025, 23:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 paź 2010, 17:11 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 20:56
Posty: 62
Lokalizacja: Kalna
Pojazd:
Podobno jeżeli skrócimy tuleję wariatora o o.k. 1mm 1,5mm to Skuter ma lepszy v-max i przyspieszeni. Jak dokładnie to zrobić, z której strony?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 17:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
V-Max wzrośnie ale kosztem przyśpieszenia, będzie dużo mułów. Według mnie nie warto skracać tulei. Jak byś chciał skracać to na tokarce, bez różnicy z której strony.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2010, 18:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 8:10
Posty: 357
Lokalizacja: Kolbuszowa\Rzeszów
Pojazd:
Ja skróciłem 1mm i nic przyspieszenia nie straciłem a 5km\h wiecej :D




_________________

Tec Racing 17,5mm (PHBN)-dysza 80
Polini speed control(6.7g)
Malossi X-Kevlar
Laser X-Pro
Sprzęgło RMS Racing Pro
Filtr powietrza-wkład gąbkowy-Polini
Sprężyna centralna Top Performances(odpowiednik HEBO +90)
Moduł CDI NEW RACING




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 14:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
pumba10022 pisze:
V-Max wzrośnie ale kosztem przyśpieszenia, będzie dużo mułów.

Kto Ci takich głupot naopowiadał? :shock:
Tuleję możemy skrócić tylko wtedy, gdy pasek nie jest starty a nie wchodzi na samą górę. Najlepiej skracać co 0,5mm i sprawdzać, bo wydłużyć nie wydłużymy a jeździć na za krótkiej się nie będzie dało.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 14:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
Jak coś to wystarczy dać podkładki. Jak za mocno skrócisz, to będą muły, bo pasek będzie miał inny bieg :wink:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 14:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Booyaka, wiem to z własnego doświadczenia, Założyłem tuleje krótszą o niecały milimetr, przyspieszenie sie pogorszyło, było wręcz fatalne, dużo dziur i luk w przyśpieszeniu to skutek krótszej tulei u mnie.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 15:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2010, 11:23
Posty: 192
Pojazd:
Skracać tuleję można ale przy bardzo dobrym stanie paska, oraz wariatora i przeciw talerza.




_________________

Wykonuję polerkę Gaźników (w środku i na zewnątrz), klamek hamulców, ogółem wszystkich drobnych metalowych/aluminiowych elementów skuterów. Wycinam dowolne wzory w plastiku i metalu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 19:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
luzynek, Jak dasz podkladki to zadziała jak blokada bo wariator nie da paska zupełnie do góry bo podkładka zatrzyma go i nie pójdzie dalej




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Koledze z tymi podkładkami to chodziło, że jak za bardzo skróci tuleje to żeby wtedy dać.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 19:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Koledze z tymi podkładkami to chodziło, że jak za bardzo skróci tuleje to żeby wtedy dać.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2010, 22:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2009, 17:55
Posty: 519
Lokalizacja: PDG kartel
Pojazd:
No, jak za mocno skrócisz i dasz podkładkę, to wyjdziesz na zero .. :roll:




_________________

ObrazekPiszę poprawnie po polsku
SPRZEDAM ROXA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 13:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
luzynek, Nie ma to jak metoda zasmarkać/zakleić :wink:
Nie będzie to samo, bo wariator nie ślizgnie się po podkładce tak jak po tulei.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 16:54 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 20:56
Posty: 62
Lokalizacja: Kalna
Pojazd:
To warto czy nie bo są podzielone zdania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 17:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2010, 11:23
Posty: 192
Pojazd:
Jeżeli pasek nie wchodzi Ci na samą górę, to możesz powalczyć. Ale jeżeli wchodzi to zbędny zabieg.




_________________

Wykonuję polerkę Gaźników (w środku i na zewnątrz), klamek hamulców, ogółem wszystkich drobnych metalowych/aluminiowych elementów skuterów. Wycinam dowolne wzory w plastiku i metalu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 18:17 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 20:56
Posty: 62
Lokalizacja: Kalna
Pojazd:
haddi, Dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2010, 21:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
robi11 pisze:
To warto czy nie bo są podzielone zdania

Gdzie ktoś napisał, że nie warto? Niektórzy tylko próbują mądrze Ci uświadomić jak to zrobić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 14:18 
*

Rejestracja: 25 lip 2010, 20:56
Posty: 62
Lokalizacja: Kalna
Pojazd:
Booyaka, No niektórzy piszą że to pogorszy sprawę, niektórzy, że nie będzie jeździł, a niektórzy, że, że poprawi osiągi. To co mam pisać :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2010, 14:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Po pierwsze pasek musi mieć szerokość jak nowy.
A skracasz co załóżmy 0,5mm i sprawdzasz czy wchodzi na górę, żeby nie przesadzić. Jak wchodzi na górę, dajesz spokój.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy